XXL Nutrition

Anavar

• Topic Starter Topic Starter
Aandachtspunten zijn: Voeding en Training

Vetverlies is ook spiermassa inleveren, daar ontkom je eenmaal niet aan.
Als ik kijk naar jouw stats dan wil je GEEN 65kg 10% wegen bij 1.70m
Doelstelling: 80-85kg bij 12% Januari 2017 Naturel..

https://www.victormooren.nl/

Ik weet dat ik spiermassa inlever dit heb ik ookal veel gedaan, ik wil gewoon het liefste 10% zijn en ik denk hiermee rond de 68/70 kilo te wegen. Want ik val eigelijk bijna niet af en dat hoeft ook niet ik wil gewoon proberen de 10% te halen.

En als ik dit bereikt ben wil ik strak en droger worden en daarna, wil ik weer een aantal maanden bulken om wat spiermassa terug te winnen.

De meeste mensen hebben hier makkelijk praten en komen aan ja je kan het ook makkelijk zonder AAS doen. Wat ik dan denk is, dat doe ik al 6 jaar maar ik ben nu op een punt dat ik vast hang dus wil ik maat regelen nemen om weer verder te komen.
Nee, jij hebt makkelijk praten. Als je ook maar een beetje verstand van voeding hebt kun je met gemak op 10% komen. Maar jij wilt gelijk aan hardcore middelen, ja ook anavar, voor iets wat met voeding makkelijk te bereiken is. Dat jij al jaren traint wilt niet zeggen dat je het goed doet, wat ook blijkt uit wat je zegt.

Imo zijn AAS alleen voor als je ver wilt komen en meer massa wilt hebben dan natuurlijk mogelijk is. En niet om een % vet te verliezen, om daar je systeem voor op de kop te brengen is gewoon enorm zonde.

De meeste mensen hebben hier makkelijk praten en komen aan ja je kan het ook makkelijk zonder AAS doen. Wat ik dan denk is, dat doe ik al 6 jaar maar ik ben nu op een punt dat ik vast hang dus wil ik maat regelen nemen om weer verder te komen.
De reden dat mensen hier zo praten komt voornamelijk door je stats en je vragen.

Aller eerst zijn de vragen die je stelde in je eerste post makkelijk te vinde door een beetje het forum te onderzoeken.
Ten tweede, met jou lengte en gewicht kan je nog wel een paar kilo massa pakken. Als je dat doet en je gaat cutten, heb je een veel beter lichaam, zie je er veel beter uit. Je staat toch liever rond de 75-80kg op 10% dan op 72kg?

Als je dan gaat kuren kan je ook veel meer uit je kuur halen ;)

Mis ook het pindakaas smeren in dit topic.:roflol:

OT: Vanwaar heet je eigenlijk "Bodybuilding Helmond" met deze instelling? Je geeft zelf al aan dat het "inderdaad ook zonder AAS kan", waarom dan toch makkelijk naar var grijpen?
Ook geef je aan dat je met een "hardcore voedingsschema" gecut hebt van 23/24% naar 13%, waarom kunnen die laatste procentjes niet dan?
Ik zie het nut er niet echt van in, denk dat je je nog effe goed in moet gaan lezen voordat je aan dit soort middelen kan gaan denken.

Als jij zo eigewijs blijft reageren is er straks niemand meer die je serieus neemt. En al helemaal geen info meer gaat geven.
Je hebt van anderen en van mij al genoeg info gekregen. Doe er iets mee zou ik zeggen.

Niks met cutten naar 10% en je hoeft dan echt geen spier te verliezen, maar anavar is geen magisch pilletje die al het werk voor je gaat doen en heeft wel serieuze gevolgen voor je lichaam. Die kun je moeilijk inschatten omdat je die nu nog niet ondervonden hebt maar als je de afweging maakt moet je daar wel serieus bij stil staan en weten dat het voor je wensen absoluut niet nodig is.

Nee, jij hebt makkelijk praten. Als je ook maar een beetje verstand van voeding hebt kun je met gemak op 10% komen. Maar jij wilt gelijk aan hardcore middelen, ja ook anavar, voor iets wat met voeding makkelijk te bereiken is. Dat jij al jaren traint wilt niet zeggen dat je het goed doet, wat ook blijkt uit wat je zegt.

Imo zijn AAS alleen voor als je ver wilt komen en meer massa wilt hebben dan natuurlijk mogelijk is. En niet om een % vet te verliezen, om daar je systeem voor op de kop te brengen is gewoon enorm zonde.

Ik ben geen exper dat klopt zeker daarom, probeer ik mijn voedingsschema's en Trainingschema's van professionals te halen en ja daar heb ik voor moeten betalen en ja ik heb dat er voor over. Ik ken geen mensen die professioneel bodybuilder zijn of wedstrijden doen of wat dan ook dus ik moet zo aan mijn info komen

Guys bespaar je energie, hij gaat het toch wel doen... Hij zal ongetwijfeld wat vooruitgang boeken, maar never nooit niet wat hij ermee zou KUNNEN bereiken. Maar goed, bodybuilder uit Helmond, heel veel succes met je var en we horen wel hoe t was:thumb:

Ik ben geen exper dat klopt zeker daarom, probeer ik mijn voedingsschema's en Trainingschema's van professionals te halen en ja daar heb ik voor moeten betalen en ja ik heb dat er voor over. Ik ken geen mensen die professioneel bodybuilder zijn of wedstrijden doen of wat dan ook dus ik moet zo aan mijn info komen
Waarom pak je eigenlijk geen test kuur? Heb je meer aan dan anavar. Test is gewoon een goed beginnerskuurtje. Je kan 250mg doen of 500mg. Ksou als ik jou was gewoon 500mg doen, 250mg word hier soms wel beschouwd als natty :roflol::roflol:

fuk var

10240587-metzger-pineapple-weight-loss-tablets.jpg

De reden dat mensen hier zo praten komt voornamelijk door je stats en je vragen.

