XXL Nutrition

Another Test-E/Winny log

Bruut hoor 8*100

• Topic Starter Topic Starter
ecto gewichten :(

voel me gelijk weer anorexia patiënt sinds ik naar de fibo ben geweest

ik denk dat een hoop mensen liegen kwa gains, of veel zout eten of veel te veel boven hun onderhoud eten (vet)
(wil niemand een leugenaar noemen) ik probeer gewoon een 100% eerlijk log bij te houden

heb met veel wedstrijd jongens gepraat
en de meeste zeggen dat je in een kuur (ook je eerste) 4/5 KG spier aanzet
de rest is vocht/vet, en dat het allemaal weg gaat wanneer je gaat cutten(het vet/vocht) weegschaal is leuk, maar ik let meer op de spiegel, en die zegt dat ik ook vocht vasthou
mijn "ervaring" laat zien dat het ongeveer wel moet kloppen(voor zover ik ervaring heb) lees wel al een paar jaar over AAS

zit op de 4700KCAL moet genoeg zijn om te gainen. al cheat ik in het weekend wel

Ik zit pas in week 3 van mijn Test-e, ook 5 weken Epi achter de rug. Enkel op de Epi heb ik 6KG weten te gainen, hier zat zeker geen vocht bij en ook geen vet, die was eerder gedaald. Check anders de pics even in mijn kuurlogje, verzin het echt niet ;)

Merk dat ik nu op de test wel wat vocht vast hou en zit nu op + 10KG totaal. Ik denk dat het ook gewoon heel persoonlijk is, of je macro's van je voeding in orde zijn en of je genoeg rust pakt in combinatie met zwaar trainen. Er zijn natuurlijk zat gasten die maar wat lullen en posten zonder de pics 2 prove it. Maar zowel jij als ik doen het netjes met de pica's erbij, vandaar dat ik die opmerking ook even plaatste. Was zeker niet vervelend bedoeld!

Ging je overigens echt zo lekker op die jack3d?? :D

ik ga erg lekker op dat jack3d
denk ook omdat het komt omdat ik altijd gelijk na me werk train
en een beetje voor vermoeid ben, en j3d voel ik of ik net wakker ben en 20 bakken koffie op heb :)

UPDATE
gewicht gaat niet meer omhoog! kracht wel :) weet niet of het door de AAS komt of gewoon de PWB
BF=13% dus over me hele kuur is het 0,5% omhoog gegaan

rug was ik sterker als vorige week
squat +10kg 130*6 PR
Shoulderpress 2x32*7 PR

was eigenlijk gewoon met alles sterker.
ga straks me laaste inject zetten...
ben wel beetje zenuwachtig om off te gaan
heb wat extra HCG gekregen van mij supplieer. hoop daarmee toch wel beetje de klap op te vangen

heb wel beetje last van acne, voornamelijk op me rug, en beetje in me gezicht/borst
maar niet zo erg dat ik vind dat ik maatregelen moet nemen

heb nog maar is een foto'tje gemaakt koud, en laat op de dag dus me buik puilt beetje uit :p
vind foto's maken best moeilijk. bij mij thuis is belichting super slecht... en dat ICM met k*t camera van me telefoon worden de foto's er niet beter op
dus had deze maar ff op de gym geschoten

1zpirnk.jpg

Laatst bewerkt:
begin wat gyno te krijgen te grote van een kwart tepel :(

gevoelig of echt weefsle vorming? bij weefsel vorming meteen nolva der dan maar

ja is wel weefsel.maar het is niet gevoelig
maar je ziet van de buitenkant niks

groeit gyno snel? als het zo groot blijft is het geen probleem
maar het moet niet gaan groeien

je cycle is afgelopen toch? trekt wel weg in de nakuur

dan laat ik het wel ff gaan. of het moet flink uit de hand lopen, groeit gyno snel?

update
wat een k*t dag....
door een ruzie vlak voor het slapen gaan, was ik zo opgefokt dat ik bijna hele nacht wakker heb gelegen... + dat ik zaterdag/zondag/maandag k*t gegeten heb.

