ant3k
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 23%
Hi,
Even voorstellen: ben altijd een fatsige gamer geweest vanaf mijn 13de t/m 20ste (+-100kg schoon aan de haak, zonder sporten
) hierna flink aan de cardio gegaan om terug te vallen naar 75 kg (veel vet en ook massa verloren).
Inmiddels zijn we weer wat jaartjes verder (ben nu 24) en ben 1.5 maand seriuus aan het cutten. Ik doe dit middels hardlopen op een lege maag (enkel BCAA poeder) in de ochtend i.c.m 3-4 keer kracht training in de week (standaard split, borst + triceps, rug + biceps en benen + schouders)
Stats bij de start van de cut (13 Mei 2013) :
Leeftijd: 24
Lengte: 179
Gewicht: 88.4
vet %: onbekend
Stats nu (25 Juni 2013) :
Gewicht: 85.4
Voeding:
Onderhoud volgens Harris benedict: 2719
Goal is om uiteindelijk op 14% vet te komen. Ik weet dat ik nog geen vet meting heb gedaan maar dat probeer ik asap te doen. Ik denk dat ik dit voorlopig 3 maanden zo door ga. Over twee weken zal ik weer een update met pics en vet% posten.
Even voorstellen: ben altijd een fatsige gamer geweest vanaf mijn 13de t/m 20ste (+-100kg schoon aan de haak, zonder sporten
) hierna flink aan de cardio gegaan om terug te vallen naar 75 kg (veel vet en ook massa verloren). Inmiddels zijn we weer wat jaartjes verder (ben nu 24) en ben 1.5 maand seriuus aan het cutten. Ik doe dit middels hardlopen op een lege maag (enkel BCAA poeder) in de ochtend i.c.m 3-4 keer kracht training in de week (standaard split, borst + triceps, rug + biceps en benen + schouders)
Stats bij de start van de cut (13 Mei 2013) :
Gewicht: 88.4
Stats nu (25 Juni 2013) :
Gewicht: 85.4
Voeding:
Onderhoud volgens Harris benedict: 2719
Goal is om uiteindelijk op 14% vet te komen. Ik weet dat ik nog geen vet meting heb gedaan maar dat probeer ik asap te doen. Ik denk dat ik dit voorlopig 3 maanden zo door ga. Over twee weken zal ik weer een update met pics en vet% posten.
Laatst bewerkt: