XXL Nutrition

Lorenzo Becker niet overleden rond kerst

vraag me af hoe lang die moet zitten. er is totaal geen info.
wel jammer dat zn familie of vrienden niks vrijgeven op zijn youtube ofzo

100? dan kan jij echt niet tellen :trollface:

wel appart dat ie niks laat weten dan zeker ook internet verbod ofzo

Er is nieuws van Lorenzo!
Ga maar naar zijn fb pagina, hij heeft een heel lang bericht geschreven en ik geloof dat er uitleg zal komen!
Lorenzo is Back :D

Dit maakt de vertaalmachine ervan;

Ik vind het leuk om over te springen van een brug af springen mij op deze lege pagina. Zolang ik hier niet zo lang als ik ben op het internet weg en alles wat ik wegging, dat ik plotseling zal storten komen ... maakt me verrast aan het voelen vrees dat ik niet kan verklaren, net als wanneer je thuis komt na een lange reis, en hoewel op het eerste gezicht alles bleef zoals het is, is het niet iets herkennen.

Hij heeft sinds de gebeurtenissen die u waarschijnlijk bekend hebben doorgebracht, en als de wereld (de man) is aan het veranderen, het is voor mij onmogelijk om een duidelijk idee van hoe ik het vandaag gezien hebben 'hui.
Op het moment van dit schrijven, een video waar ik uitleggen wat er werkelijk gebeurd is langzaam in het proces van uploaden naar Youtube.
Ik weet zeker dat u zult begrijpen dat ik in staat zal zijn om opnieuw contact met jullie allemaal als je eenmaal hebt gezien, en je hebt geuit om mij uw gevoelens ...

Ik zal niet praten over dit verhaal in deze, het is allemaal in de video.

Toch wil ik maken een aantal geheimen over mij, ik weet zeker dat je hebt gemerkt hoeveel ik ben selectief over wat ik laten zien over mijn leven. Dus op het einde wat ik noem mijn 'karakter' grotendeels de overhand neemt in de balans als het gaat om een echte foto van mezelf te trekken door de ogen van iemand die mijn vooruitgang in de afgelopen jaren heeft gevolgd.

Ik wil me niet herkennen als ze het over mij.

Jullie hebben allemaal gezien die foto's van mijn debuut. Ik had een nietige lichaamsbouw, zelfs voor mijn jonge leeftijd en al een geest al vrolijk
misbruikt door velen blijvend letsel. Ik haat het erover, en ik heb gemerkt dat hoewel sommige mensen geklaagd en kritiek op het feit dat er wordt gezinspeeld op keer. Als ik een ander leven met rijke ouders, een sociale kring geconsolideerd door jaren van oprechtheid, onberispelijke verleden zal ik niet meer vertellen dan ik vandaag spreken over het feit dat ik ben een wees en mijn leven zo afgebeeld is een witte doek besprenkeld met een schaar en bevlekt met bloed.
Ik zou ruimschoots de gelegenheid om stil te staan bij het onderwerp, rollen in de modder baden medelijden, maar om te doen dat ik een persoon met verschillende overtuigingen en een visie op de dingen die me zou hebben overtuigd om mijn draai te vertellen moet hebben dat leven aan vreemden zou verbeteren of leid mij ergens ... dan zou ik nooit zo ver gekomen door te springen in het hol van de leeuw, zou je waarschijnlijk nooit weten mij en als ik c had gesproken 'zou zijn geweest en uit het zicht en iemand klikt; rolling me in een andere bad; dat gezeur.
Nee, ik noem het omdat je moet weten waar ik kwam om het ware pad reisde ik te meten en dus volledig te begrijpen mijn echte motivatie: Ren weg.

Ik weet nog precies hoe ik me voelde over tien jaar terug in mijn lichaam, in mijn hoofd, in mijn manier van denken, om mezelf te positioneren ten opzichte van anderen, om belemmeringen voor mijn emoties te uiten ..
Ik heb altijd geleefd van mijn leven met een gevoel dat er iets mis was met mij. Ik was al helder genoeg om te begrijpen dat ik het niet, maar was verdomme zou gaan worden behoorlijk ... ingewikkeld.
Ik was een van de ballingen toen ik jonger was. Degenen die niet in staat zijn om te integreren, zelfs als de conformistische wereld en de krioelende massa iets geruststellend dat maakt je wilt deelnemen, was ik een van degenen die zich alleen te vinden, en om de sterkte van het gevoel echt anders geworden.

