Fitness Seller

angstaanvallen boldenone

@Testoflesje,
Dan ben je een van de weinigen. Ik heb bij een kliniek gewerkt waar men vaak anti depressiva voorgeschreven kreeg en de meesten hadden erg veel bijwerkingen. Iemand laten afvallen wanneer die het gebruikt is vrijwel een onmogelijke taak bijvoorbeeld.
Ben vorige zomer nog van 19 naar 10% gecut zonder problemen.
Bijna alle mannen die het gebruikten kampten met erectie problemen en/of moeite met klaarkomen.
trager klaarkomen kan ook een voordeel zijn, erectieproblemen nooit gehad
En 10 jaar is ook wel heel lang he.
Is lang ja, maar heb enkele keren proberen af te bouwen, mij serotonine pijl is echter niet goed te krijgen zonder
Kan me voorstellen dat je er na zo'n tijd wel aan gewend bent en eventuele klachten minder merkt of minder vervelend ervaart.
Zou kunnen natuurlijk, maar kan me echt geen herinneren

Vreemd dat je nog af kon vallen. Heb verschillende mensen gesproken die erg goed bezig met sporten waren, maar heel moeilijk afvielen tijdens gebruik van AD. Ik heb het zelf ook een tijdje gebruikt tijdens een kut periode en werd er echt vet op terwijl ik op 6% vet zat van nature.

Gebruikte je trouwens AAS of andere middelen toen van 19% naar 10% ging of was dat natural ?

+1: gemiddelde gewichtstoename Seroxat bv = 12 kg (!)

Het ligt ook nogal aan welk soort AD je voorgeschreven krijgt t.a.v. gewichtstoename op een AD. Zo heb ik er op Escitalopram niets van gemerkt overigens (1,5jr gebruikt).

Hoezo zou je niet kunnen afvallen als je aan de AD zit.
Als je maar een kcal tekort hebt val je af.

Haha indd ben zovaak afgevallen...en tja ook weer bij gekomen...en dan nog eens veel aan me voeding gedaan...alleen wat meer sporten of cardio..nu laats ben ook nog zonder t3 afgevallen 2 kg met gwn 800 kcal onder me behoefte te eten en zeer weinig kh

Laatst bewerkt:
Hoezo zou je niet kunnen afvallen als je aan de AD zit.
Als je maar een kcal tekort hebt val je af.

Normaal gesproken wel, maar het gaat niet altijd op.
In mijn Precision Nutrition studie boek worden twee casussen als voorbeeld gegeven waarin dit niet het geval was. Eentje daarvan was een professionele ski atleet die te zwaar was. Als ik mij goed herinner zat ze op 73 kilo met 22% vet en moest ze afvallen, wat haar niet lukte op 2500kcal per dag omdat dat A, te weinig was omdat ze elke dag 1100 kcal tijdens sporten verbrandde dus te weinig at om haar stofwisseling op gang te houden en B, te weinig eiwitten binnen kreeg waardoor ze dus geen optimale hormoonhuishouding had (proteine -> aminozuren -> peptides zoals HGH etc)
Toen ze protein flink verhoogde en kcal in het algemeen verhoogd ging ze met 4000 kcal naar iets van 62 kilo met 9%

Een ander voorbeeld dat gegeven wordt is een kankerpatient die een chemo kuur krijgt en maar iets van 1500 kcal per dag eet (op dagen dat ie het niet uitkotst) en uiteindelijk iets van 20 kilo aangekomen is tijdens die periode.
Dit was dus dankzij de medicatie die hij kreeg.

Zo denk ik dus dat anti depressiva (al dan niet alle blijkbaar of iig niet bij iedereen) wel een flink effect kan hebben of body composition.

---------- Toegevoegd om 14:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:45 ----------

Haha indd ben zovaak afgevallen...en tja ook weer bij gekomen...en dat nogeens veel aan me voeding..alleen eat meer sporten of cardio..nu laats heb ook nog zonder t3 afgevallen 2 kg met gwn 800 kcal onder me behoefte te eten en zeer weinig kh

Welk middel gebruik je als ik vragen mag?

