Fitness Seller

60 mg Anavar p.d. + nolva en SSRI

Bezoekers in dit topic

inoort

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
3 aug 2006
Berichten
5
Waardering
0
Hoi,

Normaal zoek ik alles uit en weet ik duidelijk wat ik doe.
Ik ken alle oordelen maar nu voor het droogtrainen heb ik 60 mg anavar per dag.
Dit heb ik ook al eerder gebruikt, op 40 mg gedoseerd, voor mij goede resultaten voor de puntjes op de i zonder nakuur.

Nu is het zo, dat ik veel verschillende reacties lees. Daar zit het probleem ook niet, alleen de nakuur.
Ik wil graag week 1 t/m 6 60 mg anavar, week 7-8 20 mg nolva.
Nu gebruik ik ook Paroxetine, en die kan niet samen met nolva (Tamoxifen).

Zouden jullie met 60 mg anavar per dag nakuren, of toch nolvadex pakken 2 weken?
mijn bron: Nolvadex en paroxetine
 
Goed bezig vriend. Angststoornissen en lekker aan de AAS.
 
Wat als hij zelfverzekerder gaat worden hierdoor 🤷‍♂️
Tijdens? Misschien. Daarna tijdelijke hypogonadisme waardoor zijn klachten waarschijnlijk nog 10x zo erg worden.
 
Hij kan op onderhoudsdosis zitten, dat weten we niet. Niet iedereen aan AD is gelijk Fucked-Up

edit: is zijn 2e keer al btw
 
2e keer al inderdaad en voor de puntjes op de i perfecte resultaten, althans waar ik tevreden mee ben, en ik geloof niet dat ik ergens heb gezegd dat ik de paroxetine kreeg voor angststoornissen...:dunno:
Bedankt voor de wel serieuze reacties en antwoorden op mijn daadwerkelijke vragen. :clap:
 
Goed bezig vriend. Angststoornissen en lekker aan de AAS.
In mijn geval wordt de paroxetine niet ingezet voor angststoornissen, wel fijn dat dit eventueel (voor mij) ook als bijwerking geldt, net als de vertraagde zaadlozing :engel:
Ook kan het ingezet worden voor zenuwpijn bijvoorbeeld... gebruik het nu al 2 jaar, op vaste dosis en het gaat perfect.
Ook bij mijn eerste anavar only van 40mg.

Misschien eerst vragen voor te oordelen.
 
Ik zal zelf gaan overleggen met de arts die je paroxetine voorschrijft. Ik kan me zo voorstellen dat dit nog meer belastend is voor je nieren, naast het anabolen gebruik. Het zal waarschijnlijk geen serotoninesyndroom veroorzaken, daar wil je wel voor uitkijken als je die medicatie slikt.
 
Ik zal zelf gaan overleggen met de arts die je paroxetine voorschrijft. Ik kan me zo voorstellen dat dit nog meer belastend is voor je nieren, naast het anabolen gebruik. Het zal waarschijnlijk geen serotoninesyndroom veroorzaken, daar wil je wel voor uitkijken als je die medicatie slikt.
Ja vandaar mijn vraag of ik zou nakuren.
Mijn ha zei er verder niks op als alleen dat hij geen supporter was van aas.
Bij anavar only kan serotoninesyndroom niet, bij de nakuur zou het zo zijn dat de paroxetine waarschijnlijk de tamoxifen werking verminderd.
Bij mijn eerste kuur (40mg) heb ik geen nakuur gedaan maar ook nadien geen nadelen gemerkt. Maar omdat ik nu op 60 mg wil gaan zitten… ontstond de vraag m.b.t. Nakuren
 
Van Anavar alleen herstel je goed zonder nakuur. op 60mg zou ik 40 ~9u eerder nemen dan de resterende 20(halfwaardetijd) 08:00u-17:00u
 
Back
Naar boven