AndroidHealthClinic

angstaanvallen boldenone

Dus je bevestigt hiermee wat ik zei;
"Als je onder onderhoud eet, val je af"

Maar dat onder onderhoud eten is dus niet zo makkelijk als je aan AD zit.
Waarom?
Waarom zou je dan niet gewoon 500kcal onder je onderhoud kunnen zitten?

Als vrouwen geen menstruatie meer hebben door een kcal tekort praat je niet meer over een dieet maar een eetstoornis.
Ik heb het over normaal gezond afvallen.

Laat maar. Ik heb niet het idee dat je begrijpt wat ik zeg en dat we in rondjes aan het praten zijn.

Jammer hoor.
Was wel benieuwd naar antwoorden.

No hard feelings :p

Mijn punt is dat "onder onderhoud eten" niet zo simpel is als dat het lijkt.
Als je een te sterk tekort hebt schakelt je lichaam bepaalde functies zoals voortplanting uit om energie te besparen. Zo zie je bij vrouwelijke fitness atleten vaak dat ze geen menstruatie meer hebben dankzij het dieeten (wat een ernstige zaak is btw)

Dat van die menstruatie heeft afaik meer te maken met te lang op een ongezond laag vetpercentage zitten (+ de mogelijkheid van dopinggebruik) en niet zozeer met het kcal deficit zelf.

Ik vind het verder toch wel een beetje mierenneukerig om te zeggen dat calories in/calories out niet altijd geldt omdat er zieke mensen zijn waar het anders ligt. Als je ook alle zieke mensen mee gaat rekenen krijg je echt een oneindig grote variatie want dan komt de raarste shit voor. De overgrote meerderheid heeft echter niet zo'n aandoening en in de overgrote meerderheid van de gevallen is het probleem bij iemand die 'onder verbruik eet en niet afvalt' dat ze een verkeerd idee hebben van wat hun kcal inname/verbruik is. Er is ook genoeg onderzoek dat aantoont dat mensen gewoon geen idee hebben wat ze eten zelfs als ze echt hard hun best doen om het bij te houden.

Lees anders eens over The Minnesota Starvation Experiment.

Het hele idee dat je verbruik maar oneindig kan dalen als reactie op minder eten is ook gewoon verkeerd, want je hebt gewoon een minimum nodig om uberhaupt te kunnen functioneren en in leven te blijven. Die mensen waarbij dit zogenaamd gebeurt hebben altijd nog zat energie om in het dagelijks leven te functioneren, waar wordt al die energie dan bespaard? Het is niet zo dat je lichaam doorgaans 1500 kcal verspilt aan 100% onnodige dingen en dat je hiermee kunt stoppen als je even wat minder eten beschikbaar hebt.

Dat van die menstruatie heeft afaik meer te maken met te lang op een ongezond laag vetpercentage zitten (+ de mogelijkheid van dopinggebruik) en niet zozeer met het kcal deficit zelf.

Ik vind het verder toch wel een beetje mierenneukerig om te zeggen dat calories in/calories out niet altijd geldt omdat er zieke mensen zijn waar het anders ligt. Als je ook alle zieke mensen mee gaat rekenen krijg je echt een oneindig grote variatie want dan komt de raarste shit voor. De overgrote meerderheid heeft echter niet zo'n aandoening en in de overgrote meerderheid van de gevallen is het probleem bij iemand die 'onder verbruik eet en niet afvalt' dat ze een verkeerd idee hebben van wat hun kcal inname/verbruik is. Er is ook genoeg onderzoek dat aantoont dat mensen gewoon geen idee hebben wat ze eten zelfs als ze echt hard hun best doen om het bij te houden.

Lees anders eens over The Minnesota Starvation Experiment.

Het hele idee dat je verbruik maar oneindig kan dalen als reactie op minder eten is ook gewoon verkeerd, want je hebt gewoon een minimum nodig om uberhaupt te kunnen functioneren en in leven te blijven. Die mensen waarbij dit zogenaamd gebeurt hebben altijd nog zat energie om in het dagelijks leven te functioneren, waar wordt al die energie dan bespaard? Het is niet zo dat je lichaam doorgaans 1500 kcal verspilt aan 100% onnodige dingen en dat je hiermee kunt stoppen als je even wat minder eten beschikbaar hebt.

De menstruatie kan al snel stoppen wanneer er een te groot kcal tekort ontstaat, zelfs bij dikke vrouwen die een extreem dieet gaan volgen. Vrouwen kunnen prima blokjes hebben en dan nog een normale cyclus behouden zolang er gezorgd wordt dat er niet extreme tekorten ontstaan in marco- en micronutrienten.

