- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Just a fucking kid. A baby.Belgisch kampioene powerlifting, Laura Delava, overleden op achttienjarige leeftijd

Hij zei steevast dat hij de show nooit had gemaakt als zijn ouders nog hadden geleefd.![]()
Voormalig talkshowpresentator Jerry Springer op 79-jarige leeftijd overleden
Oud-talkshowpresentator Jerry Springer is donderdagochtend op 79-jarige leeftijd overleden, meldt TMZ. Hij is na een kort ziekbed gestorven. Springer was bekend van The Jerry Springer Show, die hij 27 jaar presenteerde.www.nu.nl
Hou je bek johHij zei steevast dat hij de show nooit had gemaakt als zijn ouders nog hadden geleefd.
Prima, maar hij zei het wel.
Tja, waarom liggen er kinderen in een kankerafdeling? We're all part of the same shit show.Hoe kan zoiets zomaar door een hevige infectie op 18 jarige leeftijd![]()
Dat wel natuurlijk
Inderdaad, al zei hij er altijd fijntjes bij dat hij daarvan uitging.
Persoonlijk denk ik dat er op een populatie van 300+ miljoen Amerikanen genoeg idioten te vinden zijn die met hun halvegare kop op televisie willen.
Dat is de bekende BB-blessure, al zouden ze tegenwoordig ook vaccinatie kunnen zeggen.
Dat is de bekende BB-blessure, al zouden ze tegenwoordig ook vaccinatie kunnen zeggen.
Verdrietig bij zo'n jong persoon en veelbelovend talent bovendien.
Dat klopt, maar er is ook meer aandacht voor.Het is in en in treurig.
Valt me wel op dat ik de kwaal myocarditis de laatste tijd verdacht vaak voorbij hoor komen in relatie tot jong overlijden.
Heb je daar concreet bewijs van dat het niet echt was

Inderdaad, al zei hij er altijd fijntjes bij dat hij daarvan uitging.
Het is in en in treurig.
Valt me wel op dat ik de kwaal myocarditis de laatste tijd verdacht vaak voorbij hoor komen in relatie tot jong overlijden.