- Waardering
- 431
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 12%
Hahaha, weer zo'n mooie conclusie. Wie zegt dat het hele forum mij in twijfel trekt? Er zijn steeds maar 5 en steeds dezelfde, die kritiek op me hebben en steeds vanuit een extreem rechtse hoek. De anderen, zij die verstand hebben, sturen me constant pm's met steun en ik krijg vaak karma. Hoe vaak men niet lacht met mensen zoals jij.
Ik zei ook niet dat iedereen altijd loopt te schreeuwen. Er zijn er die een opinie hebben, ze onderbouwen met argumenten en daarna hun opinie bijstellen. Maar er zijn ook mensen, zoals dream warior die iets schreewt zonder het te onderbouwen en als je dan wat uitleg vraagt dan geeft men niks te zeggen. Lijkt sterk op WIlders en consorten.
1) Extreem rechts ? ? iemand met een andere mening als jou , miss rechts ,...gelijk als extreem rechts bestempelen
2) Zij die verstand hebben ? ? Dus iemand met een andere mening heeft dat niet ?
3) Mensen zoals jij ? ? niet iedere rechtse is hetzelfde , dit komt over als alles over 1 kam scheren

4) Net als Wilders ?? dat klinkt als zeggen ; Jij bent ook rechts dus ben je ook zo !! Vergelijk eens met Moslims Thinky ; jij bent moslim dus je bent ook crimineel ,.......Niet van jou verwacht jongen !!!
Klinken best als voorbarige conclusies

en dat maar in 1 post

Kom op jongen iedereen trekt conclusies , sommige in jou ogen miss verkeerde , maar respecteer ieder zijn mening .
En vertel die van jou ! Niet opdringen !