Fitness Seller

Anavar

Nee man. Gewoon nee.

Mijn voedingsschema is:

Ripped (pil)
shake + brinta + glutamine
4 boterhammen met gerookte zalm of gerookte kipfile

1 x Omega 3-6-9 + 1x multi men 1x transform 3x orange triad
260 gram Broccoli + 250 gram kipfile + half blik tonijn in eigenvocht

1 x Omega 3-6-9 + 1x multi men 1x transform 3x orange triad
260 gram Broccoli + 250 gram kipfile + half blik tonijn in eigenvocht

Shake na training
500 gram magere franse kwark
Ksie trouwens dat je je voedingsschema ook geplaatst heb, op welke macro's kom je ongeveer uit met dit schema? Zie alleen tonijn of zalm qua vetten

Edit: En omega vitamines

Maar oke omdat ik niet de beroerdste ben, en terug te komen op je vraag

Je zou zo een 6-8 weken een anavar kuur kunnen pakken, en dan ongeveer 50-80mg ed. Nakuur nolva.

Voorbeeld:
Wk 1-6: Anavar 60 mg/dag
Wk 7-10: Nolvadex 20 mg/dag

• Topic Starter Topic Starter
Maar oke omdat ik niet de beroerdste ben, en terug te komen op je vraag

Je zou zo een 6-8 weken een anavar kuur kunnen pakken, en dan ongeveer 50-80mg ed. Nakuur nolva.

Voorbeeld:
Wk 1-6: Anavar 60 mg/dag
Wk 7-10: Nolvadex 20 mg/dag

Kijk dit is info waar ik echt iets aan heb. Bedankt

Je kan anavar het beste op 70mg per dag doseren, maar het is meer een product om je uithoudingsvermogen en kracht te vergroten. Maar het kan ook je spiermassa beschermen tijdens een cut van 6 weken. ( Jekan in 6 weken makkelijk 4% verliezen zonder AAS)

Jongens bij mij in de gym gaan in de ochtend 6 weken van van 06:00uur-07:00uur op de crosstrainer staan en verliezen 4a 5% in een paar weken. UITERAARD MET EEN GOED VOEDINGSSCHEMA!

Ik doe elke week 3 dagen kracht en 2 dagen cardio 1 uur, en er gebeurt niks dus jouw theorie werkt niet bij iedereen.

Verschillende adviezen met verschillende gevolgen. 3-4 weken 30 ed kan zonder nakuur. Bij meer zul je meer bijwerkingen ondervinden en iets meer spiermassa winnen en kun je beter wel nakuren.

Ik doe elke week 3 dagen kracht en 2 dagen cardio 1 uur, en er gebeurt niks dus jouw theorie werkt niet bij iedereen.
Dit icm een groot kcal tekort gaat dat bij iedereen dat tot gevolg hebben (of iig een flinke daling in bf). Zo niet maar eens naar de dokter want dan is je t3/t4 hoeveelheid misschien wel fucked up.

Als.je goed gelezen had, had je gezien dat ik 6 jaar train, waarvan 4 serieus. En wie zegt dat ik 6 jaar cut? Ik cut nu bijna 1 jaar denk ik ongeveer waarvan half jaar hardcore voedingsschema

Ik gebruik om de 6/8 weken een nieuw trainingschema
Trainingsschema om de 6/8 weken veranderen is bs. En je cut bijna 1 jaar voor -10%? Dat zou in 3 hooguit 4 maanden makkelijk te doen moeten zijn. Kijk verder rond op het forum tussen voeding/vetverlies. Als je natty al niet kunt cutten/bulken zul je dat met AAS ook niet goed doen.

gast je ff in op de wiki, van het forum ;)

Gewoon Test e injecten. Winstrol/ dianabol wordt vaak aangeboden als anavar.

Kijk dit is info waar ik echt iets aan heb. Bedankt

Info waar je iets aan hebt is allang gegeven, maar dat schuif je aan de kant. De info die je nu gekregen hebt is info wat je perse wilt horen.

Dus...netto heb je nog steeds geen info waar je iets aan hebt.

Tot ziens. Einde bericht.

http://wiki.bodybuilding.nl/Anavar

Eerlijk gezegd, deze wiki's lezen van alle roids geeft je een mooi en genuanceerd beeld. Geen "meer = beter" mentaliteit met onderbouwing, wat altijd handig is als je gezond wilt blijven.

Info waar je iets aan hebt is allang gegeven, maar dat schuif je aan de kant. De info die je nu gekregen hebt is info wat je perse wilt horen.

Denk je dat TS zou begrijpen wat je hier mee wil zeggen? Denk het niet :)

Heb het geprobeert die guy uit te leggen, wil het niet accepteren maarjah.. Zijn lichaam die die wss verkloot :p

De meeste mensen hebben hier makkelijk praten en komen aan ja je kan het ook makkelijk zonder AAS doen. Wat ik dan denk is, dat doe ik al 6 jaar maar ik ben nu op een punt dat ik vast hang dus wil ik maat regelen nemen om weer verder te komen.

Aandachtspunten zijn: Voeding en Training

Vetverlies is ook spiermassa inleveren, daar ontkom je eenmaal niet aan.
Als ik kijk naar jouw stats dan wil je GEEN 65kg 10% wegen bij 1.70m
Doelstelling: 80-85kg bij 12% Januari 2017 Naturel..

https://www.victormooren.nl/

Terug
Naar boven