Mijn woorden worden nogal verdraaid in jouw post.
Ik het niet specifiek over zieke mensen. Ik gaf enkel een voorbeeld van een top atleet en een kankerpatient waarbij er een uitzonderlijke situatie is ontstaan waarin het lichaam anders omgaat met energie verkregen uit voeding dan in een normale situatie. Dit deed ik om te verklaren waarom er veel mensen zijn die moeite hebben met afvallen wanneer ze anti depressiva gebruiken.

En ik heb ook nergens gezegd dat je verbruik oneindig zal dalen.

Verdomme zeg, hoe geraken we in godsnaam van angst op bold bij de menstruatie van dikke vrouwen die een AD gebruiken? :roflol:

De menstruatie kan al snel stoppen wanneer er een te groot kcal tekort ontstaat, zelfs bij dikke vrouwen die een extreem dieet gaan volgen. Vrouwen kunnen prima blokjes hebben en dan nog een normale cyclus behouden zolang er gezorgd wordt dat er niet extreme tekorten ontstaan in marco- en micronutrienten.

Ik het niet specifiek over zieke mensen. Ik gaf enkel een voorbeeld van een top atleet en een kankerpatient waarbij er een uitzonderlijke situatie is ontstaan waarin het lichaam anders omgaat met energie verkregen uit voeding dan in een normale situatie. Dit deed ik om te verklaren waarom er veel mensen zijn die moeite hebben met afvallen wanneer ze anti depressiva gebruiken.

En ik heb ook nergens gezegd dat je verbruik oneindig zal dalen.

Dit verklaarde niet waarom mensen die AD slikken niet kunnen afvallen.
Jammer dat je weer een lap tekst schrijft maar geen antwoorden gaf op mijn vragen..

Jij bent ook een mooie! :p
Vorig jaar heb je me nog afgeraden bold te gebruiken omdat het zonde van me geld zou zijn.

Maar achja wss pak ik het nu wel in het voorjaar.;)

Haha, dat kan ik me haast niet voorstellen, tenzij het om extra massa ging :P

Bold voor massa gebruiken is zonde, kun je je geld beter aan extra test uitgeven. Als je écht smerig droog wil komen te staan, en niet aan tren wilt beginnen, is het IMO een leuk middel naast bijvoorbeeld mast, zorgen beiden wel voor de standbeeld-look mits je ze tegen de gram aan doseert.

Je kan aan de hand van 2 casus toch niet aantonen dat veel mensen moeite hebben met afvallen als ze anti depressive gebruiken, dat bedoel ik meer.

Je kan aan de hand van 2 casus toch niet aantonen dat veel mensen moeite hebben met afvallen als ze anti depressive gebruiken, dat bedoel ik meer.

Oooh op die manier! Nee dat klopt, maar het toont wel aan dat er een uitzonderlijke situatie kan ontstaan door medicatie gebruik. Dat dat bij anti depressiva het geval zou zijn is louter speculatie van mijn kant.
Wat de precieze reden is waarom veel mensen moeite hebben om af te vallen bij gebruik van anti depressiva weet ik natuurlijk niet.

---------- Toegevoegd om 15:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:23 ----------

Dit verklaarde niet waarom mensen die AD slikken niet kunnen afvallen.
Jammer dat je weer een lap tekst schrijft maar geen antwoorden gaf op mijn vragen..

Ik dacht dat ik dat wel gedaan had.
Ik lees net mijn posts terug en naar mijn idee heb ik elke vraag beantwoord.

Wat is je vraag dan precies?

---------- Toegevoegd om 15:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:24 ----------

Dus je bevestigt hiermee wat ik zei;
"Als je onder onderhoud eet, val je af"

Maar dat onder onderhoud eten is dus niet zo makkelijk als je aan AD zit.
Waarom?
Waarom zou je dan niet gewoon 500kcal onder je onderhoud kunnen zitten?

Als vrouwen geen menstruatie meer hebben door een kcal tekort praat je niet meer over een dieet maar een eetstoornis.
Ik heb het over normaal gezond afvallen.

deze bedoel je?

-Maar dat onder onderhoud eten is dus niet zo makkelijk als je aan AD zit. Waarom?
geen idee. Hier zijn naar mijn weten geen onderzoeken naar gedaan.

-Waarom zou je dan niet gewoon 500kcal onder je onderhoud kunnen zitten?
Oh dat heb ik ook geprobeerd hoor, zelfs steeds lager en lager. Toen begon ik wel af te vallen, maar mijn spiermassa begon ook af te nemen. Gewicht verdween dus van de verkeerde plekken.
Ik ben vrij kort daarna gestopt met die zooi en toen ging ik weer als een speer. Bij mij was het verschil echt enorm.