De dingen die ik heb meegemaakt hebben me gemaakt iemand met weinig clips. Ik hecht weinig belang aan de apparatuur, geld, en vrijwel alles wat je kunt aanraken of vasthouden. Ik was altijd rechts, links, in een stad en dan nog in een huis en dan nog met nieuwe gezichten en toch is het geval met veel elementen en gebieden was waar fundamenten van het leven zijn gebouwd.

Ik vond dat mijn geest en mijn hart zijn veel meer aangetrokken tot dingen immaterile; liefde, vriendschap, het bewustzijn, de eeuwigheid. Eternity herinneringen, merken dat we vertrekken onze prestaties.

Dat is de reden waarom ik zo veel op mijn relaties. Ik hou als ik zo van houd. De eenzaamheid waarin ik eerder vluchteling om zeker te zijn de enige meester van mijn leven is eindelijk knippen mijn wereld en maak me lijden slecht en ik nu wanhopig proberen te vluchten. De geliefde persoon is de hoogste prioriteit in mijn leven. Ik voel serene mij aan zijn zijde. Mensen zullen nooit geloven me, maar ik ben niet in staat om te leven, om vooruit te komen, om me te leiden zonder de onwankelbare zekerheid dat liefde altijd aanwezig en intact. Ik vervloekte elke dag deze paranoia, deze zwakte, deze zwakte, deze afhankelijkheid in mij, maar ik moet ermee leven.

Mijn handen trillen. Ik schrijf? Daarom zeg ik dit allemaal? Ik moet waarschijnlijk om te schrijven ... of praten?

Ik ben omringd door onscherpte. Ik voel me een beetje dom, ik wil alles wissen, maar het moet wel uit te komen, ik moet verschijnen. Ik ben bang om te zeggen dat het allemaal met een toetsenbord, ik weet dat ik de woorden van mijn hart te sturen in de mestkelder. Ik weet dat het internet, maar in het leven Ik ben iemand die altijd spreekt zijn geest, iets wat ik ben ABSOLUUT NIET, want ik ben 'in de schijnwerpers.

Sommige alledaagse woorden die miljarden mensen gebruiken natuurlijk zijn als nacht gebieden in het daglicht voor mij. Mam, pap, familie, bijvoorbeeld. Ik gebruik geen, of zelden, en als ik dat doe ik altijd merken dit verontrustende gevoel van onbekend. Het is alsof we verteld over een Italiaanse violist XIVeme terwijl je elektronische oor of iemand je vraagt wat je van een film die hij zag een duizend keer, en je n heb nog nooit gehoord van die vertoning.

Ik probeer mijn gevoelens te illustreren, omdat ze moeilijk te beschrijven ... wat ik probeer te zeggen is dat er dingen ontbreken in mij, en ik ben me ervan bewust. Ik ben geen voorstander van al deze toespraken aanzetten tot het verleden af te schrijven en te doen alsof alles in orde was. Deze lacunes hebben mij gevormd zoals ik nu ben en het resultaat is niet een die mij het meeste aanspreekt, andere perspectieven leven zou ongetwijfeld me meer tevreden, maar de wereld is groot en complex het is vol mensen en de geschiedenis en ik elke dag dat veel erger had kunnen zijn te herhalen.
Ik zou nog liever een gezin in plaats van een controle in de eerste jaren.

Ik concentreerde me moeilijk om dit lichaam op te bouwen, zodat het sterk genoeg is om te omsluiten een geest te fragiel en kwetsbaar. Ik heb geen ego probleem met betrekking tot deze.
Ik ben een gevoelig persoon. Ik schreeuw om liefde, hoop dat ik huil, ik huil van verdriet, en soms zonder reden. Ik zou nooit een bodybuilder met vroege leven anders ben ik zeker geworden.

Ik weet dat het in mijn ellende vond ik een manier om eruit te komen. Ik had de kans om een fout hoop geeuw te zien en uit te breiden als mijn populariteit en mijn niveau klimmen en ik deed mijn best om de kansen aan mijn kant te zetten.
Het was ronduit moeilijk Ik hou niet per se te verhogen gietijzer, leid mij, doe al die dingen die me scheiden van mijn doel. Dus ik maakte mijn taak interessanter door filmen mijn epische vanaf het begin, in de romantisering, in beeldvorming met al deze video's, te delen met anderen.

In eerste instantie was het alleen maar om een herinnering van hebben, in staat zijn om mezelf onder te dompelen op ieder moment, het kijken naar de film van een lang verhaal, mijn verhaal.

