Fitness Seller

Anfarm

Goenie zei:
Een combinatie van...slecht slapen zorgt ervoor dat je lichaam een hoop cortizol aanmaakt, wat leid tot oestrogeen. (Heeft iemand mij verteld.. ;) )
En als je er dan al gevoelig voor bent...zoals ik.

wat een ge........ zeg jee ongekendt!!
kan me niet voorstellen dat men over dit onderwerp z,n discussie maakt!!
als je slecht slaapt gewoon ff goed aan je piel trekken en je slaapt als een roosje en tevens worden de spieren in je rechter arm beter ontwikkeldt succes.

pipo zei:
als je slecht slaapt gewoon ff goed aan je piel trekken en je slaapt als een roosje en tevens worden de spieren in je rechter arm beter ontwikkeldt succes.

:roflol:

• Topic Starter Topic Starter
pipo zei:

als je het onzin vind, waarom reageer je dan. Het is trouwens geen discussie over slapen..het ging over clomid.

en trek ze zou ik zeggen.

pipo zei:

Wat dat betreft slaap ik bijna de hele dag, moet je mn rechter onderarm ook s zien,ik lijk net Popeye. :D

nou een zwengel aan je lul geven helpt wel trouwens zonder gekkigheid

je bedoeld om goed in slaap te vallen?
Zou idd best kunnen ja, ik ben er altijd verrot na. :D

Goenie zei:
als je het onzin vind, waarom reageer je dan. Het is trouwens geen discussie over slapen..het ging over clomid.

en trek ze zou ik zeggen.

zoals je leest vindt men aan de piel trekken intressanter dan bepaalde kul over clomid en niet kunnen pitten en tevens ontwikkeling van gyno,s.
dus bij deze raad ik alle BB,rs aan om flink aan voorhuid joggen te gaan doen.!

en wat betreft over onzinnige disscussies op dit board daar heb je volkomen gelijk in, maar zonder zinloze threads en discussies zou dit board al 2 jaar geleden opgedoekt zijn.

mzll en keep on jerking off bro

pipo zei:
zoals je leest vindt men aan de piel trekken intressanter dan bepaalde kul over clomid en niet kunnen pitten en tevens ontwikkeling van gyno,s.
dus bij deze raad ik alle BB,rs aan om flink aan voorhuid joggen te gaan doen.!

en wat betreft over onzinnige disscussies op dit board daar heb je volkomen gelijk in, maar zonder zinloze threads en discussies zou dit board al 2 jaar geleden opgedoekt zijn.

mzll en keep on jerking off bro

Sorry, mijn verontschuldiging, maar ik was echt in de veronderstelling dat dit een BB forum/site was en niet alleen een treksite... :cool:
Qua onzin heb je gelijk, men heeft het nodig... :D maar ik probeerde er een serieus topic van te maken. ;)

Goenie zei:
Sorry, mijn verontschuldiging, maar ik was echt in de veronderstelling dat dit een BB forum/site was en niet alleen een treksite... :cool:
Qua onzin heb je gelijk, men heeft het nodig... :D maar ik probeerde er een serieus topic van te maken. ;)

ok kerel,

ik snap je point ook wel hoor, maar je vraag over gyno,s en niet slapen was erg maf dus vandaar mijn advies voor voorhuidjogging.
tevens maakt voorhuidkogging voor het slapen gaan meer groeihormoon vrij iets wat ook erg bevorderlijk is voor boardmembers.

have fun op dit board en voor je een evt vraag hebt snuffel eerst eens een tijd in evt voorgaande threads die soms ook een hoop info kunnen verstrekken.

mzlll

pipo zei:
ok kerel,

ik snap je point ook wel hoor, maar je vraag over gyno,s en niet slapen was erg maf dus vandaar mijn advies voor voorhuidjogging.
tevens maakt voorhuidkogging voor het slapen gaan meer groeihormoon vrij iets wat ook erg bevorderlijk is voor boardmembers.

have fun op dit board en voor je een evt vraag hebt snuffel eerst eens een tijd in evt voorgaande threads die soms ook een hoop info kunnen verstrekken.

mzlll

nou, ik wil hier echt wel ff serieus op ingaan....ik krijg altijd van een hoop gasten te horen dat er onwijs veel eiwitten mee verliest!! :eek:
Ik heb het nooit nagezocht ofzo, dus ik zou het eigenlijk niet weten.
Wat is nou de waarheid? :cool:

Terug
Naar boven