In mijn Precision Nutrition studie boek worden twee casussen als voorbeeld gegeven waarin dit niet het geval was. Eentje daarvan was een professionele ski atleet die te zwaar was. Als ik mij goed herinner zat ze op 73 kilo met 22% vet en moest ze afvallen, wat haar niet lukte op 2500kcal per dag omdat dat A, te weinig was omdat ze elke dag 1100 kcal tijdens sporten verbrandde dus te weinig at om haar stofwisseling op gang te houden en B, te weinig eiwitten binnen kreeg waardoor ze dus geen optimale hormoonhuishouding had (proteine -> aminozuren -> peptides zoals HGH etc)
Toen ze protein flink verhoogde en kcal in het algemeen verhoogd ging ze met 4000 kcal naar iets van 62 kilo met 9%

Een ander voorbeeld dat gegeven wordt is een kankerpatient die een chemo kuur krijgt en maar iets van 1500 kcal per dag eet (op dagen dat ie het niet uitkotst) en uiteindelijk iets van 20 kilo aangekomen is tijdens die periode.

Zo denk ik dus dat anti depressiva (al dan niet alle blijkbaar of iig niet bij iedereen) wel een flink effect kan hebben of body composition.

---------- Toegevoegd om 14:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:45 ----------

de eerste 4 jaar seroxat ookwel paroxetine genoemd
nu heb 10 mg citalopram heel weinig dus maar ook trazolan normale dosis voor het inslaapvallen dus ik heb er 2 maar de citalopram is op de laagst werkende dosering

Mijn persoonlijke ervaring met Bold (Ik heb een paniek/angststoornis gehad in het verleden) is dat het bij mij wel dat "vervelende" randje bracht. Een soort van gejaagdheid. Daarnaast had ik het idee dat ook mijn zintuigen sterker reageerde op bold. Omdat ik door mijn verleden heel goed kan herkennen welke dingen zouden kunnen zorgen voor een paniek of angstaanval, kan ik me best voorstellen dat mensen die hier gevoelig voor zijn, ook last van kunnen hebben.

Het is dat ik misselijk werd v/d Bold en daarom na 5,5 week gestopt omdat niet kunnen eten in je bulk nou niet echt handig is. Qua sides was de Bold verder prima te doen, maar ik kan me goed indenken wat mensen ermee bedoelen.

Just curious.....
Hoe kan je precies weten of zeggen dat dat (paniek/angst/misselijk/niet eten) aan de bold lag?
Terwijl op bold juist je koelkast je niet bij zou kunnen (moeten) houden. ;)

Just curious.....
Hoe kan je precies weten of zeggen dat dat (paniek/angst/misselijk/niet eten) aan de bold lag?
Terwijl op bold juist je koelkast je niet bij zou kunnen (moeten) houden. ;)

Tja het is een vermoeden.. Het is in elk geval de combinatie van de middelen. En aangezien Bold er voor het eerst bij is gekomen, schrijf ik het toe aan de bold. Vorige cycles, excl. Bold heb ik nooit geen last gehad van bovengenoemde klachten.

Tja het is een vermoeden.. Het is in elk geval de combinatie van de middelen. En aangezien Bold er voor het eerst bij is gekomen, schrijf ik het toe aan de bold. Vorige cycles, excl. Bold heb ik nooit geen last gehad van bovengenoemde klachten.

En tren heb je nergens last van, teminste dat soort onaangename eh gevoelens.....
Ok duidelij waarom bold de boosdoener volgens jou is.
Ik blijf het, niet van jou, maar algemeen een vaag verhaal vinden.
Is kijken of er met dit topic er meer mensen melden met vergelijkbare klachten.

Op tren heb ik nergens last van :)

Op tren heb ik nergens last van :)

Haha lol, tren op 600 is hier echt niet goed voor me koppie.
Daar werd ik pas para van. Blij toen ik het letterlijk uit me systeem voelde eh weg lopen langzaam,
ging een werled voor me open, de normale wereld! ;)
Maar bold, heerlijk! Nou goed ieder ze ding dus

Jammer voor TS! Vind bold echt super. Ik word er juist veel relaxter door. Merkte ook gelukkig niets van de hongertoename, wat het een super middel maakte om wat te cutten i.c.m mast en een lage dosering test-e. Toont overigens maar weer aan hoe persoonsgebonden side's van AAS zijn ;)

Altijd aanleg gehad om snel dik te worden.
gebruik nu 2 jaar paroxetine en mitrazepine.
Maar het is gelukkig niet veel slechter geworden.
soms twijfel ik wel of het nou slechter is geworden.

