Het kan allemaal redenen hebben dat allochtonen zo doen, maar ze zijn gewoon verkeerd, ze vallen zoveel onschuldige mensen lastig, ze scheren iedereen over 1 kam, en kunnen ze wel mooi zeggen dat Nederlanders dat doen maar dat is dus gwn zo'n uiting van "check ff hoe zielig wij zijn". Net zoals de allochtonen zeggen dat Nederlanders discrimineren, kijk alleen al ff de turken.. de christen en moslim turken gaan hier 10x per week minimaal met elkaar op de bek en het is alleen maar kanker dit kanker dat. Ik, in Nederland, word op school voor kaaskop uitgescholden, als maar weer, ik zeg kanker moslim en ik moest elke dag van 10 voor half 9 tot 5 uur op school zitten, de directeur was een marokaan, en dan verwacht men ook nog dat ik bij een gedachte over allochtonen denk aan de bloemetjes en de bij'tjes.
Nee makker, dit klopt gewoon niet, als zij een beter leven willen moeten ze is leren veranderen, maar omdat ze niet willen veranderen blijft het leven zo van hun, en die van ons trouwens al helemaal.
heel toevallig trouwens dat ik net door de stad langs de bioscoop fietste en groepje allochtonen stonden, marokanen denk ik aan hun haakneuzen te zien, ik kijk, al die marokanen kijken mij aan beginnen te scheeuwen van wat kijk je ons nou aan dan, echt.. ik walg zo van die mensen he, liefst gooide ik er nog een handgranaat in dat groepje en gebruikte ik hun hoofden als voetbal en hun benen als hocky sticks.