Fitness Seller

antipsychotica en aas

Dus, met andere woorden, alsnog voor geestelijke gezondheidsproblemen?

Sorry de vraag is nog steeds achterlijk.
Er zijn dus meerdere soorten geestelijke en soms zelfs lichamelijke gezondheidsproblemen waarvoor je Anti-psychotica voorgeschreven zou kunnen krijgen. Dus de vraag is nog steeds niet achterlijk.....

Daarbij komt ook nog eens dat je elk ''probleem'' wel als psychische problematiek kunt labelen. Als jij in een scheiding of een conflict met je werkgever zit zou je dergelijke medicatie ook voorgeschreven kunnen krijgen. Sterker nog ik vermoed dat het merendeel van de anti-psychotica slikkers niet eens een psychose heeft of gehad heeft.

Eindstand blijft hetzelfde, en dat is dat je met deze medicatie gewoon niet moet kuren. Oorzaak is niet relevant.

Denk jij dat het verstandig is, ongeacht het probleem, om te kuren als je deze ervaringen leest?
Invega | Medicijn ervaringen en bijwerkingen | mijnmedicijn

Slimme knul.
Als er een andere oorzaak dan een psychose aan de medicatie zou liggen, bijvoorbeeld een angst-stoornis zou je in bepaalde gevallen kunnen overwegen om de medicatie stop te zetten vooraleer je begint te kuren. Echter is het in het geval van TS dus geen goed idee daar hij wel degelijk een psychose gehad heeft. Kijk je kunt iemand niet tegenhouden maar kuren en deze medicatie is natuurlijk sowieso een achterlijk idee. Alleen bepaald de oorzaak wel wat je eventueel met de medicatie zou kunnen doen......

En nu heb ik genoeg gediscussieerd met jou, want je hebt duidelijk geen verstand van dit onderwerp)

zit al 5 jaar aan de antidepresiva paroxetine.
en al 2 jaar aan het blasten en cruise. kuren heeft geen negatief effect lijk er zelfs rustigeren van te worden.

zit al 5 jaar aan de antidepresiva paroxetine.
en al 2 jaar aan het blasten en cruise. kuren heeft geen negatief effect lijk er zelfs rustigeren van te worden.
mijn tante rookt al 2 jaar en heeft nog steeds geen longkanker

zat op dit soort reacties te wachten. ik ben geboren met een serotine afwijking. vandaar de medicatie is het dan slim om anabolen te gebruiken. dat is het nooit maar laten we eerlijk zijn risico is er altijd. het ligt heel erg aan het scenario en waarom je medicatie slikt. ik ben niet depresief etc. ben alleen geboren met een serotine afwijking.

Moraal van het verhaal: gewoon doen en kijken of het wel of geen invloed heeft. Er zullen altijd mensen zijn die A zeggen en mensen die B zeggen, je kunt er maar op één manier achter komen. Of dat zo'n slim idee is, dat is een ander verhaal.

Zelf zou ik het niet doen. Zonder geestelijke of lichamelijke problemen zorgen AAS al voor een achtbaan van emoties bij mij. Het is op zichzelf geen probleem, ik word er enkel wat gevoeliger door. Maar dat ben ik. De één wordt er agressiever van, de ander krijgt paniekaanvallen, en weer een ander ervaart gewoon vrijwel niets.

Het is een gokje dat je moet nemen, hoe je er op zult reageren is niet te voorspellen. Wel is het een feit dat je met jouw probleem een groter kans hebt op negatieve effecten, en is het dus af te raden.

zat op dit soort reacties te wachten. ik ben geboren met een serotine afwijking. vandaar de medicatie is het dan slim om anabolen te gebruiken. dat is het nooit maar laten we eerlijk zijn risico is er altijd. het ligt heel erg aan het scenario en waarom je medicatie slikt. ik ben niet depresief etc. ben alleen geboren met een serotine afwijking.

Bedoel je misschien serotonine?

Moraal van het verhaal: gewoon doen en kijken of het wel of geen invloed heeft. Er zullen altijd mensen zijn die A zeggen en mensen die B zeggen, je kunt er maar op één manier achter komen. Of dat zo'n slim idee is, dat is een ander verhaal.

