XXL Nutrition

Anti-Israel/Joden protestacties in Europa

Ik ben echt mn hele leven tolerant geweest, maar begin de laatste weken echt grote haat te voelen tegenover alles wat Islam is. Heb in tien dagen meer onthoofdingsfilmpjes voorbij zien komen dan in de laatste tien jaar.

Zieke religie, alles wat anders is dan Islam MOET dood. Kinderen en vrouwen worden afgeslacht als varkens.
Oja, voor de tijd of nadien worden ze wel verkracht, want dat vindt Allah allemaal prima.

• Topic Starter Topic Starter
BurzhZhIAAMe9Sv.jpg

Demonstranten probeerden @ernstlissauer te belagen. Camera is kapotgemaakt. "Dit is de shariawijk"
https://twitter.com/fverhoef/status/498478486831759360/photo/1

Ik ben echt mn hele leven tolerant geweest, maar begin de laatste weken echt grote haat te voelen tegenover alles wat Islam is. Heb in tien dagen meer onthoofdingsfilmpjes voorbij zien komen dan in de laatste tien jaar.

Zieke religie, alles wat anders is dan Islam MOET dood. Kinderen en vrouwen worden afgeslacht als varkens.
Oja, voor de tijd of nadien worden ze wel verkracht, want dat vindt Allah allemaal prima.

Tja voor ons onbegrijpelijk, omdat wij in een hele andere omgeving leven en zijn opgegroeid.
In Oekraïne lopen er nu ook nazi's rond die zwangere vrouwen verkrachten en vervolgens met een telefoonkabel wurgen.

Heeft niet veel met religie te maken, maar met een fucked up omgeving, waardoor mensen makkelijk beïnvloedbaar zijn en in staat zijn hele zieke dingen te doen.

zie nu dat filmpje van geenstijl, bij die anti isis demonstranten loopt ook weer wat marginaal volk tussen zeg :roflol: man man man dat dit kan in nederland

Tja voor ons onbegrijpelijk, omdat wij in een hele andere omgeving leven en zijn opgegroeid.
In Oekraïne lopen er nu ook nazi's rond die zwangere vrouwen verkrachten en vervolgens met een telefoonkabel wurgen.

Heeft niet veel met religie te maken, maar met een fucked up omgeving, waardoor mensen makkelijk beïnvloedbaar zijn en in staat zijn hele zieke dingen te doen.
Niet veel met religie te maken zeg je..??

Het heeft alles met religie te maken. Ze begaan die dingen toch uit naam van Allah. Tuurlijk heb je in andere oorlogsgebieden ook misdaden van een enkeling. Enige verschil is dat deze hele oorlog in naam van de Islam is. Bij die onthoofdingsfilmpjes staat er honderd man omheen Allah Akbar te roepen

En landen als Nederland zijn er genoeg moslims die er hetzelfde over denken. Volgens mij steunt wereldwijd gezien 80% van alles moslims het extreme gedachtegoed. Dat er in Nederland ook genoeg rondlopen merk je al wel als er direct een tegendemonstratie op de been geroepen is bij die ISIS demonstratie vandaag Cameraman belaagd

Het heeft alles met religie te maken. Ze begaan die dingen toch uit naam van Allah. Tuurlijk heb je in andere oorlogsgebieden ook misdaden van een enkeling. Enige verschil is dat deze hele oorlog in naam van de Islam is. Bij die onthoofdingsfilmpjes staat er honderd man omheen Allah Akbar te roepen

En landen als Nederland zijn er genoeg moslims die er hetzelfde over denken. Volgens mij steunt wereldwijd gezien 80% van alles moslims het extreme gedachtegoed. Dat er in Nederland ook genoeg rondlopen merk je al wel als er direct een tegendemonstratie op de been geroepen is bij die ISIS demonstratie vandaag Cameraman belaagd

80% van de moslims, ben je nou srs?
Of het nou in naam van allah, in naam van je land, in naam van je ras, in naam van je politieke standpunt is, maakt toch allemaal geen fl**ker uit.

De connectie islam en je Hans Teeuwen filmpje is ook ver te zoeken?

• Like
Waarderingen: Ot92

Het heeft alles met religie te maken. Ze begaan die dingen toch uit naam van Allah. Tuurlijk heb je in andere oorlogsgebieden ook misdaden van een enkeling. Enige verschil is dat deze hele oorlog in naam van de Islam is.
Bij die onthoofdingsfilmpjes staat er honderd man omheen Allah Akbar te roepen

Vertel me dan nu waarom zulke dingen niet in Turkije of Marokko ofzo gebeuren. ;)
Daar wonen tenslotte toch ook zowat alleen maar moslims??

Een heel misgecalculeerde berekenen...
Ik woon in Hartje Transvaal, naast de Schilderswijk.
Iedere Marokkaan en Turk die ik ken, is tegen de ISIS en keurt hen af. Ze vinden dat het helemaal niks met de islam te maken.
Denk eerder dan 5% hen steunt, maar die 5% valt juist meer op door hun excentrieke/gewelddadige ideeën...