resulteerde in een k*t training vandaag. best jammer want was me laaste chest training terwijl ik echt on was. hele dag zwak. 3 scheppen jack3d nodig om energie te vinden om te gaan trainen

deed vorige week 100x8. vandaag 100x6 met spot slecht uitgevoert :(
mja maar goed slechte trainingen moeten ook gelogt worden

moet echt ff nog 2 1ML spuitjes regelen voor me hcg deze en volgende week.
me acne in me gezegt begint ook best erg te worden. zo erg dat mensen op me werk etc het erg opvalt (kreeg al grapjes van annabolen) dus net maar ff tabje roa geslikt

ben best bang om off te gaan, ben bang voor een terugval. :D
moet zeggen dat mijn zwakte mijn voedingsschemain het weekend is(eigenlijk gewoon als ik vrij ben) ik vind het erg moeilijk om me der aan te houden, omdat ik 0,0 ritme als ik vrij heb.
vaak dutjes doe. en ook cheat meals eet. zal daar echt aan moeten werken
maar vind dat erg moeilijk.

doordeweeks heb ik een ritme, dus schuif ik zo al me maaltijden naar binnen

ben best bang om off te gaan, ben bang voor een terugval. :D
moet zeggen dat mijn zwakte mijn voedingsschemain het weekend is(eigenlijk gewoon als ik vrij ben) ik vind het erg moeilijk om me der aan te houden, omdat ik 0,0 ritme als ik vrij heb.
vaak dutjes doe. en ook cheat meals eet. zal daar echt aan moeten werken
maar vind dat erg moeilijk.

doordeweeks heb ik een ritme, dus schuif ik zo al me maaltijden naar binnen

Erg herkenbaar, doordeweeks heb ik ook geen problemen om alles naar binnen te schuiven. Alles gaat gestructureerd. Cheat meals en dutjes zijn in principe zo slecht nog niet, zolang de cheat meals zich tot het weekend beperken. De dutjes kun je er gewoon inhouden, doe ik ook, je hebt het dan gewoon nodig. Ik probeer in het weekend in ieder geval genoeg eiwit binnen te krijgen. Verder vind ik het niet zo heel belangrijk als het wat vetter is. Snoepen doe ik sowieso zelden.

bij mij groeit gyno niet snel :P heb er wel een tijdje last van gehad maar is weer weg getrokken nu.. zal bij jou ook wel zijn niks om zorge over te maken

enne die acne je hebt best kans dat dat dalijk nog erger gaan worden in de nakuur..

laat het wel ff gaan die gyno is now weinig aan de hand
ga die acne aanpakken met 20mg roa EOD

*zucht*
moet nieuwe spijkerbroeken kopen, me bovenbenen passen niet meer in de helft van me broeken

UPDATE

week 12 zit erop
gewicht gaat niet meer omhoog, kracht ook niet meer.
ga straks de nakuur fase in. neem nog 1 shot hcg hierna
en de komende weken zal de hcg zich moeten bewijzen met herstellen

weet niet wat ik kan verwachten, en hoeveel ik overhou
hoop dat ik in iedergeval 90KG overhou

DE KUUR

de kuur ging op zich wel redelijk, heb ongeveer gegaint wat ik verwacht had. 8kg bf is bijna niks gestegen. half % maar
kracht is lekker omhoog gegaan alles. spiegel zie ik er ook stuk groter uit.
hopen dat ik het vast kan houden

TEST-E
erg lekker middel, je voelt je lekker en fit. ook als je een keer wat minder slaapt.

prikken ging bij mij wat minder kreeg iedere keer een pijnlijke zwelling
bij alle 12 prikken, waar dat nou aan gelegen heb... geen idee.
ga nog een topic aanmaken derover met hele goeie foto's (verhaal)
want vond het toch wel erg vervelend

