AndroidHealthClinic

antipsychotica en aas

Je kunt het proberen met korte esters, dan is het veel sneller uit je bloed als het fout gaat.
Ik denk niet dat dat veel nut heeft. Eenmaal een psychose getriggered zal dat niet zo 1 2 3 voorbij gaan wanneer de concentratie AAS weer laag is. En mogelijk wordt het getriggered tijdens of na de pct, waardoor het dus ook niet uitmaakt of je nou korte of lange esters neemt.

Eerste waar ik aan dacht toen ik het las, was dat los van of de medicatie met elkaar samengaat, je alsnog door emotionele prikkelingen een nieuwe psychose kan triggeren.
Eenmaal een psychose gehad, ben je veel gevoeliger om opnieuw een psychose te krijgen. Zoals al gezegd is kan zelfs blowen al genoeg doen, of juist stoppen met blowen.
Van alles kan het triggeren. En je kan niet zeggen: oh korte esters doen, want dan ben je er zo vanaf xD
Ja dan ben je zo van de anabolen af, maar niet de psychose... je voelt een psychose gewoon niet aankomen, sterker nog, vaak heb je niet eens echt door dat je er 1 hebt, maar ondertussen ben je wel een gekkie.
Meeste mensen die 2 a 3 psychoses hebben gehad blijven ook gewoon in zo'n cyclus hangen.
Dan is je leven gewoon over. Geen vrienden, geen sociaal leven, geen besef meer van de werkelijkheid.. en dat voor een paar kg spier voor een paar maanden.

Ik vind het eigenlijk vooral verontrustend dat topicstarter dit zelf niet al weet en serieus neemt.

Precies, en daarom is het ook zaak dat er hier niet zo maar geroepen wordt-probeer het, dn merk je het van zelf. Vandaar dus ook dat ik vroeg WAAROM ts überhaupt anti-psychotica gebruikt. Hier zit immers een HUGE difference in... En dan meer in het feit wel of niet kunnen stoppen met de anti-psychotica om vervolgens te gaan kuren dan en en te nemen natuurlijk;--))

• Topic Starter Topic Starter
Ik lees trouwens nergens welk antipsychotica TS neemt en de dosis daarvan. Kun je iets meer vertellen?

En ik lees over het algemeen dat het wordt afgeraden. Is dit vooral ivm het mogelijk optreden van opnieuw een psychose? Of zijn deze medicijnen sterk af te raden icm AAS in verband met hartklachten oid?

Invega paliperidon 3 Mg is in Nederland de laagste dosis.

Invega paliperidon 3 Mg is in Nederland de laagste dosis.

De laagst mogelijk dosis bij een psychose of überhaupt de laagste dosis?

Ik ben nieuwsgierig aangezien ik zelf ook nog AP slik. Seroquel. Alleen niet voor een psychose (heb ik nooit gehad). Ik heb het off label gekregen voor extreme slapeloosheid. Ik slik het nog steeds omdat ik altijd bang ben om weer insomnia te krijgen, wat een hel is dat...

Ik schrik wel van de ervaringen over jouw middel. Ik ben heel positief over Seroquel. Ik ben gelukkiger, ik slaap best goed (wel zieke dromen vaak) en ik ben ook best gemotiveerd voor alles in het leven. Wellicht kun je switchen van medicijnen of ben je wel tevreden over palliperidon?

De laagst mogelijk dosis bij een psychose of überhaupt de laagste dosis?

Ik ben nieuwsgierig aangezien ik zelf ook nog AP slik. Seroquel. Alleen niet voor een psychose (heb ik nooit gehad). Ik heb het off label gekregen voor extreme slapeloosheid. Ik slik het nog steeds omdat ik altijd bang ben om weer insomnia te krijgen, wat een hel is dat...

Ik schrik wel van de ervaringen over jouw middel. Ik ben heel positief over Seroquel. Ik ben gelukkiger, ik slaap best goed (wel zieke dromen vaak) en ik ben ook best gemotiveerd voor alles in het leven. Wellicht kun je switchen van medicijnen of ben je wel tevreden over palliperidon?

De laagst mogelijke dosis bij een psychose..
Seroquel heb ik ook een korte ervaring mee maar dat is verder een prima middel.
Daarvan ga je op een normale dosis wel van slapen.

en verhoogde dopamine waarden is het laatste dat je wilt als je al een psychose hebt gehad.

Is er eigenlijk enige bewijs dat aas dopamine verhoogt?
Ja, staat allemaal met elkaar in verbinding. Dopamine --> Prolactine --> Testosteron

ik pak 100mg quetiapine is ook een anti psychotica en neem nu al enkele weken test mast en winny geen probs ermee voel me lekker
het zit allemaal in het hoofdje voel je je klaar ervoor gewoon doen als je twijfelt niet doen zo bekijk ik het..

Terug
Naar boven