MuscleMeat

Anavarkuur

AKABEASTMODE

Cool Novice
Waardering
30
Lengte
2m
Massa
100kg
Vetpercentage
13%
Ik zal eerst even beginnen met mijn stats:
20 jaar
201 cm
96,5 kg
11% lichaamsvet
Voedingspatroon is goed op het moment. Ben aan het cutten.
Ik heb veel onderzoek gedaan naar anavar maar er is zo veel informatie op internet te vinden dat ik toch maar hier een paar vragen wil stellen erover.
Ten eerste weet ik dat anavar een van de mildste anabolen is op de markt en ik weet ook dat de meesten zouden aanraden om test als basis te hebben voor een eerste kuur maar dat gaat m niet worden.
Ten tweede mijn vragen: ik heb op internet gelezen dat een anavar kuur zowel tijdens een bulk als tijdens een cut gebruikt kan worden. Hebben jullie hier ervaring mee? Wat werkt het beste? Ik ben van plan aankomende winter stevig te gaan bulken en het jaar daarna zou ik dan een kuur gaan doen. Dan heb ik nog genoeg tijd om informatie te krijgen over dit.

Ondanks dat anavar een van de mildste steroiden is, heb ik toch overal gehoord dat je bijvoorbeeld primoveron erbij moet nemen. Heeft iemand nog wat tips hierover?

Ik heb wel gehoord van betrouwbare sites maar ik ben nieuw op dit forum dus weet niet of ik de naam/afkorting ervan mag zeggen. Alvast bedankt voor jullie reacties

Ten eerste: je bent te jong.

Ten tweede: je stats zijn niet geweldig.

Ten derde: anavar only is gewoon een ruk kuur

Ten vierde: primoveron? Je moet wel een nakuur nemen.

Ten vijfde: je mag geen sites of zo noemen.

En je bent toch "AKABEASTMODE"? Nou jongen, wees dan ook een beest en geen wijf en neem gewoon test e als kuur.

• Topic Starter Topic Starter
Ten eerste: je bent te jong.

Ten tweede: je stats zijn niet geweldig.

Ten derde: anavar only is gewoon een ruk kuur

Ten vierde: primoveron? Je moet wel een nakuur nemen.

Ten vijfde: je mag geen sites of zo noemen.

En je bent toch "AKABEASTMODE"? Nou jongen, wees dan ook een beest en geen wijf en neem gewoon test e als kuur.

Te jong dacht ik al dat gezegd zou worden. Ik denk maar zo: ik volg je advies op om later te beginnen maar je kan nooit te vroeg informatie vergaren ervoor.
Stats zijn zeker niet geweldig, vandaar ook nog een (paar) jaar wachten.
Ja een nakuur zou ik zeker doen

Akabeastmode is gwn een username, daar kan je iemand niet op beoordelen...

Laatst bewerkt:
Te jong dacht ik al dat gezegd zou worden. Ik denk maar zo: ik volg je advies op om later te beginnen maar je kan nooit te vroeg informatie vergaren ervoor.
Stats zijn zeker niet geweldig, vandaar ook nog een (paar) jaar wachten.
Ja een nakuur zou ik zeker doen, dacht aan nolvadex.
Ik heb veel gehoord over PSL en EP als betrouwbaar. Weet niet of je het kent.
Akabeastmode is gwn een username, daar kan je iemand niet op beoordelen...

Je mag ook geen merknamen noemen. Dus haal dat maar gauw weg.

Op dit forum staat genoeg informatie, dus leef je uit.

Ik beoordeel je daar zeker niet op. Alleen ik zeg het je gewoon, doe gewoon lekker test e op 500 á 600mg met eventueel mast e op 200mg en daar ga je veel meer plezier aan beleven dan aan een anavar-only.

Ik was bas-kut-baller geworden

• Topic Starter Topic Starter
Je mag ook geen merknamen noemen. Dus haal dat maar gauw weg.

Op dit forum staat genoeg informatie, dus leef je uit.

Ik beoordeel je daar zeker niet op. Alleen ik zeg het je gewoon, doe gewoon lekker test e op 500 á 600mg met eventueel mast e op 200mg en daar ga je veel meer plezier aan beleven dan aan een anavar-only.

Daar ga ik dan wel naar op zoek, bedankt!

Terug
Naar boven