Vinn2000
Novice
- Waardering
- 0
Beste mensen,
Ik ben nu al een ruime tijd aan het trainen. Ik heb een intensieve baan en daarbij kracht train ik 4 dagen in de week. Het enige dat ik heb gebruikt waren eiwit shakes. Vandaar dat ik sinds vorige maand was begonnen met een pot Animal Pump.
Buiten mijn verwachtigen bevalt me dit spul heel erg goed
maar......
Kan iemand mij vertellen of je deze pump langere tijd mag gebruiken aangezien er een behoorlijke dosis creatine bij zit.
En aangezien ik nog geen artikel ben tegengekomen over Dymatize Super Amino 4800mg vroeg ik me af of mensen ervaring hebben met dit product, en of het raadzaam is dit te gebruiken in combinatie met Animal Pump.
Groeten Vinn
Ik ben nu al een ruime tijd aan het trainen. Ik heb een intensieve baan en daarbij kracht train ik 4 dagen in de week. Het enige dat ik heb gebruikt waren eiwit shakes. Vandaar dat ik sinds vorige maand was begonnen met een pot Animal Pump.
Buiten mijn verwachtigen bevalt me dit spul heel erg goed
maar......Kan iemand mij vertellen of je deze pump langere tijd mag gebruiken aangezien er een behoorlijke dosis creatine bij zit.
En aangezien ik nog geen artikel ben tegengekomen over Dymatize Super Amino 4800mg vroeg ik me af of mensen ervaring hebben met dit product, en of het raadzaam is dit te gebruiken in combinatie met Animal Pump.
Groeten Vinn