Aller eerst zijn de vragen die je stelde in je eerste post makkelijk te vinde door een beetje het forum te onderzoeken.
Ten tweede, met jou lengte en gewicht kan je nog wel een paar kilo massa pakken. Als je dat doet en je gaat cutten, heb je een veel beter lichaam, zie je er veel beter uit. Je staat toch liever rond de 75-80kg op 10% dan op 72kg?

Als je dan gaat kuren kan je ook veel meer uit je kuur halen ;)

Ja je hebt gelijk ik had eerst alles op het forum moeten lezen hier heb ik door jouw en de mede sporters nu ook veel info uit kunnen halen.

En het maakt mij niet uit wat ik weeg ja dat klinkt misschien stom, maar je moet ook mijn kant begrijpen. Ik woog vroger 60 kilo (tot mijn 17/18) toen kreeg ik een vriendin ging minder sporten niet echt op mijn eten Letten en voordat ik het wist woog ik 85 kilo met een vp van 24/25% nu ben ik gelukkig met heel veel training en inzet 13/14 kilo kwijt en mijn vp erg verminderd al vindt ik het zelf.

Ga maar praten met Jac van der Steen uit helmond

Pagina 2 had ik het al genoemd, hij geloofde me niet.. Ben blij dat jij er over begint pindakaas is gewoon wondermiddel :D
Ah niet gezien, naja bij deze benoem ik het nog een keer. Bij deze een goed schema: 3 maal daags een mooie laag smeren op het overtollige vet, en het zal verdwijnen als sneeuw voor de zon. Niet langer dan 4 weken gebruiken. Goodluck!

Ps. Als je zo'n pindakaas kuurtje doet, hou dan even een logje bij ;)

Ah niet gezien, naja bij deze benoem ik het nog een keer. Bij deze een goed schema: 3 maal daags een mooie laag smeren op het overtollige vet, en het zal verdwijnen als sneeuw voor de zon. Niet langer dan 4 weken gebruiken. Goodluck!

Ps. Als je zo'n pindakaas kuurtje doet, hou dan even een logje bij ;)
Raadde hem ook nog ananas aan, schijnt een hele goede anabole werking te hebben.

Mis ook het pindakaas smeren in dit topic.:roflol:

OT: Vanwaar heet je eigenlijk "Bodybuilding Helmond" met deze instelling? Je geeft zelf al aan dat het "inderdaad ook zonder AAS kan", waarom dan toch makkelijk naar var grijpen?
Ook geef je aan dat je met een "hardcore voedingsschema" gecut hebt van 23/24% naar 13%, waarom kunnen die laatste procentjes niet dan?
Ik zie het nut er niet echt van in, denk dat je je nog effe goed in moet gaan lezen voordat je aan dit soort middelen kan gaan denken.

Als je alles gelezen had, snap je waarom ik aan een kuur zit te denken, ik blijf vast hangen en ja ik weet niet meer wat te doen. Misschien makkelijk dan meteen aan anabolen te denken ja dat klopt helemaal, maar ik dacht dat het een goed alternatief is.

Heb je misschien een foto van je progressie?

Ja je hebt gelijk ik had eerst alles op het forum moeten lezen hier heb ik door jouw en de mede sporters nu ook veel info uit kunnen halen.

En het maakt mij niet uit wat ik weeg ja dat klinkt misschien stom, maar je moet ook mijn kant begrijpen. Ik woog vroger 60 kilo (tot mijn 17/18) toen kreeg ik een vriendin ging minder sporten niet echt op mijn eten Letten en voordat ik het wist woog ik 85 kilo met een vp van 24/25% nu ben ik gelukkig met heel veel training en inzet 13/14 kilo kwijt en mijn vp erg verminderd al vindt ik het zelf.

Goed excuus... Go hard or go home bro. Weet niet of je het weet maar je zit op een bodybuild forum. Het is heel zuur dat je zo dik bent geworden maar dat heb je aan jezelf te danken. Bodybuilding is een ondankbare sport. Alles waar schommeling in zit wat betreft voeding en training merk je aan je uiterlijk en op de weegschaal. 60 Kilo op je 17/18 jaar is gewoon een kwestie van vreten. Als jij het voor elkaar krijg naar de 24 % te gaan kan je mij niet vertellen dat je niet kan eten. Ga je nou eerst eens verdiepen in het menselijk lichaam, voeding en trainingen en kom dan eens terug om te vragen naar roids.

Nog even iets toe te voegen. Wij zijn hier niet om je zielig te vinden, maar om je advies te geven en een goede richting in te sturen. Als daar uit komt dat we roids afraden, heeft dat een reden en als je dat niet accepteert is dat niet ons probleem. Niet lullig bedoeld maar ik ben gewoon straight.

Terug
Naar boven