Fitness Seller

Anavar terugnemen einde kuur?

ectoh

Novice
Waardering
1
Lengte
1m77
Massa
77kg
Vetpercentage
11%
Goedemiddag,

Ik zit momenteel in mijn 7e week van test-e 500mg p/w. De eerste 5 weken heb ik anavar 40mg p/w erbij genomen, maar ik merkte daar helemaal niks van ( alleen duizeligheid en koppijn ) daarom ben ik ermee gestopt. Ik heb nog genoeg anavar over, is ook wel jammer. Is het aan te raden of wellicht beter als ik vanaf week 8-11 anavar terugneem? Om de gains te behouden.

Overigens ben ik tot nu niet heel tevreden over de kuur qua massa winning, zal wel aan mijn eet-patroon liggen..

Ligt 100% zeker aan je voeding.

Daarnaast heeft je anavar weinig tot geen toegevoegde anabolische waarde als je test gebruikt.
Het behouden van massa is voor jou ook nog niet van toepassing aangezien je ongeveer 8x zo hoog zit als je fysiologische aanmaken van testosteron, dus het lijkt me heel sterk als je nu al aan behoud moet denken ipv opbouw.
Het behouden van de gewonnen massa is een proces wat pas in de PCT van toepassing is, en dan kan je geen anavar nemen natuurlijk.

Daarnaast heeft je anavar weinig tot geen toegevoegde anabolische waarde als je test gebruikt.
Het behouden van massa is voor jou ook nog niet van toepassing aangezien je ongeveer 8x zo hoog zit als je fysiologische aanmaken van testosteron, dus het lijkt me heel sterk als je nu al aan behoud moet denken ipv opbouw.
Het behouden van de gewonnen massa is een proces wat pas in de PCT van toepassing is, en dan kan je geen anavar nemen natuurlijk.

Goede logica var heeft geen meer meerwaarde als je test gebruikt ^^

Aan TS: ik zou het zo laten en de var houden voor volgende kuur maar dan wel hoger doseren 40mg is vrij licht

Voeding is de key.

Maar dat anavar geen meerwaarde geeft naast je test..... ???

Anavar op 40mg ED is gewoon echt geld weggooien. Als je wil kickstarten, pak dan gewoon 4 weken var op 70-80mg ED, dan heb je er wat aan (vind 60mg ED altijd echt de absolute minimum). Zou niet weten wat var nu eigenlijk extra voor je heeft gedaan behalve placebo effect waarschijnlijk en heel klein beetje pomp de eerste paar weken misschien, maar qua gains zal het echt een totale waste geweest zijn. En dat je gains verder tegenvallen is inderdaad je voeding, 100%.

Zou het bewaren voor je volgende kuurtje en dan gewoon op een fatsoenlijke manier met de var kickstarten. Gaat nu helemaaaal niks meer voor je doen als je test hebt gelopen.

Gaan jullie nou beweren dat er een meerwaarde is als je al in je week 7 van je test kuur zit om dan 40mg anavar te nemen?
Een product met zon lage anabolische en androgene waarde maar wat zich wel aan de androgene receptor hecht is in mijn ogen niet heel bevorderlijk voor een significant verschil in massa maar wel evt in sides.
En dan heb ik het natuurlijk niet op de anavar op zich maar alleen in deze situatie.

Terug
Naar boven