XXL Nutrition

Animal pack

davedejong

Dutch Bodybuilder
Waardering
2
animal staat bekend om de hardcore versies en heeft over het algemeen goede producten
Nu wil ik deze stack gaan proberen,mensen ervaring ??
Neem aan dat de hoeveelheid pillen die je op een dag moet nemen ook niet echt bevordelijk zijn voor de lever?

Gaat om de volgende stack:

animal pack (Vitamines,Amino's)
animal m stack (Test)
animal pump (No,Crea)

Laatst bewerkt:
Ikzelf gebruik momenteel animal pak en animal pump. Met m-stak heb ik ook (goede) ervaringen. Ik weet niet of de hoeveelheid pillen impact heeft op je lever (het gaat hem toch om de inhoud, niet om de hoeveelheid?). Als je de 3 produkten hierboven combineert heb je inderdaad wel een stuk of 30 pillen te slikken op een dag. Animal M-stak heeft me een paar kg massa opgeleverd, van Pump krijg ik altijd een goede focus/pomp en animal pak (of bedoel je nu animal stak?) levert gewoon essentiële vitamines maar daar merk je op zich niet direct iets van. Is meer een werking op de achtergrond naar mijn mening.

Ik denk dat je animal pak en animal stak verwart, dat zijn 2 verschillende produkten, maar alles van de animal lijn is volgens mij zeker de moeite waard. Zelf wil ik Animal Test nog ooit proberen :-)

godja ik denk niet dat het slecht is voor de lever, en godja veel water drinken en alcohol matigen en je lever loopt zeker nix van gevaar :)

Hallo, Khad een vraag over dit product, Animal Pack.
Wat doet het precies? en is het beter dan superpumper250 ? of begrijp ik het helemaal
verkeerd, ik wou namelijk animal pump neme, maar ik zoek juist iets van animal, waar ik kracht , massa, en zwaarder word. wat raden jullie mij aan ? tnx.

Hallo, Khad een vraag over dit product, Animal Pack.
Wat doet het precies? en is het beter dan superpumper250 ? of begrijp ik het helemaal
verkeerd, ik wou namelijk animal pump neme, maar ik zoek juist iets van animal, waar ik kracht , massa, en zwaarder word. wat raden jullie mij aan ? tnx.

Voor massa moet je M-stak hebben.
Voor kracht zou ik Animal Stak proberen. Animal Test is ideaal voor kracht maar die kan je bijna nergens meer kopen geloof ik.

Terug
Naar boven