AndroidHealthClinic

Anavar

• Topic Starter Topic Starter
Als jij zo eigewijs blijft reageren is er straks niemand meer die je serieus neemt. En al helemaal geen info meer gaat geven.
Je hebt van anderen en van mij al genoeg info gekregen. Doe er iets mee zou ik zeggen.

Het heeft hier niks met eigenwijs te maken, er zijn hier mensen die denken dat ze grappig zijn, omdat ik nieuw op dit gebied ben en ik al mijn info van internet moet halen omdat ik geen bodybuilder ken

Ik ben geen exper dat klopt zeker daarom, probeer ik mijn voedingsschema's en Trainingschema's van professionals te halen en ja daar heb ik voor moeten betalen en ja ik heb dat er voor over. Ik ken geen mensen die professioneel bodybuilder zijn of wedstrijden doen of wat dan ook dus ik moet zo aan mijn info komen
Je hoeft geen pro te zijn hoor maar je kunt nog meer kunt bereiken door je kennen en kunnen bij te schaven dan puur van dat pilletje. Je had in de tijd dat je hierover denkt bijvoorbeeld waarschijnlijk al je vet% doel kunnen halen. En dat dan zonder bijwerkingen, schade, of herstelperiode.

Als je alles op orde hebt en een stap verder wilt kun je ondervinden wat het echt kan doen, maar dat is ook nog eens tijdelijk als je niet blijft kuren. Als je het gebruikt om een procentje vet te verliezen sta je nu niet droog genoeg om echt resultaat te zien en ga je waarschijnlijk minder eten om af te vallen waardoor het je geen winst zal opleveren enkel behouden wat je hebt. Daar heb je het echt niet voor nodig.

Als je naar 8% cut en dan eens probeerd zul je het wel zien. En er dan achter komen hoe tijdelijk dat is en nooit meer gebruiken of blijven kuren. That's how it goes :)

Het heeft hier niks met eigenwijs te maken, er zijn hier mensen die denken dat ze grappig zijn, omdat ik nieuw op dit gebied ben en ik al mijn info van internet moet halen omdat ik geen bodybuilder ken
Ze zijn ook grappig:eyes:.
Effe voor de duidelijkheid. Een groot deel van dit forum kent geen directe bodybuilders zoals jij het benoemd. Wat is in jouw ogen een bodybuilder? Iemand die internationaal op podia staat?

Ik vind je nog steeds eigenwijs. Je accepteert niets en er zijn al heel veel goede antwoorden gegeven. Er is zelfs een kuurschema naar je gestuurd omdat je zo graag wilt kuren. Ik blijf erbij dat je eerst eens moet gaan verdiepen in je stof en je huiswerk moet maken. Het is namelijk geen speelgoed.

En jij noemt het grappig zijn, maar als niemand het boeide hadden ze gewoon gezegd : joe, hier heb je een schema, succes ermee. Denk effe 2 x na voordat je iedereen gaat judgen.

Ik ben geen exper dat klopt zeker daarom, probeer ik mijn voedingsschema's en Trainingschema's van professionals te halen en ja daar heb ik voor moeten betalen en ja ik heb dat er voor over. Ik ken geen mensen die professioneel bodybuilder zijn of wedstrijden doen of wat dan ook dus ik moet zo aan mijn info komen
Meen je dit:o:o. Die betaalde schema's zijn de grootste onzin die er zijn, en die pro's weten er zelf vrij weinig van. Je hoeft geen universitaire studie te hebben gedaan om een voedingsschema in elkaar te zetten en op je gewicht te letten. Je kan ook gewoon tips in het voeding/vet verlies sectie vragen.

Je komt hier voor tips over anavar, maar niet even een fatsoenlijk eet en trainschema? Voeding is basis, als dat niet in orde is, wat niet zo is in jou geval, gaat dat ook niet helpen. Maakt niet uit hoeveel jaar je traint, je bent er pas klaar voor als je voeding on point is en je echt wat wilt bereiken.

• Topic Starter Topic Starter
Nog even iets toe te voegen. Wij zijn hier niet om je zielig te vinden, maar om je advies te geven en een goede richting in te sturen. Als daar uit komt dat we roids afraden, heeft dat een reden en als je dat niet accepteert is dat niet ons probleem. Niet lullig bedoeld maar ik ben gewoon straight.

