MuscleMeat

angstaanvallen boldenone

jij bent wel echt iemand die alles denkt beter te weten he ?

Ik heb die cijfers uit statistieken dus het zijn niet enkele gevallen.

Volgens mij heb jij gewoon niet goed gelezen waar we het over hebben.

QuidproQuo vraagt namelijk "Is dit een veel voorkomende bijwerking bij bold? Of heeft slechts een enkeling hier last van?" Mijn antwoord naar hem was daarop "Is maar een heel klein percentage die het heeft".
We hebben het hier over angstaanvallen als bijwerking van boldenone. Niet over hoeveel mensen in het algemeen angstaanvallen hebben.

Angst bij boldenone komt helemaal niet bij 50% van de gebruikers voor. Dan zou 1 op de 2 gebruikers er last van hebben, wat niet het geval is. Althans niet op dbb en niet in mijn omgeving.
Mocht dit wel jouw bewering zijn zie ik graag de statistieken waar je het over hebt te gemoed.

Als 50% van de mensen hier die bold gebruikt hebben angst aanvallen hebben gehad.
Denk ik dat er al veel eerder een topic over aangemaakt was.
Ik had er zelf, zelfs nog nooit van gehoord, niemand in me omgeving die bijwerkningen, en zelf ook niet.

Als 50% van de mensen hier die bold gebruikt hebben angst aanvallen hebben gehad.
Denk ik dat er al veel eerder een topic over aangemaakt was.
Ik had er zelf, zelfs nog nooit van gehoord, niemand in me omgeving die bijwerkningen, en zelf ook niet.

Inderdaad.

Is Bain nu ook iemand die alles denkt te weten ?

Kan me trouwens ook niet voorstellen, dat daar serieus onderzoek naar gedaan is.
Waar komt dat stuk van je vandaan?
Of is het meer snel gevalletje copy paste?
Just curious.

Ik zet zelf ook 800mg bold en heb geen last van angstaanvallen. Mag ik nu iemand zijn die denkt alles te weten?

Volgens mij is Bold een mild aas! Ik heb betreffende bijwerkingen nooit vernomen in mijn kringen! Mag ik nu de slimste zijn.......

• Topic Starter Topic Starter
het gaat wel echt om 50percent van boldenone gebruikers die er last van hebben, ik zal s zien of ik het artikel met bijhorende grafieken kan terugvinden.
Het ging wel om gebruikers die minimaal 600 mg per week zetten.

heb 2 keer bold gebruikt op 600mg en 800mg en nergens last van hoor

alleen constant honger, ideaal naast tren want dat drukt juist me eetlust

ben ik nu slim?

dit is al 1 poll waaruit blijkt dat 50 percent van de gebruikers last ervan heeft,is afkomstig van een amerikaans forum

http://www.elitefitness.com/forum/anabolic-steroids/poll-equipoise-anxiety-664712.html

Dat is een poll met de optie anxiety or panic attack die 2 dingen liggen nogal ver uit elkaar. Ik weet niet of je wel eens een paniekaanval hebt gehad, maar vooral de eerste keer ben je er eigenlijk zeker van dat je doodgaat door een hartaanval of iets dergelijks. Ik noem dat toch wat intenser als wat angstig zijn.

dit is al 1 poll waaruit blijkt dat 50 percent van de gebruikers last ervan heeft,is afkomstig van een amerikaans forum

http://www.elitefitness.com/forum/anabolic-steroids/poll-equipoise-anxiety-664712.html

Deze poll geeft aan dat 40% van de mensen die hebben gestemd bij die poll voor optie 1 kozen. Dat zegt niks.
Een poll als deze krijgt vooral aandacht van mensen die dit probleem hebben, dus is het niet zo raar dat het lijkt alsof 1 op de 2 mensen er last van hebben.

Ik heb zelf ook angstaanvallen wanneer ik boldenone of winstrol gebruik dus ik heb er uit interesse ook naar gezocht of meerderen dit hebben. Naar mijn idee komt het niet zo vaak voor.
Ik ken persoonlijk ook vrij veel mensen die boldenone gebruiken of hebben gebruikt en ik ken maar 1 persoon die hetzelfde heeft als ik.

Die pol kan me wat.Is 0,0 onderbouwd.
Beetje een vraag als: Kom jij lekkerder klaar als je boter op je brood smeert.
En van de 600 stemt 300 man JA.

Maar goed ik ben ook niet alwetend!

