XXL Nutrition

Toch discriminatie van allochtonen bij sollicitatie

Simpel , stel je voor , jij zit aan de balie bij het CWI , er zit iemand voor je met een LTS opleiding , hij geeft jou zijn papier met daarop zijn sollicitaties van deze maand en daar staan banen op die bestemd zijn voor MBO niveau :D

Cijfers ?? Ik denk dat het heel simpel is om te zien of JAN of ACHMED voor je zit aan de balie .
Zie je waar je nu trouwens mee bezig bent , Het CWI is een NL instelling waar jullie in belgie een compleet andere versie van hebben , ik kom met iets waarvan ik zeker weet dat 't waar is en jij beweerd weer van niet :(

ik baseer mij soms op het feit dat mensen ergens gevoel bij hebben. Ik vind dat minstens zo belangrijk als feiten. Ook in het hoofddoek topic gaf ik aan waarom sommige dingen niet slim zijn om te doen bijv een rechter die openlijk moslim is en een jood veroordeelt. De jood gaat dat zien als discriminatie. T heeft daar nooit op gereageerd en blijft maar komen met het recht dat iemand heeft en dat openlijk moslim zijn zijn functioneren niet belemmert. Echter hoe zijn functioneren word ervaren al hij niet onpartijdig gekleed is word opzij geschoven. Ook vind ik nog steeds dat als ik geen verstand heb van computers ik er toch een mening over mag hebben.

dat argument head ik duidelijk besproken. een rachtzaak en het vonnis is openbaar om de onpartijdigheid van de rechter te kunnen verifieren. Als de jood voelt dat er partijdigheid van de rechter met hoofddoek is, dan kan hij haar laten wraken. Doet hioj dat niet en wordt hij veroordeeld dan kanhij in beroep gaan. In onze staat in iedereen onschuldig tot het tegendeel is bewezen. Dus zolang de rechter haar werk goed doet, kan men haar niet beschuldigen van partijdigheid;
Anders zou iedereen wel iets tegen een bepaalde rechter kunnen hebben. Een rechter die tegen homo's is die een homo moet berechten. Ga je de rechter verbieden nog rechter te zijn? En zo kan ik wel duizenden voorbeelden geven.

Als de rechter zijn werk partijdig uitvoert zal hij daar op aangepakt worden, daarvoor dien t de openbaarheid van de rechtzaak en het vonnis!

er zijn moslims die zeggen dat het wel te vinden is in de Koran, anderen zeggen dan weer van niet; Het gaat om de interpretaite van het woord ghimaar. Maar dat doet er zelf niet toe; Van zodra iemand gelooft dat het in de islam (of in eender welke religie) een plicht is een hoofddoek te dragen, dan is dat recht gewaarborgd in de interrnationale wetgeving.

Begin hier nu niet weer over aub ( in dit topic ) !
Het is duidelijk niet meer verplicht , de groep die dat wel doet is veruit in de mindrheid , of ga je nu zeggen dat met in Turkije niet meer in de Koran gelooft

pagina 7 en 8 van verzet bla bla ook door westerlingen.

Ik zeg dat nederlands verzetsstrijders ook niet naar duitsland zijn gegeaan om daar onschuldige burgers op te blazen. daar maakt hij uiteindelijk van wat de gehele gealieerde krijgsmacht heeft gedaan na de bevrijding.

Je rukt het weer eens uit de context. Jij zei dat wij gen onschuldige burgers hebben vermord en dat deden we massaal lekker wel! wij de geallieerden.

en ik zei ook: hoe weet jij zo zeker dat verzetsstrijders geen onschuldige Duitse burgers hebben vermoord? Heeft ons leger niet de helft van Duitsland platgebombardeerd en zelf hele burgerwijken platgemaaid? Jawel!

Simpel , stel je voor , jij zit aan de balie bij het CWI , er zit iemand voor je met een LTS opleiding , hij geeft jou zijn papier met daarop zijn sollicitaties van deze maand en daar staan banen op die bestemd zijn voor MBO niveau :D

Je en dan? Dan zal die vrouw er een lijst bijhalen , noteren of de persoon een autochtoon is of allochtoon, van welke origine hij is, wat zijn intentie was, ... en deze cijffers dan doorgeven aan het CWI?

Onzin.

Begin hier nu niet weer over aub ( in dit topic ) !
Het is duidelijk niet meer verplicht , de groep die dat wel doet is veruit in de mindrheid , of ga je nu zeggen dat met in Turkije niet meer in de Koran gelooft

ik was niet begonnen her over de hoofddoek. Dus reageer dat argumetn mar op iemand anders af.
Duidelijk niet meer verplicht? hoe weet jij dat? ben jij een moslimgeleerde?
En gaan we Turkije nu als vb nemen?

