Fitness Seller

Anti-Israel/Joden protestacties in Europa

En als Nederlandse vrouwen binnen blijven zijn het ook geen vieze kankerhoeren.

Alle Marokkanen terug naar Istanbul!

97s7ic.jpg

Als jullie nou lezen op bijv. nu.nl (http://www.nu.nl/buitenland/3843661/israelische-mossad-onderschept-geheime-gesprekken-vs.html) dat er 1700 Palestijnen al dood zijn, wat denk je dan?

Persoonlijk kan het me niet veel schelen, al waren het er tien keer zo veel. Maar vroeg me af of dat een wijdverspreid denkbeeld is, of dat ik apart ben..

Vrij normaal in deze geïsoleerde maatschappij dat je geen medeleven hebt voor de slachtoffers.

Als jullie nou lezen op bijv. nu.nl (http://www.nu.nl/buitenland/3843661/israelische-mossad-onderschept-geheime-gesprekken-vs.html) dat er 1700 Palestijnen al dood zijn, wat denk je dan?

Persoonlijk kan het me niet veel schelen, al waren het er tien keer zo veel. Maar vroeg me af of dat een wijdverspreid denkbeeld is, of dat ik apart ben..

Beetje cru als je het bekijkt vanuit humanistisch oogpunt, zeker gezien het hier veelal om kinderen en ouderen gaat.
Maar wat virusje al zei, bekeken vanuit de context van onze maatschapij vrij normaal. Hetzelfde geldt voor al die Ebola doden, nobody gives a fck behalve een handjevol mensen.

Tenzij het dichtbij komt zoals met die MH-17 ramp

Het gaat Israël amper nog om het vernietigen van Hamas.

Vrij normaal in deze geïsoleerde maatschappij dat je geen medeleven hebt voor de slachtoffers.

In onze maatschappij zijn het vooral de echte Hollanders die vrij individualistisch zijn en geef fucks geven om anderen. Kijk ik naar de (niet westerse) allochtonen, dan zie ik daar precies het omgekeerde (broederschap etc).

Het zou in mijn ogen veel beter zijn als beiden partijen wat inleveren bij elkaar.

In onze maatschappij zijn het vooral de echte Hollanders die vrij individualistisch zijn en geef fucks geven om anderen. Kijk ik naar de (niet westerse) allochtonen, dan zie ik daar precies het omgekeerde (broederschap etc).

Het zou in mijn ogen veel beter zijn als beiden partijen wat inleveren bij elkaar.

Eens;)

Tja, samen schapen nken schept nu eenmaal een band.

sheep-staring.gif

• Topic Starter Topic Starter

Ja want aan de andere kant van de wereld geven ze ook een f**k om ons. Dat is gewoon menselijk.

• Topic Starter Topic Starter
Wat snap jij niet aan ''onze maatschappij''.

Wat snap jij niet aan het feit dat het niet gaat om onze maatschappij ( en dat jij hebt gehoord dat wij steeds meer individualistisch worden), maar dat het in mensen zit dat het ze meer boeit als iemand uit het dorp dood gaat of iemand aan de andere kant van de wereld?

http://www.nu.nl/buitenland/3844070/premier-turkije-vergelijkt-israel-opnieuw-met-hitler.html

Premier Recep Tayyip Erdogan van Turkije heeft zondag de werkwijze van het Israëlische leger in de Gazastrook opnieuw vergeleken met die van Adolf Hitler tijdens de Tweede Wereldoorlog.
Premier Turkije vergelijkt Israël opnieuw met Hitler Foto: AFP

Dat deed hij bij een toespraak die hij gaf in het kader van de presidentsverkiezingen die komende zondag worden gehouden.

"Net als Hitler, die probeerde alle gebreken uit te bannen, is ook Israël bezig met hetzelfde doel", aldus Erdogan die honderdduizenden aanhangers toesprak.

"Ze vermoorden vrouwen, zodat ze geen Palestijnse kinderen kunnen krijgen. Ze vermoorden baby's, zodat ze niet op kunnen groeien. Ze vermoorden mannen, zodat ze hun land niet kunnen verdedigen. Israël zal verdrinken in het bloed dat ze laten vloeien", aldus Erdogan.

Erdogan riep twee weken geleden over Israël nog dat "zij die Hitler dag en nacht veroordelen, zijn Hitler voorbijgestreefd in barbaarsheid".

:roflol:
Die erdogan is een vieze hypocriet, kijk wat zij daar allemaal niet uitgespookt hebben tegen de Koerden etc :roflol:

Terug
Naar boven