Zelf zou ik het niet doen. Zonder geestelijke of lichamelijke problemen zorgen AAS al voor een achtbaan van emoties bij mij. Het is op zichzelf geen probleem, ik word er enkel wat gevoeliger door. Maar dat ben ik. De één wordt er agressiever van, de ander krijgt paniekaanvallen, en weer een ander ervaart gewoon vrijwel niets.

Het is een gokje dat je moet nemen, hoe je er op zult reageren is niet te voorspellen. Wel is het een feit dat je met jouw probleem een groter kans hebt op negatieve effecten, en dus af te raden.
Ik ben het daar toch weer mee oneens. Het risico is namelijk volgens mij wel degelijk aanwezig dat de AAS een nieuwe psychose triggert. Stel je nu voor, TS zal het wellicht zelf niet eens kunnen merken dan.. Het risico is in zijn geval veel te groot.

Sommige mensen zijn gewoon echt heel erg gevoelig voor psychoses..... Als je dat gehad hebt moet je dat gewoon NIET doen. Net zoals het zeer onverstandig is om te gaan blowen als je een psychose gehad hebt...... Dan heb ik het overigens nog niet eens over de negatieve effecten op het lichaam..... Das gewoon een kwestie van logisch beredeneren me dunkt.

Ik ben het daar toch weer mee oneens. Het risico is namelijk volgens mij wel degelijk aanwezig dat de AAS een nieuwe psychose triggert. Stel je nu voor, TS zal het wellicht zelf niet eens kunnen merken dan.. Het risico is in zijn geval veel te groot.
Daarom vermeld ik ook dat hij met zijn problemen een groter kans heeft op negatieve effecten, en het af te raden is. Dat het 100% zal gebeuren is niet te zeggen, dus misschien heeft het wel geen invloed. Maar zelf zou ik het inderdaad ook niet doen gezien het risico te groot is.

Daarom vermeld ik ook dat hij met zijn problemen een groter kans heeft op negatieve effecten, en het af te raden is. Dat het 100% zal gebeuren is niet te zeggen, dus misschien heeft het wel geen invloed. Maar zelf zou ik het inderdaad ook niet doen gezien het risico te groot is.
Ik lees trouwens ook net dat TS vroeger ook al kuurde. Misschien heeft 'ie zijn psychose wel aan een kuur te danken. Vaak zal zo iets niet gebeuren inderdaad, maar het kan wel..

Het medicijn wat TS gebruikt blokkeert dopamine. Als dopamine omlaag gaat, gaat prolactine omhoog.

Dit is alles behalve handig tijdens het kuren. Sterker nog, niet eens tijdens het kuren, maar zelfs gewoon bodybuilding en sporten uberhaupt.

Ik lees trouwens nergens welk antipsychotica TS neemt en de dosis daarvan. Kun je iets meer vertellen?

En ik lees over het algemeen dat het wordt afgeraden. Is dit vooral ivm het mogelijk optreden van opnieuw een psychose? Of zijn deze medicijnen sterk af te raden icm AAS in verband met hartklachten oid?

Ik lees trouwens nergens welk antipsychotica TS neemt en de dosis daarvan. Kun je iets meer vertellen?

En ik lees over het algemeen dat het wordt afgeraden. Is dit vooral ivm het mogelijk optreden van opnieuw een psychose? Of zijn deze medicijnen sterk af te raden icm AAS in verband met hartklachten oid?
Daarvoor hebben we Google:
Paliperidon - Wikipedia

Het medicijn wat TS gebruikt blokkeert dopamine. Als dopamine omlaag gaat, gaat prolactine omhoog.

Dit is alles behalve handig tijdens het kuren. Sterker nog, niet eens tijdens het kuren, maar zelfs gewoon bodybuilding en sporten uberhaupt.
en verhoogde dopamine waarden is het laatste dat je wilt als je al een psychose hebt gehad.

Is er eigenlijk enige bewijs dat aas dopamine verhoogt?

Je kunt het proberen met korte esters, dan is het veel sneller uit je bloed als het fout gaat.

Terug
Naar boven