MuscleMeat

Anavar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Xiggo

Novice
Waardering
1
Lengte
1m75
Massa
83kg
Hallo,

Kan iemand mij een uitleg geven over Anavar.
Wat het is en wat het precies met je lichaam doet. Hoeveel je mag pakken en of je moet nakuren etc etc.

Voordat mensen helemaal beginnen uit te flippen met, "gebruik de zoek functie" of "lees ff het forum gvd"
Ik heb de zoek functie gebruikt. Ja, ja! Daarom kom ik ook veel topics tegen met "gebruik de zoek functie"

Ik vraag het hier omdat ik met de zoekfunctie geen volledige antwoorden heb gekregen. Ik heb ook op internet rond gesnuffeld maar ik kom tegenstrijdige verhalen tegen. één zegt geen nakuur ander zegt wel nakuur. één zegt maximaal 20mg per dag ander zegt maximaal 100mg per dag etc etc

Dus mischien iemand die mij hierover meer kan informeren die er verstand van heeft of het product kent?

not this again :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb de wiki pagina al gelezen. Klopt alles ook zo wat er staat? Want de verhalen in de sportschool komen niet overeen met wat erop wiki staat.

http://www.steroidology.com/anavar-oxandrolone/

80mg ED voor een var only zou ik toch wel als minimum aanhouden (en dan 6 a 7 weken max) om echt wat te gaan merken (maar alles is relatief, als je eenmaal test 500 een keer hebt gedaan dan vraag je je af waarom je in godsnaam ooit orals only hebt gepakt). Nakuren zou ik gewoon altijd doen, better safe than sorry. 2 weken 20mg nolva ED.

Als ik je stats mag geloven kun je overwegen of je niet iets van een tbol only kuurtje wil doen, gaat op 60mg ED behoorlijk wat meer voor je doen, ook gewoon 2 weken nakuur met nolvadex 20mg ED. Tbol icm var is ook mogelijk, allebei op 40-50mg ED pakken.

Als je het goed doet ga je wat in vet naar beneden aan het einde van de rit en kun je met anavar een paar kilo VVM pakken. Omdat je ws een procentje of 2 in vet ook zakt zal er in absolute kilo's op je totaalgewicht niet veel gebeuren. Je wordt wat droger. Tbol daarentegen (only, of icm anavar) kan een echt leuke kennismaking zijn. Door var blijf je behoorlijk droog, terwijl je met tbol echt behoorlijk wat meer potentie creëert tov var only. kg of 4 met goed eten moet met jouw gewicht zeker mogelijk zijn!

wat hoor je in de sportschool dat wat niet overeen komt?

Ik ken 2 dealers.
Ik zal ze ook verder beschrijven als 1 en 2

1: Anavar is een vrouwen anabool. Moet je niet pakken is troep. Krijg je t**ten van
2: Anavar is een leuk beginners kuurtje. Kan je gerust pakken

Wiki: Lage dosering 10mg/per dag
2: Minimaal 40mg per dag. Als je na 3 weken geen zichtbare lijnen ziet moet je je dosis verhogen naar 50 of eventueel 60mg

Wiki: Hoge dosis 40/50 per dag
2: Je kan anavar tot 100mg/ per dag pakken

Wiki: Nakuur nodig bij hoge doseringen
2: Je hebt nooit nakuur nodig bij anavar. Tenzij je meer als 5kg spier massa bij bent gekomen. Dan moet je nakuren als je de spiermassa langer wilt blijven houden.

Dus zoals je ziet is er onderling flinke verschillen in informatie wat ik krijg.

En bijna allemaal onzin :D

Zou jij of iemand anders dan even kunnen aanvullen wat wel en niet klopt.
Ik heb namelijk een potje thuis zitten wat ik graag wil gebruiken maar niet als ik de juiste of onvolledige info krijg.
Als je de juiste info niet hebt, waarom schaf je dan een potje aan?

Zou jij of iemand anders dan even kunnen aanvullen wat wel en niet klopt.
Ik heb namelijk een potje thuis zitten wat ik graag wil gebruiken maar niet als ik de juiste of onvolledige info krijg.

Anavar Only kun je prima doen als kennismaking met AAS.
4-6w op 80mg elke dag draaien.
Voor de zekerheid nakuren met Nolva 20mg óf Chlomid 25mg e.d. voor 2-3 weken.

Als je de juiste info niet hebt, waarom schaf je dan een potje aan?

Omdat het kan wss.. :rolleyes:

Omdat ik toen het potje heb gekocht kende ik maar 2 mensen die mij informatie gaf over anavar.
De 2 dealers waar ik het over had. Ik heb het potje gekocht van ene waar ik een heel goed gevoel bij had.
Ik kreeg veel informatie over gebruik en hoe ik moest eten etc etc etc.

Sinds ik het potje anavar thuis heb en heel mijn omgeving weet dat ik anavar ga gebruiken, heb ik opeens tig mensen die mij heleboel verschillende informatie geven.
Ik kan ze natuurlijk allemaal hier nou gaan opschrijven maar daar heb ik een dag taak aan.

Hahaha ik vind je wel een leuke kerel, dat moet ik je nageven.. Dus ook je opa en je oma zijn op de hoogte? Wat hadden zij voor advies???

Hahaha ik vind je wel een leuke kerel, dat moet ik je nageven.. Dus ook je opa en je oma zijn op de hoogte? Wat hadden zij voor advies???

Haha nee die weten van niks.
Maar al mijn vrienden weten het wel. Blijkbaar zijn enkele onder hun ook anabolen gebruikers en die hadden natuurlijk ook hun advies klaar over Anavar.

Dit is btw het potje.

DSC_0466.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven