UPDATE
week 12 zit erop
gewicht gaat niet meer omhoog, kracht ook niet meer.
ga straks de nakuur fase in. neem nog 1 shot hcg hierna
en de komende weken zal de hcg zich moeten bewijzen met herstellen
weet niet wat ik kan verwachten, en hoeveel ik overhou
hoop dat ik in iedergeval 90KG overhou
DE KUUR
de kuur ging op zich wel redelijk, heb ongeveer gegaint wat ik verwacht had. 8kg bf is bijna niks gestegen. half % maar
kracht is lekker omhoog gegaan alles. spiegel zie ik er ook stuk groter uit.
hopen dat ik het vast kan houden
TEST-E
erg lekker middel, je voelt je lekker en fit. ook als je een keer wat minder slaapt.
prikken ging bij mij wat minder kreeg iedere keer een pijnlijke zwelling
bij alle 12 prikken, waar dat nou aan gelegen heb... geen idee.
ga nog een topic aanmaken derover met hele goeie foto's (verhaal)
want vond het toch wel erg vervelend
Winstrol
tjah... ik weet niet wat ik er van moet zeggen
heb er weinig van gemerkt, mss dat ik er wat onbewust van gemerkt heb
gainde de 1e 6 weken wel het meest. maar of dat nou aan de winstrol lag... geen idee
wat ik wel naar vond was de hartkloppingen als ik erg hard trainde
HCG
tjah moet je der van zeggen. je voelt er niks van. me ballen zijn wel 0,0 gekrompen weet niet of dat normaal is?
injecteren is totaal niet pijnlijk, en als het zijn werk doet met herstel, waar ik wel van uit ga. dan raad ik het bij iedere kuur aan
(sneller herstellen=meer gains)
het is goedkoop, easy to use, en het prikken stelt niks voor
Nolva
nog niet genomen...
ga nu week zonder roids trainen, dan ga ik beginnen met nolva
SIDES:
de eerste weken super pijnlijke zwellingen van de test injects
roid fever gehad, voelde me beroerd na de 1e 2 injects.
daarna ging stukken beter. alleen de after-inject fase was k*t met die zwellingen kon er bijna niet van lopen
van week 4-10 eigenlijk nergens last van gehad, op wat hartkloppingen van de winny na tijdens het trainen.
week 10+ vanaf week 10 begon de acne. kreeg meer acne als normaal in me gezicht rug en borst, heb afgelopen week 3x een tabje roa genomen om het onder controle te houden
gyno: heb super lichte gyno gekregen in week 11
stelt weinig voor, denk niet dat het nodig is vervroegt aan de nolva te gaan, week 12 ook een mini knobbeltje bij me andere tepel
Blessures
heb last gehad van overbelasting van me rechter bicep aanhecting, (door armpje drukken) stupid i know ga ik ook nooit meer doen
gaat nu beter al is het wel vervelend aanwezig
Eindoordeel
ben niet ontevreden over me gains, maar kan er nog weinig over zeggen, want ben nog niet herstelt. hoop dat ik het een beetje vast kan blijven houden. blijf gewoon op me voeding letten door de weeks
en in het weekend ga ik lekker cheaten. zal ook blij zijn als ik weer wat zout binnen mag krijgen.
denk dat ik 1x per jaar een simpele kuur ga doen, geen 19-nor producten
omdat ik geen zin heb in een moeilijk herstel.
voor me volgende kuur (volgend jaar) wil ik wel eerst goed droog staan
dus een % of 8/9.
en er dan gelijk een droge massa kuur achteraan. hoe die eruit gaat zien weet ik nog niet. denk niet dat dit de laaste keer is dat ik gekuurt heb.
grootste + punt vond ik toch nog wel, de drang om te gaan trainen
hopen dat ik het vast kan blijven houden na me kuur.
NAKUUR
ik ben van plan, elke week hier nog een post neer te gooien van me gewicht/ en eventueele kracht stats.
anders kunnen mensen geen compleet beeld krijgen van wat er gebeurt tijdens/na de kuur, want na de kuur is net zo belangrijk als de kuur zelf
en weinig mensen posten hoeveel ze overhouden
hiero mijn plan om me massa te behouden na me kuur
Houd eiwit inname hoog.
Houd caloriën hoog (clean indien mogelijk om vetwinst tegen te gaan)
Blijf bij lage reps/hoog gewicht en redelijk laag volume.
Creatine, 5-10g per dag
Glutamine 10-20g per dag
HCG TIJDENS de kuur (enorm verschil in nakuur herstel)
Clomid, nolvadex
Veel slapen
Vermijd alcohol en andere recreatieve drugs (zeker drugs als mdma, coke, speed, ritalin, adderall, etc. Al is dit hopelijk niet eens een probleem voor je, maar ik dacht het er maar bij te vermelden).
Vermijd veel cardio
Neem op tijd een maaltijd, sla geen maaltijden over
(heb alleen 1 probleem)
ga 23 juni op vakantie. (en wil gaan zuipen) heb ik het hele jaar nog niet gedaan namelijk

1 week naar spanje.
ga wel trainen op vakantie, maar ga geen voedings schema hanteren, nog tips? om op vakantie mijn massa te behouden
hiero een foto(super slecht geposeerd)
en hiero mijn evolutie van de afgelopen 3 jaar. ben atm meer als 30kg aangekomen in 3 jaar
http://forum.dutchbodybuilding.com/f16/mijn-progressie-17-kilo-270847/
http://www.youtube.com/watch?v=S-GBxpLQsek