Winstrol
tjah... ik weet niet wat ik er van moet zeggen
heb er weinig van gemerkt, mss dat ik er wat onbewust van gemerkt heb
gainde de 1e 6 weken wel het meest. maar of dat nou aan de winstrol lag... geen idee

wat ik wel naar vond was de hartkloppingen als ik erg hard trainde

HCG

tjah moet je der van zeggen. je voelt er niks van. me ballen zijn wel 0,0 gekrompen weet niet of dat normaal is?
injecteren is totaal niet pijnlijk, en als het zijn werk doet met herstel, waar ik wel van uit ga. dan raad ik het bij iedere kuur aan
(sneller herstellen=meer gains)

het is goedkoop, easy to use, en het prikken stelt niks voor

Nolva

nog niet genomen...
ga nu week zonder roids trainen, dan ga ik beginnen met nolva

SIDES:

de eerste weken super pijnlijke zwellingen van de test injects
roid fever gehad, voelde me beroerd na de 1e 2 injects.
daarna ging stukken beter. alleen de after-inject fase was k*t met die zwellingen kon er bijna niet van lopen

van week 4-10 eigenlijk nergens last van gehad, op wat hartkloppingen van de winny na tijdens het trainen.

week 10+ vanaf week 10 begon de acne. kreeg meer acne als normaal in me gezicht rug en borst, heb afgelopen week 3x een tabje roa genomen om het onder controle te houden

gyno: heb super lichte gyno gekregen in week 11
stelt weinig voor, denk niet dat het nodig is vervroegt aan de nolva te gaan, week 12 ook een mini knobbeltje bij me andere tepel

Blessures
heb last gehad van overbelasting van me rechter bicep aanhecting, (door armpje drukken) stupid i know ga ik ook nooit meer doen
gaat nu beter al is het wel vervelend aanwezig

Eindoordeel
ben niet ontevreden over me gains, maar kan er nog weinig over zeggen, want ben nog niet herstelt. hoop dat ik het een beetje vast kan blijven houden. blijf gewoon op me voeding letten door de weeks
en in het weekend ga ik lekker cheaten. zal ook blij zijn als ik weer wat zout binnen mag krijgen.

denk dat ik 1x per jaar een simpele kuur ga doen, geen 19-nor producten
omdat ik geen zin heb in een moeilijk herstel.

voor me volgende kuur (volgend jaar) wil ik wel eerst goed droog staan
dus een % of 8/9.
en er dan gelijk een droge massa kuur achteraan. hoe die eruit gaat zien weet ik nog niet. denk niet dat dit de laaste keer is dat ik gekuurt heb.

grootste + punt vond ik toch nog wel, de drang om te gaan trainen
hopen dat ik het vast kan blijven houden na me kuur.

NAKUUR

ik ben van plan, elke week hier nog een post neer te gooien van me gewicht/ en eventueele kracht stats.
anders kunnen mensen geen compleet beeld krijgen van wat er gebeurt tijdens/na de kuur, want na de kuur is net zo belangrijk als de kuur zelf
en weinig mensen posten hoeveel ze overhouden

hiero mijn plan om me massa te behouden na me kuur

Houd eiwit inname hoog.

Houd caloriën hoog (clean indien mogelijk om vetwinst tegen te gaan)

Blijf bij lage reps/hoog gewicht en redelijk laag volume.

Creatine, 5-10g per dag

Glutamine 10-20g per dag

HCG
TIJDENS de kuur (enorm verschil in nakuur herstel)

Clomid, nolvadex

Veel slapen

Vermijd alcohol en andere recreatieve drugs (zeker drugs als mdma, coke, speed, ritalin, adderall, etc. Al is dit hopelijk niet eens een probleem voor je, maar ik dacht het er maar bij te vermelden).

