Fitness Seller

Anti-Israel/Joden protestacties in Europa

Waar heb ik de genoemde landen dan niemandsland genoemd ??? je haalt een zin volledig uit zijn context.

Als je de religieuze motieven niet begrijpt, moet je je er in verdiepen. De link met ISIS volg ik al helemaal niet.

@ Virusje: Economie is niet je ding he? Schulden en welvaart ( ofwel een sterke economie ) moet je niet door elkaar halen. Totaal verschillende dynamiek die op een heel ander niveau in relatie tot elkaar staan.
Als je dat proces eenmaal snapt, dan begrijp je ook waarom omringende landen gemiddeld genomen minder schulden hebben.
Het is niet zo dat de groei van een staatsschuld per definitie leid tot een afname van economische groei. Integendeel, dat is absolute oversimplificatie.

Een staatsschuld heeft niet dezelfde lading als een 'burger' schuld. Alhoewel het ook in die context eigenlijk wel op gaat.
Voorbeeld:

Piet V, heeft geen werk, huurt een huis in Boskoop en heeft een doorlopend krediet bij ABN voor 15.000
Ronald K, heeft 40 kledingbedrijven in NL, 2 huisjes op de zuidas, een aantal financieringskredieten en is goed voor een schuld van 800.000

Wie denk je dat in economisch opzicht welvarend is?

Welvaart is niet per direct iets positiefs he.
Maar nogmaals duizenden mensen vermoorden om ergens een betere economie te creëren, is geen sterk argument.

VN is nu boos aan het worden (Ban Ki Mwoehaha) nadat Israel een VN gebouw met 3300 vluchtelingen aanviel waarbij 15 doden en uiteraard gewonden vielen. De VN had al 17 keer gemeld dat er vluchtelingen inzaten maar Israel zegt dat er vanuit het gebouw raketten werden geschoten.

Krähenbühl veroordeelt "in de meeste krachtige bewoordingen deze schending van het oorlogsrecht door Israël". Hij vraagt de internationale gemeenschap in actie te komen om deze slachting te beëindigen.
Ik heb het al vaker gezegd, VN is poep voor IEDEREEN alleen de VN weet dat zelf nog niet..

-

Laatst bewerkt:
Dankzij de joden hebben we Seinfeld.

Moslims, tja, daar hebben we alleen maar gezeik van. Hoogst haalbare met moslims is dat je er niet al te veel last van hebt. Het zal iig nooit toegevoegde waarde hebben.

Joden, daar kan je mee lachen. Micha Wertheim, Larry David, Woody Allen, etc. Dolle pret.

Moslims, die hebben geen humor. Die hebben alleen maar lange tenen.

Neh, simpel. Hup Israel hup!

Moslims, tja, daar hebben we alleen maar gezeik van. Hoogst haalbare met moslims is dat je er niet al te veel last van hebt. Het zal iig nooit toegevoegde waarde hebben.

Joden, daar kan je mee lachen. Micha Wertheim, Larry David, Woody Allen, etc. Dolle pret.

Rob G is dus ook een jood, gezien hij probeert grappig te zijn

Ik ben en blijf fan van jou Rob

Goed artikel (van iemand die 15 keer in Israël is geweest, in tegenstelling tot sommigen hier weet hij waar hij het over heeft.)

Exact.
Radicalisering komt van beide kanten en zal ook niet echt minder gaan worden. Zolang likud daar aan de macht is gaat dit echt niet beter worden. Hetzelfde met hamas.
Het zijn gewoon allemaal debielen eigenlijk.

Je kunt die onzinnige dingen ook gewoon blijven kijken zonder een massamoord te plegen op anders denken als jij (of steunen). Oftewel Joden hoeven Arabieren niet te vermoorden omdat zij Joods zijn en Arabieren Moslim. :rolleyes:

Ik ben moslim maar wil echt niemand vermoorden of bestrijden omdat ze anders denken of leven als mij. Daarentegen zit bestrijden van elkaar nu eenmaal in de genen van de mensen, dat krijg je er niet uit. Rassenhaat en discriminatie ook niet, helaas (lees stukken van d*ck Swaab maar eens).
Wij vinden het belangrijk dat we de politie in Afghanistan moeten trainen --> wij vertellen hun wel hoe zij hun zaken moeten regelen. WTF bemoeien we ons toch mee. En zo hebben we legio voorbeelden dus nu moeten we niet doen alsof wij het braafste jongetje van de klas zijn.

Rot asjeblieft op en pretendeer voor anderen ook wat je voor jezelf verwacht.

Exact.
Radicalisering komt van beide kanten en zal ook niet echt minder gaan worden. Zolang likud daar aan de macht is gaat dit echt niet beter worden. Hetzelfde met hamas.
Het zijn gewoon allemaal debielen eigenlijk.

Het conflict heeft religieuze motieven, dat probeer ik al het hele topic duidelijk te maken. Iets wat voor de gemiddelde Nederlander niet te volgen is, maar het is de absolute bron. Het is een diepgeworteld, achterlijk extremistisch conflict over Heilige grond. Aan beiden zijden overigens; want de Israeli houden vast aan het feit dat God hen een land heeft beloofd. Punt.

See, I have given you this land. Go in and take possession of the land the Lord swore he would give to your fathers -- to Abraham, Isaac and Jacob -- and to their descendants after them." - Deuteronomy 1:8

"I will establish your borders from the Red Sea to the Mediterranean Sea, and from the desert to the Euphrates River. I will give into your hands the people who live in the land, and you will drive them out before you. Do not make a covenant with them or with their gods." - Exodus 23:31-32

De Koran rept nergens over Jerusalem, maar geeft wel te kennen dat de Joden niet te hachelen zijn.

http://www.usc.edu/org/cmje/religious-texts/hadith/muslim/041-smt.php#041.6985

Abu Huraira reported Allah's Messenger (may peace be upon him) as saying: The last hour would not come unless the Muslims will fight against the Jews and the Muslims would kill them until the Jews would hide themselves behind a stone or a tree and a stone or a tree would say: Muslim, or the servant of Allah, there is a Jew behind me; come and kill him; but the tree Gharqad would not say, for it is the tree of the Jews.

Wie denkt dat Israel of de Palestijnen vrede willen, is stapelgek. Misschien de gemiddelde man op straat die al teveel verloren heeft en zijn common sense weer terug heeft, maar ik geloof dat dat nog steeds een bedroevende minderheid is.

---------- Toegevoegd om 11:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:58 ----------

Isis zoekt ook een stuk land uit waar andere mensen wonen om dan een eigen 'staat' te stichten met eigen regels en iedereen die het er niet mee eens is af te knallen (of erger). Het enige verschil is dat Islamitisch Kalifaat een stuk stoerder klinkt dan Joods Israel.

Nee, ook Isis heeft religieuze motieven. Het gaat om het afslachten en uitdrijven van Christenen.
In Irak worden huizen van christenen beklad met een N, zodat het voor de soldaten duidelijk is wie ze moeten afknallen, uitdrijven, verkrachten of molesteren.
De N staat voor Nazarener

Het gaat niet om land, maar om etnische zuivering.

• Topic Starter Topic Starter
Die idioot van altijdgeslaagd

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2014/07/said_wil_wat_zeggen_tegen_de_z.html#comments

Nog meer idiotenkindjes op zijn FB die het allemaal top vinden http://www.facebook.com/opleidingaltijdgeslaagd

---------- Toegevoegd om 11:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:15 ----------

In amsterdam mag je dus ook geen Israel vlag meer uithangen, want dan krijg je brandbommen en dreigbrieven naar binnen.