Maar denk dat het dan gelijk moet opspelen als je begint.
En toen weinig toename in gewicht gehad

Om nou als vb die kankerpatient te gebruiken.
Als die dus op 1500kcal en dat onder zijn onderhoud is.
Waar komt dan die 20kg vandaan?

Om nou als vb die kankerpatient te gebruiken.
Als die dus op 1500kcal en dat onder zijn onderhoud is.
Waar komt dan die 20kg vandaan?

De strekking van de 2 voorbeelden is niet om een vergelijking te maken met anti depressiva gebruik, maar om aan te tonen dat minder eten niet altijd een oplossing biedt.

Ik vraag me trouwens af hoe je erbij komt dat hij met 1500 kcal onder zijn onderhoud zit.
Als dat zo was zou hij toch geen 20 kilo aankomen?
Kennelijk was door zijn ziekte, medicatie, bedrust en lage kcal inname zijn RMR zo laag geworden dat hij aankwam op zo weinig kcal.

Jammer voor TS! Vind bold echt super. Ik word er juist veel relaxter door. Merkte ook gelukkig niets van de hongertoename, wat het een super middel maakte om wat te cutten i.c.m mast en een lage dosering test-e. Toont overigens maar weer aan hoe persoonsgebonden side's van AAS zijn ;)

Jij bent ook een mooie! :p
Vorig jaar heb je me nog afgeraden bold te gebruiken omdat het zonde van me geld zou zijn.

Maar achja wss pak ik het nu wel in het voorjaar.;)

De strekking van de 2 voorbeelden is niet om een vergelijking te maken met anti depressiva gebruik, maar om aan te tonen dat minder eten niet altijd een oplossing biedt.

Ik vraag me trouwens af hoe je erbij komt dat hij met 1500 kcal onder zijn onderhoud zit.

Als dat zo was zou hij toch geen 20 kilo aankomen?

Kennelijk was door zijn ziekte, medicatie, bedrust en lage kcal inname zijn RMR zo laag geworden dat hij aankwam op zo weinig kcal.

Waarom geef je dat voorbeeld dan.
Als die niet onder onderhoud zat was het dus irrelevant, want dit was mijn punt;
"Als je onder je onderhoud zit moet je afvallen".
Waar moet je lichaam anders die energie vandaan halen.
Als je lichaam een tekort heeft aan kcal heeft gaat die een andere bron gebruiken.
Dus je valt af.
Als je nou niet zou afvallen moet er dus toch nog een andere bron zijn?
Lijkt me simpel, maar wat zou ik anders over het hoofd moeten zien?

Waarom geef je dat voorbeeld dan.
Als die niet onder onderhoud zat was het dus irrelevant, want dit was mijn punt;
"Als je onder je onderhoud zit moet je afvallen".
Waar moet je lichaam anders die energie vandaan halen.
Als je lichaam een tekort heeft aan kcal heeft gaat die een andere bron gebruiken.
Dus je valt af.
Als je nou niet zou afvallen moet er dus toch nog een andere bron zijn?
Lijkt me simpel, maar wat zou ik anders over het hoofd moeten zien?

Mijn punt is dat "onder onderhoud eten" niet zo simpel is als dat het lijkt.
Als je een te sterk tekort hebt schakelt je lichaam bepaalde functies zoals voortplanting uit om energie te besparen. Zo zie je bij vrouwelijke fitness atleten vaak dat ze geen menstruatie meer hebben dankzij het dieeten (wat een ernstige zaak is btw)

Dus je bevestigt hiermee wat ik zei;
"Als je onder onderhoud eet, val je af"

Maar dat onder onderhoud eten is dus niet zo makkelijk als je aan AD zit.
Waarom?
Waarom zou je dan niet gewoon 500kcal onder je onderhoud kunnen zitten?

Als vrouwen geen menstruatie meer hebben door een kcal tekort praat je niet meer over een dieet maar een eetstoornis.
Ik heb het over normaal gezond afvallen.

Terug
Naar boven