- Waardering
- 2.652
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
Dat van die ziekten zal ik niet ontkennen. Maar je rept met geen woord over - zoals deze operatie door de westerlingen werd genoemd - de " indian removal act ". We spreken hier over een kolossale slachtpartij van westerlingen op indianen, in opdracht van. Alsof dat geen genocide was. Dit alles onder de vlag van de cavalerie van de VS. Of klasseer je dit ook weer onder linkse geschiedvervalsing? Om over de rooftochten, verkrachtingen en grond afhandig maken maar te zwijgen.
Ja laten we tot in de detail iedere wandaad of actie gaan bespreken. Dat was het punt niet en ik ontken ook niet dat er op vrij grote schaal indianen zijn uitgeroeid. Ik gaf alleen aan dat er bepaalde (linkse) stromingen zijn die o.a. het decimeren van de indianen aangrijpen om een vergelijking te maken met de Holocaust. Daarmee proberen aan te tonen dat we hypocriet zijn in de westerse wereld. Niet echt een eye-opener lijkt me, 20 jaar terug deden we ook geen fl**ker toen Rwanda 1 van de bloedigste genocides ooit meemaakte.
Het opblazen van iets wat mogelijk aangemerkt kan worden als genocide om een andere genocide te marginaliseren is gewoon vals spel. Zeker als daarbij de feiten uit het oog worden verloren.