XXL Nutrition

'Anoniem solliciteren niet nodig'

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
'Anoniem solliciteren niet nodig'

DEN HAAG - Minister Joop Wijn van Economische Zaken vindt anoniem solliciteren niet nodig. Uit onderzoek in opdracht van zijn ministerie blijkt dat werkgevers bij vacatures voor mensen met weinig scholing nauwelijks letten op afkomst.

Het bureau SEO liet werkgevers in vragenlijsten aangeven welke kenmerken van sollicitanten voor hen de doorslag geven om iemand wel of niet aan te nemen. Daaruit kwam naar voren, dat zij stiptheid (zoals op tijd komen voor een gesprek) en netheid (geen piercings) belangrijker vinden, aldus een woordvoerster van Economische Zaken.

ANP

Eindelijk is dit onzinpraatje onderzocht en wederom onderuit gehaald.
Nu is er geen excuus voor bepaalde groepen om niet te solliciteren of om afwijzingen af te winpelen als 'diescriemienatie'.

dan verzinnen ze wel weer wat nieuws. Luiheid maakt vindingrijk zie mijn moeder altijd.

• Topic Starter Topic Starter
Laat me raden: 'De huidige angst voor terrorisme speelt hen parten'.

hmmm meer iets met het weer ofzo. Das in nederland altijd slecht en onvoorspelbaar dus bij uitstek geschikt.
Ik kan niet in de randstad werken want over 50 jaar staat dat onder water. Dat maakt me bang en onzeker. (zoiets) en dan stotterend en hakkelend uiteraard.

Ben er blij bij het zien van dit bericht, eindelijk is dit fabeltje definitief verleden tijd.

hoor ik daar thinkalot aankomen.....................:eek:

Op het nieuws hoor je vort niks anders meer als moslims, begin het goed beu te worden.

Ik heb hier mee te maken gehad in mijn project voor school, maar blijkt dat als je een normale hollandse naam opgeeft, je zo'n 70% meer kans hebt om op gesprek te komen, dus ik snap niet waar bovenstaande hun info vandaan hebben gehaald.

Leuk he deadliften pkemoes? :D

Eindelijk is dit onzinpraatje onderzocht en wederom onderuit gehaald.
Nu is er geen excuus voor bepaalde groepen om niet te solliciteren of om afwijzingen af te winpelen als 'diescriemienatie'.

schijnt een flut onderzoek te zijn

en kijk naar frankrijk, daar gebeurd het al en wat blijkt

er worden meer allochtonen maar ook vrouwen en ouderen aangenomen, die anders niet eens door de selectie kwamen..

en oud worden we allemaal, en een vrouw hebben we ook allemaal, en dan willen we ook dat ze dezelfde kansen krijgen

dus ik zeg, zet die proef gewoon voort en kijk wat daar de uitkomsten van zijn...

schijnt een flut onderzoek te zijn

en kijk naar frankrijk, daar gebeurd het al en wat blijkt

er worden meer allochtonen maar ook vrouwen en ouderen aangenomen, die anders niet eens door de selectie kwamen..

en oud worden we allemaal, en een vrouw hebben we ook allemaal, en dan willen we ook dat ze dezelfde kansen krijgen

dus ik zeg, zet die proef gewoon voort en kijk wat daar de uitkomsten van zijn...
Bullshit, je zult toch ooit op gesprek moeten komen. Als er dan een persoon verschijnt die je liever niet in je gelederen hebt, is er altijd wel een smoes te verzinnen.

Zo zie je maar weer, als je gewoon je opleiding afmaakt is er niets aan de hand. Al het gejammer ten spijt.

Op het nieuws hoor je vort niks anders meer als moslims, begin het goed beu te worden.

das gewoon een complot bedacht door samir en de zijne. Als je maar genoeg negatieve dingen hoort en lang achter elkaar dan ga je er vanzelf in geloven voor een deel of helemaal. Dus als wij genoeg afgeven op de moslims en tweedracht zaaien hebben de extremisten hun zin. en zo is het cirkeltje rond.
derhalve is met deze stelling bewezen dat samir a voor het NOS werkt.:D

Het onderzoek heeft die waarschijnlijk alleen gebruikt voor schoonmaaksters en afwassers.

Ach je kunt beter allochtonen in de keuken hebben dan autochtonen.
Eerlijk waar.
Een autochtoon zégt dat ie de baan wil hebben en komt na een week niet meer opdagen terwijl de allochtoon gewoon werkt. Althans da's mijn ervaring.

Terug
Naar boven