Je en dan? Dan zal die vrouw er een lijst bijhalen , noteren of de persoon een autochtoon is of allochtoon, van welke origine hij is, wat zijn intentie was, ... en deze cijffers dan doorgeven aan het CWI?

Onzin.

Dit is echt gruwlijk irritant , ik vertel jou iets wat mijn vriendin zelf heeft meegemaakt maar jij blijft zeggen dat zji dit niet meegemaakt heeft kunnen hebben en dat ik dus uit mijn nek lul!!! Fijne jongen ben jij !!

En al zouden ze niet noteren ( wat wel gebeurd ) , dan lijkt het mij dat iemand met 5 jaar werk ervaring daar wel weet wat er meer aan haar deskje heeft gezeten ; allochtoon of autochtoon

Maar ik kap hierover want dit word idd ONZIN !!!

Dit is echt gruwlijk irritant , ik vertel jou iets wat mijn vriendin zelf heeft meegemaakt maar jij blijft zeggen dat zji dit niet meegemaakt heeft kunnen hebben en dat ik dus uit mijn nek lul!!! Fijne jongen ben jij !!

En al zouden ze niet noteren ( wat wel gebeurd ) , dan lijkt het mij dat iemand met 5 jaar werk ervaring daar wel weet wat er meer aan haar deskje heeft gezeten ; allochtoon of autochtoon

Maar ik kap hierover want dit word idd ONZIN !!!

Neen, je moet zo niet reageren. jouw cijfers waar je naar verwijst kunnen niet bestaan omdat de registratie ervan onmogelijk kan uitgevoerd worden.

ik was niet begonnen her over de hoofddoek. Dus reageer dat argumetn mar op iemand anders af.
Duidelijk niet meer verplicht? hoe weet jij dat? ben jij een moslimgeleerde?
En gaan we Turkije nu als vb nemen?

Ja , probleem mee ??
dat ik een land kies wat toevallig wel vooruit gaat in hun economie en niet blijft hangen als de rest van die landen ??

Ja , probleem mee ??
dat ik een land kies wat toevallig wel vooruit gaat in hun economie en niet blijft hangen als de rest van die landen ??

Zoals ik reeds zei, lees de posts, het doet er niet toe of het nu wel of niet verplicht is. Zodra iemand gelooft dat het een onderdeel van zjn geloof is, is dat recht tot dragen van een hoofddoek toegestaan en gewaarborgd door de internationale wetgeving; Dat turkije het verbied in openbare functies is gewoon omdat ze een aantal toezeggingen doen tav de Europese Unie om lidmaatschap te verwerven.

Zoals ik reeds zei, lees de posts, het doet er niet toe of het nu wel of niet verplicht is. Zodra iemand gelooft dat het een onderdeel van zjn geloof is, is dat recht tot dragen van een hoofddoek toegestaan en gewaarborgd door de internationale wetgeving; Dat turkije het verbied in openbare functies is gewoon omdat ze een aantal toezeggingen doen tav de Europese Unie om lidmaatschap te verwerven.

Dus een moslimland verbied dit wel in openbare functies , maar wij mogen dit niet ,....triest

Maar goed zoals ik al zei ik kap ermee , want deze Topics schieten echt niet meer op zo MZZL :p

Vind jij .Geloof wat je wilt geloven

het is wetenschappelijke logica en wie iets afweet van het verkrijgen van statisctische gegevens en de methodologie daaromtrent, weet dat je de cijfers waar jij naar refereert, niet kan verkrijgen.

1) hoe kan je naar de intentie van iemand peilen? hoe weet je dat hij alleen maar naar te hoge functies grijpt om zeker niet aanvaardt te worden.
2) de gegevens worden gerangschikt per nationaliteit, niet per etniciteit of nationaliteit of orignine van de ouders. Je kan dus niet weten als er staat:' "50 procent van de Nederlanders... ", og het gaat om een mengeling van autochtonen en allochtonen.
3) je kan ook niet weten heoveel van de Nederlanders een te hohe job proberen te krijgen.
4)...
------------
de registratie loopt mank langs alle kanten.

