MuscleMeat

Anti-Israel/Joden protestacties in Europa

Hoezo zijn Palestijnen geen volk ze zijn toch erkent ?

Hier gaat mijn bloed dus van koken he, <EDITED>

Laatst bewerkt door een moderator:
Die idioot van altijdgeslaagd

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2014/07/said_wil_wat_zeggen_tegen_de_z.html#comments

Nog meer idiotenkindjes op zijn FB die het allemaal top vinden http://www.facebook.com/opleidingaltijdgeslaagd

---------- Toegevoegd om 11:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:15 ----------

In amsterdam mag je dus ook geen Israel vlag meer uithangen, want dan krijg je brandbommen en dreigbrieven naar binnen.

http://at5.nl/c/yoH

Gozer wordt nu gezocht door de politie

Geen idee wat ik hiervan moet vinden, de vrouw in kwestie lijkt me intelligent genoeg om de consequenties hiervan in de zien. Het is gewoon hartstikke dom om de Israëlische vlag juist nu op te hangen.

Laatst bewerkt:
Hoorde dat het een vriendin van iemand van de harde kern van ajax is.

• Topic Starter Topic Starter
Geen idee wat ik hiervan moet vinden, de vrouw in kwestie lijkt me intelligent genoeg om de consequenties hiervan in de zien. Het is gewoon hartstikke dom om de Israëlische vlag juist nu op te hangen.

Landverrader.

Edit: Hoorde ook dat er gisteren op CS weer een paar filistijnen stonden. En toen kwamen er allemaal ajacieden voor de open dag langs lopen. :roflol:

---------- Toegevoegd om 10:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:12 ----------

Word jij er ook zo boos om als iemand geweld wordt aangedaan als diegene met een vlag wappert? Oh nee, jij wilt mensen op hun bek slaan als je het niet met hun eens bent. :rolleyes::rolleyes:

Het is in ieder geval intelligenter dan met ISIS vlaggen op straat te schreeuwen dat alle joden dood moeten.

Het is in ieder geval intelligenter dan met ISIS vlaggen op straat te schreeuwen dat alle joden dood moeten.

Hoody zegt dus omdat er booslims zijn, kan je je beter aanpassen aan hun. Want anders gaan ze geweld gebruiken.

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen.
Dan dooft het licht.

Jammer dat er niet te protesteren valt zonder die idioten ertussen.

---------- Toegevoegd om 11:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:35 ----------

Landverrader.

Edit: Hoorde ook dat er gisteren op CS weer een paar filistijnen stonden. En toen kwamen er allemaal ajacieden voor de open dag langs lopen. :roflol:

---------- Toegevoegd om 10:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:12 ----------

Word jij er ook zo boos om als iemand geweld wordt aangedaan als diegene met een vlag wappert? Oh nee, jij wilt mensen op hun bek slaan als je het niet met hun eens bent. :rolleyes::rolleyes:

Interessant:rolleyes:

Ondanks het feit dat Israël ruim voor staat met doden maken vind ik toch dat Hamas redelijk tegenstand geeft.
Ik zou ergens cijfers moeten zoeken maar er vinden toch redelijk wat Israëli soldaten de dood. Haal alle Palestijnse burgers er af en dan houd je denk ik 150 Qassam soldaten over ?

A cease-fire in Gaza unraveled Friday only hours after it took effect, with both sides accusing each other of violating the fledgling truce and the Israeli military saying one of its soldiers possibly was kidnapped.
Israel voert trouwens een zeer agressieve campagne om de gehate 'tunnels' te bombarderen. Lijkt me een dekmantel reden.

Zondag grote Gaza demo in Amsterdam te Museumplein. Hoofdact zal Appa weer worden ?

http://www.israellycool.com/2014/08/01/breaking-soldier-kidnapped-during-ceasefire/

Wapenstilstand

2425348-9008852500-and_i.jpg

Was een kwestie van tijd maar zo kort had ik nu ook niet gedacht..

Trouwens als dit zo is zou Israel beter dialoog vermijden aangezien het helemaal niets opbrengt.. Gewoon overgave of blijven knallen. Heb er zelf eigenlijk meer dan genoeg van de mentaliteit van die 'hamas'.

Edit:

Staakt-het-vuren Israël en Hamas mislukt

Het Israëlische leger heeft de Verenigde Naties gemeld dat de wapenstilstand in Gaza is afgebroken. Dat melden diverse Israëlische media. De melding komt na Israëlische beschietingen van het zuiden van de Gazastrook. Daarbij zijn zeker 27 doden gevallen, volgens de Palestijnse autoriteiten. Israël reageerde naar eigen zeggen op een ernstige schending van het bestand door Hamas, maar Hamas wijst naar Israël als schuldige. De VN dringt er bij de Palestijnse partijen op aan de wapenstilstand opnieuw na te leven.
media_l_6968092.jpg
John Kerry © ap. Het bestand ging in om 8 uur plaatselijke tijd (7 uur Belgische tijd) en moest zeker drie dagen gaan duren. Volgens journalisten van het Franse persagentschap AFP in Gaza-Stad werd er in de vroege uurtjes van vrijdag nog hevig gebombardeerd, maar verstomden bij het begin van het staakt-het-vuren alle oorlogsgeluiden.

