AndroidHealthClinic

Anti-Israel/Joden protestacties in Europa

volgens mij hebben jullie geen idee wat er gaande is in isreal..

.

Laatst bewerkt:
doe zelf lekker je ogen uit je reet en doe je eigen onderzoek.

Gezellig, we weten niet wat er speelt volgens prono maar wat er dan wel speelt vertelt hij niet.

.

Laatst bewerkt:
En dan moet je nagaan dat er om Zeeland muren zijn gebouwd.. dus je kan nergens heen. En dat je niet dezelfde rechten hebt als de Duitsers dat hebben en je wordt onderdrukt en je zomaar opgepakt kan worden zonder enige vorm van juridische proces. En ga zo maar door..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Goede vergelijking.

Ik hoop je nooit meer te zien

En dan moet je nagaan dat er om Zeeland muren zijn gebouwd.. dus je kan nergens heen. En dat je niet dezelfde rechten hebt als de Duitsers dat hebben en je wordt onderdrukt en je zomaar opgepakt kan worden zonder enige vorm van juridische proces. En ga zo maar door..

http://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/...274_912585178755508_9135069215802867329_o.png
graag enlighten us over de periode waarin palestina een soevereine staat was. Een betere vergelijkbare situatie zou zijn dat Limburg full r*tard gaat en autonomie wil en daarom maar raketten op de rest van NL gaat schieten

graag enlighten us over de periode waarin palestina een soevereine staat was. Een betere vergelijkbare situatie zou zijn dat Limburg full r*tard gaat en autonomie wil en daarom maar raketten op de rest van NL gaat schieten

Bek houden over limburg dikz*k

Mwah ik vind het geen betere vergelijking.
Een betere vergelijking: de Belegen nemen het hier (NL) over en alleen Groningen weet stand te houden en schiet zo nu en dan (bijna onschadelijke) raketten, in de hoop de onderdrukkers weg te krijgen.

Wat heeft het nou in hemelsnaam met Groningen te maken ;)? Voor de 'belegen' zijn de Grunningers niet bang

Laatst bewerkt:
Wait... Duitsers, Groningen, Zeeland, Limbo's, Nederlanders, Belgen
Burgeroorlog in Nederland I'm confused ???

Wat zijn we nu eigenlijk palenstijnen of zo?

Een betere vergelijking: de Belegen nemen het hier (NL) over en alleen Groningen weet stand te houden en schiet zo nu en dan (bijna onschadelijke) raketten, in de hoop de onderdrukkers weg te krijgen.
voor de zoveelste keer, Palestina is nooit autonoom geweest. er kan niks van je afgepakt worden als het in de eerste instantie niet van jou was.

Wat een sukkels, zij denken dat ze goede moslims zijn of zo, dit is de rede waarom half Europa zo tegen moslim migranten zijn.

• Topic Starter Topic Starter

:rolleyes:

.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Bijna onschadelijke raketten? ??? Dus dat luchtalarm wordt voor de grap afgespeeld

Nee, maar als jij technologie ontwikkeld die die raketten grotendeels onschadelijk maken, dan mag je dus niet meer zeiken dat er elke minuut een raket op je wordt afgeschoten, laat staan dat je mag terugslaan.

Kinderlijk gedrag van beide landen. Met name Israel die misbruikt maakt, van de steun van het Westen. Maar heb niet het idee dat het Westen Isreal nog langer als bondgenoot ziet.

Terug
Naar boven