Vermijd veel cardio

Neem op tijd een maaltijd, sla geen maaltijden over

(heb alleen 1 probleem)
ga 23 juni op vakantie. (en wil gaan zuipen) heb ik het hele jaar nog niet gedaan namelijk :D
1 week naar spanje.
ga wel trainen op vakantie, maar ga geen voedings schema hanteren, nog tips? om op vakantie mijn massa te behouden

hiero een foto(super slecht geposeerd)
10518ya.jpg

en hiero mijn evolutie van de afgelopen 3 jaar. ben atm meer als 30kg aangekomen in 3 jaar
http://forum.dutchbodybuilding.com/f16/mijn-progressie-17-kilo-270847/

http://www.youtube.com/watch?v=S-GBxpLQsek

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: KEUN
vanaf maandag 4 weken nolva 20mg
neem laaste shot hcg morgen.

iemand nog tips voor massa behoud op vakantie???
vertrek 23 juni

vanaf maandag 4 weken nolva 20mg
neem laaste shot hcg morgen.

iemand nog tips voor massa behoud op vakantie???
vertrek 23 juni

Ik heb de afgelopen vakanties een gym geprobeerd te zoeken... gaat veelal lastig en hetgeen wat ik heb gevonden was echt bagger kwaliteit. Valt dan weinig aan te doen, maar gewoon veel kip blijven eten (is overal) en niet teveel alcohol. Maarja... je bent wel op vakantie dus je weet hoe dat soort dingen gaan ;) Ik drukte mezelf iedere dag 100x op, zorgde voor wat minder schuldgevoel haha. Waar ga je precies naar toe?

Je kunt best veel BW oefeningen doen. En zoals Chain zegt, hou je eiwitten hoog en vreet gewoon goed. Probeer niet elke avond helemaal naar de klote te gaan, want dat gaat er echt wel inhakken!

Ik heb de afgelopen vakanties een gym geprobeerd te zoeken... gaat veelal lastig en hetgeen wat ik heb gevonden was echt bagger kwaliteit. Valt dan weinig aan te doen, maar gewoon veel kip blijven eten (is overal) en niet teveel alcohol. Maarja... je bent wel op vakantie dus je weet hoe dat soort dingen gaan ;) Ik drukte mezelf iedere dag 100x op, zorgde voor wat minder schuldgevoel haha. Waar ga je precies naar toe?

hehe ga naar salou, maar wou alleen heen op voorwaarde dat er een fatsoenlijke gym zou zijn.

en die schijnt op loopafstand te zijn. dus word gewoon 4x per week trainen. heb ik nog 23 uur over voor andere leuke dingen.

kwa eten kan ik niks garanderen, zie wel hoe het loopt
ik overweeg om een wheigt gainer shake mee te namen @1000KCAL per shake, en daar een kilo van kant te maken op vakantie

en beetje opdrukken etc vind ik nergens op slaan :P ik wil fatsoenlijk trainen!

pffff hoop niet dat me after-kuur dip nu al begint! wat was ik futloos zeg damn..... heb me benen training van vandaag op pure wilskracht gedaan
maandag beginnen met 4 weken nolva 20mg
hoe lang duurt het eigenlijk voordat je herstelt bent? dus zeg maar dat ik kan zeggen dit heb ik overgehouden aan me kuur
zo ff me laaste shot hcg zetten

Laatst bewerkt:
Is die laatste rugfoto van nu? Ik zie daar toch nie veel acne.

nee komt omdat de camera crap is....
je ziet ook 0,0 definitie
terwijl me traps op de achterkant eruit zien of ze opgepompt zijn met een fietspomp...
en op de foto zie je ze niet eens

Update

vandaag ga ik officeel beginnen met nolva.
voel me goed... nergens last van

vandaag nog een leuke prestatie neergezet door een nieuwx5 PR te zetten met BP

12x80 (kracht over)
10x90
8x100
5x110 (PR)

dus vermoed dat de test nog werkt :D
gewicht nog hetzelfde, heb wel het idee dat er wat vocht van me core wat weg trekt
abs worden meer zichtbaar en buik platter. niet te zien op foto... wel in IRL

heb ook weer een klein beetje zou aan me dieet toegevoegt
omdat ik EI zonder zout niet te vreten vind

blijf zeker tot juni/juli updaten

Terug
Naar boven