Fitness Seller

Anti - oestrogeen advies gevraagd

Jo,

Ben van plan te starten met onderstaand kuurtje:

Week 1-10 : 250 mg Test Enth
Week 1-6 : 40 mg Winstrol tabs

Verder ben ik van plan om in week 12 te starten met mijn nakuur Nolvadex, 30 mg per dag gedurende 2 weken.

Maar wat kan ik doen indien er bijvoorbeeld gyno optreed?

Sommige spreken van Proviron te nemen, of voor de zekerheid 20 mg Nolvadex per dag te nemen tijdens de volledige kuur.

Wat is jullie mening omtrent androgene neveneffecten tegen te houden?

Als je echt last van gyno krijgt pak je 10 a 20mg nolva /d voor een aantal dagen. Maar schat de kans dat je gyno krijgt van deze cycle op 0,1% in.

Ik bedoel er verder niets mee, wilde alleen even wat onduidelijkheid wegnemen over de hoeveelheid lichaamseigen testproductie.

Je kuurtje gaat natuulijk wel werken omdat je er ook nog winstrol bijzet. Maar een test-only van 250 mg/wk zal idd niet zo heel veel doen. Daar komt nog bij dat je bij lage doseringen je eigen testproductie niet zo heel erg onderdrukt, dus je profiteert ook nog altijd van je lichaamseigen testproductie.

500 doet ook niet verbijsterend veel, pas vanaf 1 gr begin je stierkenmerken te krijgen imo.

zelfs 6 weken 1 sustanon per week moet je 6-8kg opleveren als eerste kuur. wat een gelul toch altijd met die doseringen. 500 per week voor 10 weken is zeker goed als eerste kuur, maar met 250 en winstrol gaat het zeker ook goedkomen en daar moet je zeer goeie results mee boeken!

Idd Beast, heb dat vroeger ook nog gedaan, 1 sust/week (wel icm 1 deca 200mg/week), gedurende 6 weken, en haalde daar makkelijk 6-7kg van !!!

Om uit eigen ervaring te spreken, een kuurtje deca/sust heeft m'n libido platgekregen, maar een deca only van 175 mg/wk die ik pas gedaan heb vanwege een schoudeblessure heeft totaal geen invloed gehad op m'n libido.
Idd Beast, heb dat vroeger ook nog gedaan, 1 sust/week (wel icm 1 deca 200mg/week), gedurende 6 weken, en haalde daar makkelijk 6-7kg van !!!
Alleen 250 mg sust per week of ook nog 200 mg deca erbij, maakt toch nogal een verschil he.

• Topic Starter Topic Starter
500 doet ook niet verbijsterend veel, pas vanaf 1 gr begin je stierkenmerken te krijgen imo.

Kan goed zijn, maar mijn eerste kuur was een winny only kuur, en daar pakte ik ook 7 kilo mee, waar van 4 behouden.

Sowieso verwacht ik minstens hetzelfde resultaat met deze kuur.

Misschien dat je van 1000 mg inderdaad betere resultaten kan verwachten, maar zeker geen resultatzen vier keer zo goed in vergelijking met 250 mg.

Terug
Naar boven