- Waardering
- 11.434
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ksie trouwens dat je je voedingsschema ook geplaatst heb, op welke macro's kom je ongeveer uit met dit schema? Zie alleen tonijn of zalm qua vettenMijn voedingsschema is:
Ripped (pil)
shake + brinta + glutamine
4 boterhammen met gerookte zalm of gerookte kipfile
1 x Omega 3-6-9 + 1x multi men 1x transform 3x orange triad
260 gram Broccoli + 250 gram kipfile + half blik tonijn in eigenvocht
1 x Omega 3-6-9 + 1x multi men 1x transform 3x orange triad
260 gram Broccoli + 250 gram kipfile + half blik tonijn in eigenvocht
Shake na training
500 gram magere franse kwark
Ksie trouwens dat je je voedingsschema ook geplaatst heb, op welke macro's kom je ongeveer uit met dit schema? Zie alleen tonijn of zalm qua vetten
Edit: En omega vitamines
Maar oke omdat ik niet de beroerdste ben, en terug te komen op je vraag
Je zou zo een 6-8 weken een anavar kuur kunnen pakken, en dan ongeveer 50-80mg ed. Nakuur nolva.
Voorbeeld:
Wk 1-6: Anavar 60 mg/dag
Wk 7-10: Nolvadex 20 mg/dag
Je kan anavar het beste op 70mg per dag doseren, maar het is meer een product om je uithoudingsvermogen en kracht te vergroten. Maar het kan ook je spiermassa beschermen tijdens een cut van 6 weken. ( Jekan in 6 weken makkelijk 4% verliezen zonder AAS)
Jongens bij mij in de gym gaan in de ochtend 6 weken van van 06:00uur-07:00uur op de crosstrainer staan en verliezen 4a 5% in een paar weken. UITERAARD MET EEN GOED VOEDINGSSCHEMA!
Dit icm een groot kcal tekort gaat dat bij iedereen dat tot gevolg hebben (of iig een flinke daling in bf). Zo niet maar eens naar de dokter want dan is je t3/t4 hoeveelheid misschien wel fucked up.Ik doe elke week 3 dagen kracht en 2 dagen cardio 1 uur, en er gebeurt niks dus jouw theorie werkt niet bij iedereen.
Trainingsschema om de 6/8 weken veranderen is bs. En je cut bijna 1 jaar voor -10%? Dat zou in 3 hooguit 4 maanden makkelijk te doen moeten zijn. Kijk verder rond op het forum tussen voeding/vetverlies. Als je natty al niet kunt cutten/bulken zul je dat met AAS ook niet goed doen.Als.je goed gelezen had, had je gezien dat ik 6 jaar train, waarvan 4 serieus. En wie zegt dat ik 6 jaar cut? Ik cut nu bijna 1 jaar denk ik ongeveer waarvan half jaar hardcore voedingsschema
Ik gebruik om de 6/8 weken een nieuw trainingschema
Kijk dit is info waar ik echt iets aan heb. Bedankt
Info waar je iets aan hebt is allang gegeven, maar dat schuif je aan de kant. De info die je nu gekregen hebt is info wat je perse wilt horen.
Dus...netto heb je nog steeds geen info waar je iets aan hebt.
Tot ziens. Einde bericht.

Heb het geprobeert die guy uit te leggen, wil het niet accepteren maarjah.. Zijn lichaam die die wss verklootInfo waar je iets aan hebt is allang gegeven, maar dat schuif je aan de kant. De info die je nu gekregen hebt is info wat je perse wilt horen.

Ik had ook niet anders verwachtDenk je dat TS zou begrijpen wat je hier mee wil zeggen? Denk het niet![]()

Info waar je iets aan hebt is allang gegeven, maar dat schuif je aan de kant. De info die je nu gekregen hebt is info wat je perse wilt horen.