XXL Nutrition

Lorenzo Becker niet overleden rond kerst

haha vrouwen, hij is vast niet voor niets boos geworden...

Jongen slaat meisje in elkaar. Hij moet dood. Lorenzo Becker slaat vriendin in elkaar. Free Lorenzo! :roflol:

Geen medelijden.

Jongen slaat meisje in elkaar. Hij moet dood. Lorenzo Becker slaat vriendin in elkaar. Free Lorenzo! :roflol:

Geen medelijden.

Free Lorenzo klaar

---------- Toegevoegd om 12:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:03 ----------

Weet iemand of Lorenzo al vrijgekomen is ?

nog geen nieuws volgens mij geen updates op zn fb

Lorenzo is mentaal leer volgens een vriend. Heeft tog alles verloren. Maar hij waar altijd "vrij" (op proef).

ligt het aan mij of praat je belgisch

Hij is echt klein 1.64 cm zoiets zo lelijk kleine beentjes en korte rug heeft hij. Dat kan je duidelijk zien op de video's en foto's maar alsnog een monster lichaam en hij is wel heel sterk volgens mij en zoiemand tegen komen buiten wil je zoiezo geen ruzie mee maken respect.

GVD 20 man om hem tegen te houden wat een gangster

Jammer dat er geen vids of pics van zijn:D:D

f**k man, alles naar de kloten voor hem, arnold classic bye bye, sponsor black protein doei
moet echt zo hard sucken, ik vond hem redelijk motiverend.

ach ja hij heeft het een beetje zelf verneukt, blijft spijtig :(

Iemand informatie over Lorenzo Becker ?

nope, ik denk niet dat er nog meer info is rond hem :(
buiten die ene comment van een of andere gast op zijn fb, dat lorenzo alles ging uitleggen in een video of zoiets, is er geen enkel teken dat er info zal komen

Ja idd en Lorenzo is gewoon brede buffel en die zijn nou eenmaal wat agressiever van tijd tot tijd.
Lekker stieren in de club enzo zelfs de uitsmijters durven niks wat willen ze doenn heerlijkkk:cool:

komt dalijk als ecto de gevangenis uit

Gebroken rib, bye bye Arnold. Bron: Frans BB forum

Terug
Naar boven