http://at5.nl/c/yoH

"Ik trof Leah voor haar woning, ze kwam net terug van het politiebureau waar ze voor de zoveelste keer aangifte had gedaan. Dit keer vanwege een dreigbrief die begon met de aanhef ‘Hai Hitler’, eronder stond een paginavullend hakenkruis en daar weer onder de tekst: ‘Hitler komen terug. Jooden moet dood.’"
„Ik ben tegen Hamas, maar voor een Palestijnse staat”, zei ze. „Ik vind dat er twee staten vreedzaam naast elkaar moeten kunnen bestaan en ik vind dus ook dat er in Nederland twee verschillende vlaggen bij elkaar moeten kunnen hangen.”
"De Turkse benedenbuurman reageerde met twee Palestijnse vlaggen en bestookte woningbouwvereniging Rochdale met verzonnen klachten. Over de vlag schreef hij: ‘Als moslim tolereer ik geen enkel land dat zomaar kinderen vermoordt. Dus ik tolereer en respecteer jullie ook niet!’"
"Toen haar Nederlandse vriend een hart ophing naast een kapot raam – er was een steen naar binnen gegooid – werd dat door sommige buurtbewoners opgevat als een provocatie. Een paar dagen later volgde een brandbom, waarna woningbouwvereniging Rochdale Leah per brief sommeerde om de vlag weg te halen, zo niet dan zouden de kosten veroorzaakt door vandalisme op haar worden verhaald."
„Waarom mogen Marokkanen en Turken wel een Palestijnse vlag buiten hangen en ik geen Israëlische vlag?” vroeg Leah zich af. „De afgelopen drie weken hebben vijftien verschillende politiemensen mij geadviseerd om mijn vlag binnen te halen. Dan moeten die andere vlaggen toch ook weg?”

Hier wordt waarschijnlijk niets strafbaars of grensoverschrijdends in gezien...

Het sneue is dat alle onderontwikkelde, slecht Nederlands sprekende imbecielen zich verzamelen rond zo'n gast. Zich niet realiserend hoe hard ze pissen op hun eigen afkomst.
Het zal je kind maar zijn, waar je een hele emigratie voor hebt gedaan, in de poging het betere kansen te geven.
Mijn ouders wrijven het nog dagelijks onder mijn neus, hoe ze met 2 koffers op schiphol stonden en eindeloze km's op de fiets af moesten leggen om te werken. Tot mijn 10e elk twee banen zelfs. Nu zijn ze redelijk vermogend, maar ik weet hoe hard ze daarvoor hebben gevochten.
Ze hebben altijd duidelijk gezegd: Het is een privilege dat jij op Nederlandse grond bent geboren, dat moet je je realiseren. Ik heb de verwachting dat jij alles doet om boven jezelf en ons uit te stijgen. En anders krijg je een paar tikken tot je het wel snapt.

^_^

Nee, ook Isis heeft religieuze motieven. Het gaat om het afslachten en uitdrijven van Christenen. In Irak worden huizen van christenen beklad met een N, zodat het voor de soldaten duidelijk is wie ze moeten afknallen, uitdrijven, verkrachten of molesteren.
De N staat voor Nazarener

Het gaat niet om land, maar om etnische zuivering.

Dat er meer motieven zijn staat buiten kijf. Ik ben er van overtuigd dat zowel om land gaat als om etnische zuivering. Beide zijn volgens mij een gevolg van de wens om weer tot een groot islamitisch rijk te komen zoals dat in de vroege- en hoge middeleeuwen (750-1250) het geval was. Eentje die reikt van het arabisch schiereiland, noord-afrika tot in Spanje toe (en waarschijnlijk beyond!)**. Met dien verstande dat ze tegenwoordig in tegenstelling tot toen helemaal geen andere geloven binnen hun terrritorium dulden.

**Ik ga als bron maar ff uit van Wikipedia (http://nl.wikipedia.org/wiki/Islamitische_Staat_in_Irak_en_de_Levant)

Het doel van de Islamitische Staat in Irak en de Levant is jihad tegen de Amerikanen in Irak en tegen iedereen die volgens de Staat met hun samenwerkt, voornamelijk sjiieten, en het stichten van een islamitisch kalifaat in Irak, Syrië en omliggende Arabische landen.

Het is zelden of/of, meestal is het en/en.

• Topic Starter Topic Starter
Terug
Naar boven