Wat de precieze reden is waarom veel mensen moeite hebben om af te vallen bij gebruik van anti depressiva weet ik natuurlijk niet.

wat wel zeker is dat veel AD vocht vast houden en dat gewicht val je niet zomaar even af
maar ik neem dan wel aan dat het niet mee dan enkele kilo's kunnen zijn

Oooh op die manier! Nee dat klopt, maar het toont wel aan dat er een uitzonderlijke situatie kan ontstaan door medicatie gebruik. Dat dat bij anti depressiva het geval zou zijn is louter speculatie van mijn kant.

---------- Toegevoegd om 15:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:23 ----------

Ik dacht dat ik dat wel gedaan had.
Ik lees net mijn posts terug en naar mijn idee heb ik elke vraag beantwoord.

Wat is je vraag dan precies?

---------- Toegevoegd om 15:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:24 ----------

deze bedoel je?

-Maar dat onder onderhoud eten is dus niet zo makkelijk als je aan AD zit. Waarom?

geen idee. Hier zijn naar mijn weten geen onderzoeken naar gedaan.

-Waarom zou je dan niet gewoon 500kcal onder je onderhoud kunnen zitten?

Oh dat heb ik ook geprobeerd hoor, zelfs steeds lager en lager. Toen begon ik wel af te vallen, maar mijn spiermassa begon ook af te nemen. Gewicht verdween dus van de verkeerde plekken.

Ik ben vrij kort daarna gestopt met die zooi en toen ging ik weer als een speer. Bij mij was het verschil echt enorm.

Dat was mijn vraag idd.
Je had jezelf een hoop typwerk kunnen besparen door gelijk te zeggen dat je niet weet waarom dit zou komen.
Maar mijn punt is wederom bevestigd.
Bij een kcal tekort val je af, ook met AD gebruik.

Dat was mijn vraag idd.
Je had jezelf een hoop typwerk kunnen besparen door gelijk te zeggen dat je niet weet waarom dit zou komen.
Maar mijn punt is wederom bevestigd.
Bij een kcal tekort val je af, ook met AD gebruik.

Haha als het je daarom ging, ik heb je punt allang bevestigd toen je hem maakte :p
ik zei namelijk "normaal gesproken wel"

Ennnnnnnn back on topic nu.... Blold paniek

Op de eerste page zei je dat het bijna onmogelijk was..

Je haalt nu 2 dingen door elkaar.

Jij vraagt:
Hoezo zou je niet kunnen afvallen als je aan de AD zit.
Als je maar een kcal tekort hebt val je af.

Ik antwoordt:

Dat iemand laten afvallen wanneer die anti depressiva gebruikt BIJNA een onmogelijke taak is heb ik nog voordat je deze vraag stelde gezegd
en heeft dus helemaal niks te maken met mijn antwoord op jouw vraag hierboven.

Maar goed, ik wordt een beetje moe jou.
Het lijkt erop alsof je expres dingen post in de hoop mij klem te lullen OF dat je geen verbanden kan leggen.
Ik probeer een normale discussie te voeren en heb geen zin om een wellis nietes spelletje te spelen.
Het gaat mij niet om het winnen, maar om informatie uit te wisselen.

Ik ga mijn tijd hier niet verder aan verspillen.

Laatst bewerkt:
Als je denkt dat ik een spelletje speel vanne; wie heeft de grootste ofzo...
Om het zo maar ff te noemen.
Nee daar doe ik niet aan.
Is puur interesse, maar laat maar.
Lees alles nog maar eens door, zou je zien dat ik constant bij het zelfde topic blijf.

Dankje.

Vreemd dat je nog af kon vallen. Heb verschillende mensen gesproken die erg goed bezig met sporten waren, maar heel moeilijk afvielen tijdens gebruik van AD. Ik heb het zelf ook een tijdje gebruikt tijdens een kut periode en werd er echt vet op terwijl ik op 6% vet zat van nature. Gebruikte je trouwens AAS of andere middelen toen van 19% naar 10% ging of was dat natural ?
Ik gebruikte de eerste weken niets, en ging 500cal onder onderhoud eten en 3 x per week extra cardio.
Na ongeveer 5 weken toen ik op 13a14% stond gebruikte ik Anavar erbij, wel op vrij hoge dosis 90mg (3x30mg pd) om spierverlies tegen te gaan.(wel slechts 4 weken en half).
Dus eigenlijk was ik die 9% vet kwijt op een 10-tal weken, mét dagelijks 20mg Seroxat, en een job waarbij ik fysiek bijna geen inspanningen moet leveren.
Ik moet zeggen dat ik bijna geen verschil voel met het cutten tegenover een 10-tal jaren geleden vóór ik Seroxat gebruikte, maar dat heeft volgens mij eerder met mijn leeftijd te maken, (nu 44) en mijn stofwisseling.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven