Fitness Seller

Anti Climax

:roflol:
Goed topic!

Uuuuhhhh het is toch te zien dat ze veel make-up draagt? Nog nooit gezien hoe dat er zonder make-up uitziet ofzo? Genoeg die er slechter uitzien als ze het er net afhalen (ook genoeg die er dan beter uitzien, maar toch)

Uuuuhhhh het is toch te zien dat ze veel make-up draagt? Nog nooit gezien hoe dat er zonder make-up uitziet ofzo? Genoeg die er slechter uitzien als ze het er net afhalen (ook genoeg die er dan beter uitzien, maar toch)

Dus jij bent ook van mening dat 95% van de vrouwelijke bevolking fraudulent bezig is door make up te dragen?

Nu ik erover nadenk, het woord "frau" zit vast niet voor niets in het woord "fraude".

Dus jij bent ook van mening dat 95% van de vrouwelijke bevolking fraudulent bezig is door make up te dragen?

Nu ik erover nadenk, het woord "frau" zit vast niet voor niets in het woord "fraude".
Nee. Vind dergelijke insinuaties dan weer wel vrouwelijk

Dus je wil zeggen dat Duitsers oneerlijk zijn? :o

deze wordt interessant

op de 2e foto lijkt ze 15 jaar..

Nee. Vind dergelijke insinuaties dan weer wel vrouwelijk

Dus je wil zeggen dat Duitsers oneerlijk zijn? :o
Cassandra-Bankson.jpg

enough said
orangoutan.jpg

Youtube staat vol met filmpjes van haar. Niet omdat het zo standaard is, maar omdat ze iets voor elkaar krijgt wat niemand kan.

Komop zeg, je kent toch wel meiden met een slechte huid? Als daar makeup overheen gaat dan zie je het alsnog. Minder goed, maar je kan duidelijk zien dat ze van zichzelf geen zacht poederhuidje hebben.
Als je daar niet doorheen kan kijken, dan verdien je het gewoon om voor de gek te worden gehouden :roflol:

Wat zij gebruikt is volgens mij niet eens bij de DA enzo te krijgen. Is echt van dat dikke spul wat ze voor fotoshoots enzo gebruiken

---------- Toegevoegd om 17:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:53 ----------

Hahahahaha :roflol:

ontdek net deze gif: erg op toepassing voor TP

tumblr_n29p9vZ3au1qzqnxxo1_400.gif

Als een vrouw een masker van smink draagt dan heeft ze vaak wat te verbergen.

zouplompzaks/10

Terug
Naar boven