Amper twee uur later zouden volgens verschillende bronnen Israëlische tanks het vuur hebben geopend in Rafah aan de Egyptische grens in het zuiden van de Gazastrook. Daarbij zouden volgens een Palestijnse medische bron 27 doden en verschillende gewonden zijn gevallen.

Volgens correspondenten van het Franse persagentschap AFP duren de aanvallen nog steeds voort waardoor de hulpdiensten niet tot bij de slachtoffers geraken.

Israëlische militair ontvoerd
Israëlische media meldden dat de beschietingen een reactie zijn op schendingen van het bestand door Hamas. Er zou zich ook "een ernstig incident hebben voorgedaan bij de grenspost Kerem Shalom". Kerem Shalom is een opening in de afrasteringen rond de Gazastrook, ongeveer 30 kilometer ten zuiden van de stad Gaza. In zuidelijk Israël ging het luchtalarm weer af, wat duidde op nieuwe raketbeschietingen vanuit de Gazastrook. Israël heeft de VN en de VS vrijdag laten weten dat het bestand is mislukt, meldde al-Arabiya.

Ook zou een Israëlische militair vandaag in het zuiden van de Gazastrook ontvoerd zijn door Palestijnse strijders. Dat zei een Israëlische legerwoordvoerder. De militair nam deel aan een actie om gevechtstunnels die de beweging Hamas richting Israël heeft gegraven, te verwoesten. Daarbij kwam het tot gevechten met strijders, die een Israëli overmeesterden.

Gesprekken
Delegaties van beide partijen gingen normaal gezien in de Egyptische hoofdstad Caïro onderhandelen over een permanent staakt-het-vuren. Volgens Kerry was het een "pauze vol mogelijkheden", maar alleen als beide kanten hun best doen om het met elkaar eens te worden. De Verenigde Staten zouden een kleine delegatie naar Caïro sturen om aan de vredesgesprekken deel te nemen.

Er zou tijdens de onderhandelingen in Caïro niet direct met Hamas worden gesproken, zei een hoge functionaris van het Amerikaanse ministerie van Buitenlandse Zaken tegen persbureau Reuters. Het doel van de gesprekken was het bereiken van een duurzaam bestand tussen Israël en Hamas. De Egyptische regering zou dienen als tussenpersoon.

De Palestijnse delegatie bestond uit vertegenwoordigers van verschillende groepen, waaronder Hamas, het gematigde Fatah en de Islamitische Jihad, meldden Palestijnse bronnen. President Mahmoud Abbas zou volgens de Amerikaanse functionaris niet naar Caïro afreizen.

VN-chef Ban Ki-moon en de Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken John Kerry riepen de partijen in de Gazastrook op om zich terughoudend op te stellen tot het staakt-het-vuren vrijdagochtend inging. Tijdens het bestand zou Israël zijn grondtroepen niet terughalen uit de Gazastrook.

Humanitaire hulp
Het doel was om tijdens de wapenstilstand humanitaire hulp naar de Gazastrook te brengen. Ook kon de bevolking van het conflictgebied de kans krijgen om doden te begraven, gewonden te verzorgen en geslonken voedselvoorraden aan te vullen. "Uitgebleven reparaties aan essentiële infrastructuur op het gebied van water en energie kunnen ook worden uitgevoerd", schreven Kerry en Ban.

Hamas liet gisteravond nog weten zich te gaan houden aan het bestand. "Met het oog op de situatie waar onze mensen zich in bevinden, hebben de verzetsgroepen ingestemd met een 72 uur durende humanitaire en gemeenschappelijke rustperiode", zei een woordvoerder van de militante beweging. Alle Palestijnse facties zouden de wapenstilstand steunen.

Doden en gewonden
Kort voor het ingaan van de wapenstilstand meldde het Israëlische leger nog de dood van vijf soldaten, die gisteravond omkwamen bij Palestijns raketgeschut. Tijdens de nacht van donderdag op vrijdag zette Israël de bombardementen op Gaza verder. Dat was vooral voelbaar in de sector Khan Younes waar volgens de hulpdiensten 14 Palestijnen, onder wie acht leden van eenzelfde familie, omkwamen. Daarmee lieten nu al meer dan 1.450 Palestijnen het leven sinds de start van het Israëlische offensief in Gaza op 8 juli, meer dan bij het offensief in 2009 het geval was. Bij die operatie, die eind december 2008 begon en drie weken duurde, kwamen 1.440 Palestijnen om.

Naast de doden vielen bijna 7.000 gewonden. Aan Israëlische kant kwamen circa 60 personen om, vrijwel allen militairen.

1450 kills 60 deaths

K/D ratio van 24

151669.png

Dat is mijn punt niet, mijn punt is dat de vrouw in kwestie niks was overkomen, als ze haar vlagje gewoon boven haar bed had gehangen.

Ja en dat is dus zwichten voor de barbaren.

En als homos niet hand in hand lopen dan krijgen ze ook geen klappen.

Terug
Naar boven