Dus een moslimland verbied dit wel in openbare functies , maar wij mogen dit niet ,....triest

Maar goed zoals ik al zei ik kap ermee , want deze Topics schieten echt niet meer op zo MZZL :p

Wat is een moslimland? (ik ken geen christenland); Ik ken wel een Islamitsich land; Wanneer is een land Islamitisch? Als de meerderheid van de bevolking moslim is? FOUT! een islamitsich land is een land waar Kerk en staat niet gescheiden zijn en de wetgeving is gebaseerd op de Koran. (bestaat gelukkig niet omdat er geen rechtvaardige leiders meer bestaan)Turkije is een seculiere staat die sinds ataturk de Islam tracht te verdrijven uit Turkijje;
Dat zij de interantionale wetgeving niet respecteren is voor mij geen wonder; ze respecteren ook de mensenrechten niet en folteren. Dus turkije is een slecht voorbeeld he.

Wat is een moslimland? (ik ken geen christenland); Ik ken wel een Islamitsich land; Wanneer is een land Islamitisch? Als de meerderheid van de bevolking moslim is? FOUT! een islamitsich land is een land waar Kerk en staat niet gescheiden zijn en de wetgeving is gebaseerd op de Koran. (bestaat gelukkig niet omdat er geen rechtvaardige leiders meer bestaan)Turkije is een seculiere staat die sinds ataturk de Islam tracht te verdrijven uit Turkijje;
Dat zij de interantionale wetgeving niet respecteren is voor mij geen wonder; ze respecteren ook de mensenrechten niet en folteren. Dus turkije is een slecht voorbeeld he.

Maar ze doen blijkbaar wel aan integratie:

Dat turkije het verbied in openbare functies is gewoon omdat ze een aantal toezeggingen doen tav de Europese Unie om lidmaatschap te verwerven.

Nee toezeggingen doen om deel uit te kunnen maken van de Europese Unie. Maar ze zijn idd nog ver van klaar om nog maar in aanmerking te komen voor toetreding.

Die toezegging is mooi maar als die in strijd is met de internationalae wetgeving dan is dit een foute evolutie.

en nu ga ik gaan trainen;

grtz

mja, voor te stellen. Als die diplomering ook daadwerkelijk iets aan zou geven. Kijk, een LTS'er die op een universitaire baan solliciteert, ja, dan zou ik ook iets hebben van.... eh...

Máár, er zijn ook heel makkelijk kanttekeningen te plaatsen bij het feit dat er zo op papiertjes wordt gelet:

een voorbeeld uit eigen praktijk.
Toen ik een jaar of 12 was, leerde mn vader me rekenen met de sinus en cosinus en tangens in driehoeken . Na een tijdje kwam hij thuis met een grappig sommetje. Hij werkt in de kunsttofhalffabricatie en moest een of ander iets maken, met gekke hoeken. Mn vader heeft nog leren rekenen met een rekenliniaal en kan niks met pc's. Op het kantoor waar hij werkt, waren ze er met heeel erg veel moeite uitgekomen hoe die hoeken in elkaar staken. Allemaal minimaal MBO geschoold, pc drbij en rekenen maar. Ze hebben er uren over gedaan.
Zonder pc, met rekenmachine was ik in ong 15 minuten klaar,net als mn vader. Als LTS'er heeft hij notabene wiskundeles gegeven aan MBO'ers een jaar geleden binnen het bedrijf waar hij werkt.

Ik wil zeker niet beweren dat je vriendin die observaties niet maakt, maar uitspraken hierover doen, puur op basis van diploma's kan imo niet zomaar.

30 procent deelt min visie volledig niet, maar bijna 70 procent deelt jouw visie niet! waaronder 20 procent wind dat ik een aanwinst ben en 20 procent neutral is. Je leest in de cijfers wat je wil , nietwaar!

Feit blijft dat 30 van de stemmers je "boodschappen" klote vind, enm je liever zelf door de strafrechterlijk etrechter ziet gaan.

Nog geen 20% vind je een aanwinst........

35% kent je niet...........das in jouw voordeel ;)

Ik heb simpelweg gewonnen.

Ik ga niet meer met je in discussie want het heeft toch geen zin, dit heb ik duidelijk gemaakt met punt 4. Ik debatteer niet meer met je omdat je je verstopt en heendraait waar je wilt.

NIX is in het voordeel van hen die met jouw discussieren. Jij hebt een mening en zo is het, en niet anders.

Je bent nu weer de depressieve gediscrimineerde allochtoon terwijl die niet kan toegeven dat je in veel gevallen simpelweg GE _ OWNED bent, en ik voorspel dat je reactie op deze post OOK weer zo uitpakt

Iedereen kan het zien, het is bewezen zoals jij dat fijn vind, met cijfertes en aantoonbare onafhankelijke mensen.

Ik vind je simpelweg een loser, en denk dat het meerendeel van dit board dat met me eens is, en voor alle duidelijkheid:

Ik heb het nu niet over de PERSOON Thinkalot, maar over je "debatteringskunstjes".............

Terug
Naar boven