Het feit dat mensen de zorg, zijn genteresseerd of onder de indruk van wat ik doe, het komt voort uit de motivatie die zal leiden tot het ontstaan van andere atleten die zullen zijn voorbeelden voor anderen en ga zo maar door dit is iets onbeschrijfelijk. Ik heb het gevoel bij te dragen aan de ontwikkeling van een grote zaak, naar mijn steen in een enorm gebouw te zetten, en ik heb het niet over bodybuilding, maar van de levende wereld, mensen die twijfelen en voel me slecht over een lichaam dat ze willen veranderen, degenen die willen winnen, groeien, uiten hun woede te overwinnen moeilijke tijden door het opnemen van ons in de sport ... Het is een grote eer om een deel van het arsenaal zijn dat mensen s 'voor dergelijk quests.

Ik hou van deze 'plaats', dat werd toegeschreven aan mijn karakter in het leven van mensen, op hun scherm ...
Ik genoten van de ontmoeting van elk van de mensen die ik heb ontmoet in deze omgeving, tijd doorbrengen met hen, ze te leren kennen, begrijpen hun paden en wat hen dreef om deel te nemen in de zoektocht naar transcendentie, want iedereen komt zoek een prijs van zijn eigen. Ik vond het heerlijk om onzelfzuchtig en het delen van, ik hield mij te denigreren en alleen gebruik maken van mijn talent om folies keel dicht, ik hield van mijn reflectie in de ogen van de jongste en ik ben erg geraakt door deze erkenning, dat is mijn verhaal, maar als ik had om het te schrijven ik moet altijd deze mensen te noemen, omdat ze hebben me meer dan ze kan voorstellen en waarschijnlijk mijn enige manier gegeven om hen te laten weten - je doet weten is de crire..et is mijn geheim, gebruikt om wonden die onzekerheid en gebrek aan vertrouwen mij hun stempel hebben gedrukt, aan het licht gebracht te genezen ...
Ik vond dit een relatie met u; zelfs als het een lange tijd dat ik werd ingehaald door wat mijn naam is vandaag de dag en het feit dat het internet is uit de hand.

Er is geen vergelijkbaar naar mijn mening de trots en vreugde voelde toen we erin slagen om een droom die ons dierbaar sensatie realiseren.
De mijne is gebroken.
Nee het is niet gebroken.
Tot slot, het is gebroken, maar ik heb nog steeds de stukken, ik heb het recht en de tijd op te halen, of geloven dat ik aan de pick krijgt. Tot mijn 23 verjaardag. De klok tikt, en het is waar dat de tijd is het geld, en ja, het is de belangrijkste gegevens van elke vergelijking; projecten, relaties, het leven ...

Wat ik me herinner en ik heb van mijn eerste 21 jaar van het leven (survival), dat is ze mount geleerd geduld, vastberadenheid, en boven de spiegel waarde. Waarde Mirror is zich te gedragen als een spiegel, een reflectie. Behandel iedereen zoals ze verdient te allen tijde.

Dat is mijn ware aard.
Ik overleefde als deze.

LB

Nee, ik heb geen woorden met betrekking tot al deze arme me rot lafaards die trots uitgerust met cybernetische camouflage, zoniet had ik graag om te zien of je nog steeds als je de uitwerpselen zouden worden gepubliceerd ik was naast je op het moment dat u klikt.

edit: lol laatmaar tis maandag morgen..

Laatst bewerkt:
Hardcore stuff: broken ribs, broken ankles, vomits blood, infarctus, blackout van 3 weken, etc.

Ben benieuwd hoe de toekomst er nu voor hem uitziet, arnold classic zal er alvast niet meer inzitten..

Hij heeft trouwens zijn gf niet geslagen, ook de politie heeft hij niet aangeraakt..

journalisten hebben het verhaal "lichtjes gewijzigd" om wat meer drama te veroorzaken

Laatst bewerkt:
nieuw filmpje (gemaakt door fan) [Link niet meer beschikbaar]

want?

volgend jaar doet hij aan 5 competities mee,
nieuwe video's staan klaar van hem

bron?

:heart:
ndo8df.jpg

---------- Toegevoegd om 18:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:26 ----------

HUGE THANKS to my german friend Jens Fitterer from European Supplement for offering me those gifts ..... I just received the box, thanks!! ( 3 months without any supplements^^ )
He simply heard that my sponsor dropped me and proposed me his help! We just met once at IFBB France 2013, him and his friend (Jay Thiede) are travelling around the planet and taking pictures and videos of all the juniors competitions in the bodybuilding world. I feel so blessed that even if he has seen all the best juniors in the world he still did that while the french brands didn't seem to care.. HUGE THANKS!!
16kzw50.jpg

---------- Toegevoegd om 18:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:27 ----------

I just had my coach on phone.
I will do 5 shows next year. Soon talking videos (english versions too)
igyqhg.jpg

leuke chick

ja he is breder dan de meeste hier XD

Terug
Naar boven