AndroidHealthClinic

Anders betalen dan CreditCard ...

TestosteRon

Novice
Waardering
0
Beste Brede Body Building Beesten.., :D

Bij 1fast400 staat dat er een vooruitbetaling vereist is bij een internationale bestelling, okay lijkt me logisch, maar er staat ook bij dat je kunt betalen per: "international money order", is dit gewoon via je eigen bank een betaling op de rekening van 1fast400 overmaken? Als dit zo is, moet ik dan van tevoren Mike hiervan op de hoogte brengen? Is het uberhaupt mogelijk?
Iemand ervaring ?

P.S. Heb n.l. geen creditcard en zal er voorlopig ook geen aan kunnen vragen omdat ik net een nieuwe baan heb en wil nu bestellen.

Paypal is ook een optie.

• Topic Starter Topic Starter
Voordat je gebruik kunt maken van Paypal moet je toch eerst een internet bankaccount aanmaken via je creditcard gegevens. ???

De vraag is meer: "kan ik inderdaad bij Mike vooruit betalen via een gewone transactie via de bank"....zoals hij ook min of meer aangeeft op zijn site "International Money Order".

Weet iemand of dit mogelijk en vooral veilig is bij 1fast400?
Want ik wil een flinke bestelling doen van ruim $570,-. :eek:

Ik heb GEEN creditcard en WEL een paypal acount waarmee ik betaal bij 1Fast.

heb geen zin om het uit te leggen gewoon ff goed doorlezen allemaal, het is mogelijk en gemakkelijker dan bank transfers.

je moet alleen geld overmaken naar je acount alvorens je kan betalen.

TestosteRon zei:
Voordat je gebruik kunt maken van Paypal moet je toch eerst een internet bankaccount aanmaken via je creditcard gegevens. ???
Muis heeft gelijk, dit is dus onzin, lees het gewoon goed door zou ik eens zeggen. Het enige wat je nodig hebt is een bankrekening.

ja :) ik heb net ook een account aangemaakt en je kunt gewoon geld van je bankrekening overmaken naar je paypal account en dan de rekening op 1fast400 betalen

• Topic Starter Topic Starter
Tis inderdaad makkelijk dat PayPal.
Maar maak je dan een eigen PayPal account aan in Nederland of in de USA, of is beiden misschien mogelijk? Dit omdat je uiteindelijk geld gaat overmaken naar een Amerikaanse bankrekening van 1fast400. Of kun je beter gewoon vanaf je Nederlandse PayPal account geld overmaken naar 1fast?

Het enige wat je doet is jouw geld overmaken naar de verkoper je stort het op zijn emailadres! PayPal koppelt die gegevens weer terug naar bankgegevens van de verkoper en zo komt de verkoper aan zn geld!
Een Nederlandse PP is er niet als je naar www.paypal.nl gaat kom je terecht bij www.paypal.com!

Terug
Naar boven