Anxiety is felt to be related to GABA-ergic transmission in the brain. For some time, it has been known that some steroids, particularly boldenone (Equipoise - boldenone undecylenate - ) and stanazolol (Winstrol - stanozolol), affect GABA receptors in the brain. GABA is considered predominantly inhibitory, i.e. a "chiller". Equipoise - boldenone undecylenate - can strip the brain of its natural chillers, GABA, creating waves of panic as you experience and describe so eloquently. Some people are born without sufficient GABA-ergic transmission, predisposing them to panic attacks such as you experienced, but in the absence of any externally administered drug. If you external stress overrides your GABA-ergic transmission, you will panic. So some only develop panic after a traumatic event. You probably had sufficient GABA-ergic transmssion for everyday life, but you were closer to that critical line than you thought, so when Equipoise - boldenone undecylenate - stripped your GABA, you were pushed over that edge into panic. Some people are very far from that edge, so they can take a gram or two of Equipoise - boldenone undecylenate - , strip their receptors, and still have no problems. Treatment options include benzos (which directly enhance GABA-ergic transmission, but have terrible tolerance and addiction potential and are NOT recommended), antidepressants (which by influencing serotonin and norepinephrine can enhance GABA-ergic transmission or simply screen more external stress through their mechanisms), and lastly DON"T DO Equipoise - boldenone undecylenate - . This last one is simplest and best of course."

wat kan je het beste hier tegen doen.Zijn antidepressiva de enige oplossing ??

GABA is een belangrijke neurotransmitter in onze hersenen.

Als door een verstoring van GABA receptoren angst optreed werkt supplementatie met GABA waarschijnlijk goed.
Naar mijn weten is er nog geen goede GABA heropnamer-remmer dus lijkt bovenstaande de meest efficiënte oplossing.
Voor veel mensen is dit een veel belovend goedje die de GABA-A receptor vult en daardoor angst wegneemt en de slaap bevorderd.

Probeer het eens zou ik zeggen, het kost niks en word bij bijv B&F in capsules verkocht.

De reden dat voor velen GHB de perfecte drug is, is doordat deze de GABA-A en GABA-B receptors vol zet en hierdoor een optimaal gevoel van zekerheid en mentale rust creëert.

Angst hangt dus voor een groot deel samen met GABA.

Ik heb er nog nooit last van gehad, ben net begonnen met 600 bold ew en verwacht ook geen problemen net als altijd.

of je heb gewoon meuk gekocht van een of ander stront merk of huis dealertje die maar wat in een flesje gepleurt heeft
mvg ruud

Bron zonder n.... Dat is het

Of een publicatie van eigenkracht.nl zeker :P

Ik heb overigens wel dé oplossing... Bold eruit, tren erin :P Maar ik hoef niet de slimste te zijn hier hoor

Laatst bewerkt:
Mijn persoonlijke ervaring met Bold (Ik heb een paniek/angststoornis gehad in het verleden) is dat het bij mij wel dat "vervelende" randje bracht. Een soort van gejaagdheid. Daarnaast had ik het idee dat ook mijn zintuigen sterker reageerde op bold. Omdat ik door mijn verleden heel goed kan herkennen welke dingen zouden kunnen zorgen voor een paniek of angstaanval, kan ik me best voorstellen dat mensen die hier gevoelig voor zijn, ook last van kunnen hebben.

Het is dat ik misselijk werd v/d Bold en daarom na 5,5 week gestopt omdat niet kunnen eten in je bulk nou niet echt handig is. Qua sides was de Bold verder prima te doen, maar ik kan me goed indenken wat mensen ermee bedoelen.

@Testoflesje,
Dan ben je een van de weinigen. Ik heb bij een kliniek gewerkt waar men vaak anti depressiva voorgeschreven kreeg en de meesten hadden erg veel bijwerkingen. Iemand laten afvallen wanneer die het gebruikt is vrijwel een onmogelijke taak bijvoorbeeld.
Ben vorige zomer nog van 19 naar 10% gecut zonder problemen.
Bijna alle mannen die het gebruikten kampten met erectie problemen en/of moeite met klaarkomen.
trager klaarkomen kan ook een voordeel zijn, erectieproblemen nooit gehad
En 10 jaar is ook wel heel lang he.
Is lang ja, maar heb enkele keren proberen af te bouwen, mij serotonine pijl is echter niet goed te krijgen zonder
Kan me voorstellen dat je er na zo'n tijd wel aan gewend bent en eventuele klachten minder merkt of minder vervelend ervaart.
Zou kunnen natuurlijk, maar kan me echt geen herinneren

Terug
Naar boven