MuscleMeat

Animal pump en Dymatize Amino 4800

Vinn2000

Novice
Waardering
0
Beste mensen,

Ik ben nu al een ruime tijd aan het trainen. Ik heb een intensieve baan en daarbij kracht train ik 4 dagen in de week. Het enige dat ik heb gebruikt waren eiwit shakes. Vandaar dat ik sinds vorige maand was begonnen met een pot Animal Pump.

Buiten mijn verwachtigen bevalt me dit spul heel erg goed :o maar......
Kan iemand mij vertellen of je deze pump langere tijd mag gebruiken aangezien er een behoorlijke dosis creatine bij zit.

En aangezien ik nog geen artikel ben tegengekomen over Dymatize Super Amino 4800mg vroeg ik me af of mensen ervaring hebben met dit product, en of het raadzaam is dit te gebruiken in combinatie met Animal Pump.

Groeten Vinn

Je kan de animal pump langere tijd gebruiken maar dan raak je wel gewend aan de caffeine waardoor je de energie effect niet meer zal voelen. Er zit volgens mij 3 gram creatine dat geen behoorlijke dosis is. ( daaorm raden ze ook aan om samen met universal Torrent te gebruiken.)
Ik zie ook geen probleem om de amino 4800 samen met animal pump te gebruiken.

Je kan de animal pump langere tijd gebruiken maar dan raak je wel gewend aan de caffeine waardoor je de energie effect niet meer zal voelen. Er zit volgens mij 3 gram creatine dat geen behoorlijke dosis is. ( daaorm raden ze ook aan om samen met universal Torrent te gebruiken.)
Ik zie ook geen probleem om de amino 4800 samen met animal pump te gebruiken.

ik sluit me aan bij deze post.. de pump pre en de torrent post gebruiken om het maximale uit de crea te halen.

lees verder de bijsluiter ff hoe lang je pump achtereenvolgend kunt gebruiken ivm de crea. zeer goed product btw :thumb:

en ook ik zie geen probleem amino 4800 te stacken met pump en/of torrent ;)

succes bro' :)

• Topic Starter Topic Starter
Oke relaxt. Bedankt voor de reacties.
Wist trouwens niet dat dat er in de pump zo weinig creatine zit. Was toch van mening dat er je dagelijke hoeveelheid crea in zou zitten.

Zijn er btw regels verbonden hoeveel crea je per dag per periode mag binnen krijgen?
Ik bedoel, is het per persoon verschillend hoeveel creatine je nodig hebt?

En nog even een aanvullig wat betreft de Dymatize amino 4800..
Heb t idee dat er redelijk wat blauwe kleurstoffen in zitten. Neem 3x 4 pillen per dag en aan t eind van de dag is zelfs mijn schijt blauw.. :S
Is dit normaal haha?

Grzzz Vinn

Zoals met alles : niet overdrijven...
denk dat je wel 20 gram per dag mag binnenkrijgen, zeker... (zie oplaadfases van vroeger).

+ wat teveel is, pis je wel uit.

Terug
Naar boven