30 procent deelt min visie volledig niet, maar bijna 70 procent deelt jouw visie niet! waaronder 20 procent wind dat ik een aanwinst ben en 20 procent neutral is. Je leest in de cijfers wat je wil , nietwaar!
Feit blijft dat 30 van de stemmers je "boodschappen" klote vind, enm je liever zelf door de strafrechterlijk etrechter ziet gaan.
Nog geen 20% vind je een aanwinst........
35% kent je niet...........das in jouw voordeel
Ik heb simpelweg gewonnen.
Ik ga niet meer met je in discussie want het heeft toch geen zin, dit heb ik duidelijk gemaakt met punt 4. Ik debatteer niet meer met je omdat je je verstopt en heendraait waar je wilt.
NIX is in het voordeel van hen die met jouw discussieren. Jij hebt een mening en zo is het, en niet anders.
Je bent nu weer de depressieve gediscrimineerde allochtoon terwijl die niet kan toegeven dat je in veel gevallen simpelweg GE _ OWNED bent, en ik voorspel dat je reactie op deze post OOK weer zo uitpakt
Iedereen kan het zien, het is bewezen zoals jij dat fijn vind, met cijfertes en aantoonbare onafhankelijke mensen.
Ik vind je simpelweg een loser, en denk dat het meerendeel van dit board dat met me eens is, en voor alle duidelijkheid:
Ik heb het nu niet over de PERSOON Thinkalot, maar over je "debatteringskunstjes".............