AndroidHealthClinic

Another One Bites the Dust...

Bezoekers in dit topic

Volledige versie:

 
Laatst bewerkt:

De actie van Thijs Slegers om bloed- en stamceldonoren te werven neemt steeds grotere vormen aan. In samenwerking met PSV TV wordt tussen 20.00 en 23.00 uur uitgebreid stil gestaan bij het verhaal en de boodschap van de geliefde perschef van PSV. Steun

Thijs Slegers en zijn oproep: word bloed- en/of stamceldonor:

www.matchis.nl
www.philips.nl/bloedverwanten
 
WTF dat is nog best snel gegaan met Thijs Slegers.. :sad:
 
'k Vond hem altijd de sympathiekste in de periode dat journalisten van het magazine nog aan de bar zaten bij VI. Kan me de namen van de anderen zelfs niet meer herinneren. Ja, Michel an Egmond, maar die had een andere functie.
 
Vond hem altijd de sympathiekste in de periode dat journalisten van het magazine nog aan de bar zaten bij VI. Kan me de namen van de anderen zelfs niet meer herinneren. Ja, Michel an Egmond, maar die had een andere functie.
Idd, geen ventje met grote bek
 
'k Vond hem altijd de sympathiekste in de periode dat journalisten van het magazine nog aan de bar zaten bij VI. Kan me de namen van de anderen zelfs niet meer herinneren. Ja, Michel an Egmond, maar die had een andere functie.
Martijn Krabbendam
Iwan van Duren
 
Rip Bokito
:D
 
Zijn dood was...

aaa.jpg


...unscripted!

22.jpg
 
Helaas moeten we een heel jonge dame toevoegen. R.I.P talent

Belgisch kampioene powerlifting, Laura Delava, overleden op achttienjarige leeftijd

 
Back
Naar boven