Zoals je het al zegt jullie zijn hier om advies te geven doe dat dan ook en ga niet de coolboy uithangen omdat jij al alles weet en ik nog een beginner ben, volgens mij ben jij ook ooit beginner geweest

Zoals je het al zegt jullie zijn hier om advies te geven doe dat dan ook en ga niet de coolboy uithangen omdat jij al alles weet en ik nog een beginner ben, volgens mij ben jij ook ooit beginner geweest
Ohja, ga me coolboy noemen... Ik zal je een pen toesturen dan kan je mijn advies iig op je buik schrijven. Mijn voeding etc is op orde, dus ga mij niet judgen. Ik ben gewoon eerlijk en straight tegen je.

Ik denk dat er wel genoeg advies gegeven is, ik heb je een voorbeeld schema gegeven van een anavar kuur. Ik weet niet of je daar wat mee kan doen?

Verder wat ik kan zeggen is succes man :)
De mensen hier zoals door aestheticfreak gezegd, zijn er om je te adviseren. Bijna iedereen hier geeft je een negatief advies om te beginnen. Die heb jij negeert, jij hebt er voor gekozen om toch die kuur te pakken. Dat mag ook, is totaal geen probleem. Het is je eigen keus uiteindelijk ;)

Idee is alleen dat hier te makkelijk over AAS gedacht word en het 'even' kan doen.

Maarjah zoals ik net zei succes man. Als je nog vragen hebt stel ze gerust, maar wees bereid op dezelfde (soms wat harde) antwoorden :)

Ik denk dat er wel genoeg advies gegeven is, ik heb je een voorbeeld schema gegeven van een anavar kuur. Ik weet niet of je daar wat mee kan doen?

Verder wat ik kan zeggen is succes man :)
De mensen hier zoals door aestheticfreak gezegd, zijn er om je te adviseren. Bijna iedereen hier geeft je een negatief advies om te beginnen. Die heb jij negeert, jij hebt er voor gekozen om toch die kuur te pakken. Dat mag ook, is totaal geen probleem. Het is je eigen keus uiteindelijk ;)

Idee is alleen dat hier te makkelijk over AAS gedacht word en het 'even' kan doen.

Maarjah zoals ik net zei succes man. Als je nog vragen hebt stel ze gerust, maar wees bereid op dezelfde (soms wat harde) antwoorden :)
Amen:wave:

Toen ik begon had ik net als jij en bf% van 24. Niet zoals jij heb ik het grote merendeel van mijn vrije tijd gespendeerd aan alles te weten komen over het menselijk metabolisme, biomechanica, training etc.

Als je na 6 jaar dergelijke resultaten behaalt dan ben je gewoon lui en doe je het niet goed of ben je niet gemotiveerd.

Ik slaagde erin om van 25% naar 6% te gaan in slechts 9 maanden tijd en daarbij nog mijn vetvrije massa te verhogen.

Als jij in 6 jaar minder resultaat haalt dan ik in een jaar, dan mag je aan dit tempo nog 20 jaar wachten voor je aan AAS begint.

Als ik zo je reacties zie ken je nog niks van voeding. Het is hard, maar waar. Begin je zelf maar in te lezen en kom over een jaartje of 3 terug met dezelfde vraag.

Again and again and again..

laat maar gaan joh, hardleers

Zal dan over een weekje een post zien "Is deze anavar real? Ik krijg geen resultaat" [emoji23]

Laat hem lekker van een koude kermis thuiskomen. Z'n waardes zullen straks helemaal fucked up blijven. Sommige mensen willen gewoon geen moer leren en alleen horen wat ze willen horen.

Nee die mensen denken niet dat ze grappig zijn, die zijn grappig en jij snapt daar nu nog niets van, omdat je je alleen maar aangevallen voelt en tegen stribbelt.
Je hebt al genoeg goede tips gehad en de meerderheid zegt je, dat je 2 orals niet moet combineren. Verdere tips en tricks over andere kuurtjes zijn hier voldoende te vinden.
Btw. Je hoeft geen bodybuilder te kennen om te groeien of kennis te vergaren over aas.

Wat wel makkelijk is, is iemand waar je degelijke info bij kan inwinnen. Ik kan je zat namen geven, maar daar worden die mensen niet echt vrolijk van. 1tje vind het nooit erg om vragen te beantwoorden en dat is cools. Kijk maar even wat je ermee doet. Maar ga de strijd niet aan met deze mensen op t forum. We hebben allemaal moeite moeten doen om ook maar iets meer kennis te vergaren over aas. Dus dat traject ga jij nu ook in.

Succes!

Terug
Naar boven