De reden waarom er altijd een tegendemonstratie is (en ja, dat zorgt ervoor dat iedere moslim zich aangesproken voelt), is dat de anti-ISIS demonstraties het munt op de islam en niet alleen op ISIS. Vandaar dat je dan grote groepen moslims krijgt die zich beledigt voelen en dan gaan rellen.

Het niet (willen) begrijpen van elkaars standpunten is de grootste oorzaak van al dat gekibbel.

---------- Toegevoegd om 23:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:14 ----------

Stel je dit eens voor: een Nederland zonder moslims.

Gewoon heel even. Iedere moslim uit Nederland weg.

Even het idee dat 1e, 2e en 3e generatie uit noord-afrika en midden oosten weg zijn. Of eigenlijk alles uit afrika. Surinamers en antilianen idem.

Fijn gevoel he. Dat zou wel lekker zijn.
Wie moet er dan jullie dochters krikken? en met wie moeten jullie vrouwen dan vreemdgaan???

En Hoe kom ik dan aan mijn gespierde n*ger?

Stel je dit eens voor: een Nederland zonder moslims.

Gewoon heel even. Iedere moslim uit Nederland weg.

Even het idee dat 1e, 2e en 3e generatie uit noord-afrika en midden oosten weg zijn. Of eigenlijk alles uit afrika. Surinamers en antilianen idem.

Fijn gevoel he. Dat zou wel lekker zijn.
Zijn nog genoeg witte tokkies hoor?:o

Oorlog beinvloed mensen en voed de haat tegen bepaalde groepen mensen. Het ergste is dat mensen hier ook al vaak tekenen vertonen. Ironie is dat als jij daar woonde de kans groot was dat je nu ALLAH HAKBOER zat te roepen. Oorzaak van alle problemen is weer religie...

wat

Laatst bewerkt:
Oorlog beinvloed mensen en voed de haat tegen bepaalde groepen mensen. Het ergste is dat mensen hier ook al vaak tekenen vertonen. Ironie is dat als jij daar woonde de kans groot was dat je nu ALLAH HAKBOER zat te roepen. Oorzaak van alle problemen is weer religie...

Had gekund, iedereen maakt dingen mee en iedereen reageert daar anders op.
Ik had ook als ''vrije'' Amerikaan bij de U.S. marine kunnen zijn gegaan en vervolgens wat onschuldige mensen afgeschoten en complimenten gekregen van me commander.

Maar dat keuren we op een of andere manier wel goed.

Had gekund, iedereen maakt dingen mee en iedereen reageert daar anders op.
Ik had ook als ''vrije'' Amerikaan bij de U.S. marine kunnen zijn gegaan en vervolgens wat onschuldige mensen afgeschoten en complimenten gekregen van me commander.

Maar dat keuren we op een of andere manier wel goed.
Kap toch eens met dit soort kansloze vergelijkingen man.

Ik heb door Indonesië gereisd, grootste Moslimland ter wereld. Het overgrote merendeel daar is hartstikke gematigd en hangen het idee aan dat je volgens de Islam niet eens slechte gedachten over iemand mag hebben.

Religie zal altijd een excuus zijn voor extremisten, maar dat zegt nog niks over een specifieke religie zoals de Islam.

Als je werkelijk tolerant was dan realiseer je jezelf dit wel weer.

Ik heb door Indonesië gereisd, grootste Moslimland ter wereld. Het overgrote merendeel daar is hartstikke gematigd en hangen het idee aan dat je volgens de Islam niet eens slechte gedachten over iemand mag hebben.

Religie zal altijd een excuus zijn voor extremisten, maar dat zegt nog niks over een specifieke religie zoals de Islam.

Als je werkelijk tolerant was dan realiseer je jezelf dit wel weer.

Ook in Atjeh geweest?

Kap toch eens met dit soort kansloze vergelijkingen man.

mooi tegen argument.

Zolang iedereen hier maar wat roept over dat de islam zulke onmenselijke dingen goed keurt en dat 80% van moslims hier achterstaan zal er geen echte discussie ontstaan dat tot een echte oplossing of in iedergeval analyse van het echte probleem komen. Degene die zulke acties goed keuren zijn niet goed in hun hoofd en de mensen die roepen om de aanhang van isis het zelfde aan te doen zijn niet veel beter. In plaats van zomaar dingen te roepen ga met elkaar om de tafel zitten desnoods en begrijp elkaars frutraties wedde dat 9/10 actuele problemen in nederland tussen moslims en de tegenstanders na zo een gesprek met een lach afgedaan kam worden.

verder wie de f**k neemt nou die isis aanhanger serieus man zij zijn echt gek in hun hoofd.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Ot92
Terug
Naar boven