Fitness Seller

Anavar valt uit elkaar

Bezoekers in dit topic

Momcharlie

Cool Novice
Lid geworden
14 feb 2018
Berichten
90
Waardering
111
Lengte
1m58
Massa
52kg
Ik ben net begonnen met een anavar kuur. Tabletten van 10 mg. Ik ben begonnen met 5 mg, verdeeld over 2 momenten per dag vanwege de korte werkingstijd. Dus in de ochtend 2,5 mg en in de avond 2,5 mg.

Maar nou heb ik van die stinktabletten die je niet kan snijden. Ze vallen uit elkaar in allemaal oneven stukjes en poeder dus het is lastig doseren.

Is het een mogelijkheid om gewoon 1x per dag 5 mg te nemen pre workout? Ipv verdeeld over 2 momenten?

Het was ook de bedoeling om 2 weken 5 mg te doen, 2 weken 7,5 mg en 2 weken 10 mg. Kan ik die 7,5 mg overslaan en gelijk van 5 mg naar 10 mg te gaan?

Ik heb geprobeerd 1 tablet tot poeder te malen en dat in 4en te delen maar ze zijn erg klein dus dat is ook erg lastig.

Vrouwen dosis btw, ik ben een vrouw.

Alvast bedankt!
 
Ja op alle vragen.

Dianabol heeft geloof ik de zelfde halfwaardetijd als anavar en genoeg mensen nemen die ook 1maal daags ipv opsplitsen.
 
Je kunt de pil eventueel oplossen in een spuitje met water. Bijvoorbeeld in 4ml en dan steeds 1ml opdrinken
 
Heb je een pillensnijder gebruikt om hem de halveren?
Ja ik werk in de zorg dus heb er standaard paar in mijn tas. Zelfde probleem met alle pillensnijders.
 
Je kunt de pil eventueel oplossen in een spuitje met water. Bijvoorbeeld in 4ml en dan steeds 1ml opdrinken
Ja het probleem is meer dat ik zo'n mini pilletje in 4en moet delen. Zelfs als ik het tot poeder maal dan is dat echt nog een bagger taak
 
Ja het probleem is meer dat ik zo'n mini pilletje in 4en moet delen. Zelfs als ik het tot poeder maal dan is dat echt nog een bagger taak
Die verdeling hoeft natuurlijk niet 100% precies 4 gelijke delen te zijn.
 
Kunt bij zo'n dosering gerust het eenmaal per dag innemen, ik betwijfel dat het merkbaar verschilt geeft vergeleken met verdeeld over tweemaal per dag.
 
Ik heb vandaag ge appt met een kennisje (female).
Zij deed 1e kuur 1.5w 10mg, 3weken 20mg en weer 1.5w 10mg. Geen virilisatie ervaren. 20mg in tweeën verdeeld over de dag
 
Kunt bij zo'n dosering gerust het eenmaal per dag innemen, ik betwijfel dat het merkbaar verschilt geeft vergeleken met verdeeld over tweemaal per dag.
Top, dan neem ik de 5 mg gewoon 1x per dag. Ik denk dat ik dan na 2 weken overstap op 10mg per dag voor de overige 4 weken. Die kan ik dan wel over 2 momenten verdelen. Pilletje door de helft is wel te doen.
 
Ik heb vandaag ge appt met een kennisje (female).
Zij deed 1e kuur 1.5w 10mg, 3weken 20mg en weer 1.5w 10mg. Geen virilisatie ervaren. 20mg in tweeën verdeeld over de dag
Oh joh, waarom zoveel?
 
Had er misschien bij moeten vertellen dat ze 1.68m was en 61kg, iets groter en zwaarder dan jij. Dit was door haar coach toen aangeraden en heeft ze goed doorstaan.
Gaat ook meer om de opbouw en inname dan hoeveelheid(dat was de insteek)
 
Had er misschien bij moeten vertellen dat ze 1.68m was en 61kg, iets groter en zwaarder dan jij. Dit was door haar coach toen aangeraden en heeft ze goed doorstaan.
Gaat ook meer om de opbouw en inname dan hoeveelheid(dat was de insteek)
Ah oke. Ja ik ben nog geen 1.60 en 51 kilo. Scheelt wel iets indd. Ga eerst maar kijken hoe die 5mg bevalt.
 
Ah oke. Ja ik ben nog geen 1.60 en 51 kilo. Scheelt wel iets indd. Ga eerst maar kijken hoe die 5mg bevalt.
Het gaat meer om de opbouw en verdeling, niet om de hoeveelheid die ze gebruikte.
 
Back
Naar boven