MuscleMeat

Antwerpen gaat radicale moslims screenen

Jij bent echt dom eigenlijk, jij kent wel die leuke feiten maar logisch beredeneren kun jij niet, ik ga hier geen eens meer op reageren eigenlijk, ik kan 't wel... maar ik laat 't is aan jouw hersenen over die naar links wijzen, dus eigenlijk ben jij gewoon hopeloos:rolleyes:

doe jij maar gerust verder met je racistisch ondertoontje en je veralgemeningen en het beledigen van Marokkanen en forumleden. Kijk maar niet verder dan je neus lang is, baseer je antwoorden en bevindingen maar verder op info van sites zoals heemland.nl, en je zal heel ver geraken.

Zo zie je maar weer,.. al heb je een kromme neus of een korte.
Ze kunnen allebei ruiken, en daar gaat het om. :D

doe jij maar gerust verder met je racistisch ondertoontje en je veralgemeningen en het beledigen van Marokkanen en forumleden. Kijk maar niet verder dan je neus lang is, baseer je antwoorden en bevindingen maar verder op info van sites zoals heemland.nl, en je zal heel ver geraken.

Oja ik ben een racist klopt:eek: omdat ik het op bepaalde punten niet eens ben met het moslim geloof. En dan ben ik iemand met vooroordelen :roflol: En beter heemland als bron als jouw:rolleyes:

Volgens mij moet jij je roze bril is afzetten:o

Laatst bewerkt:
Zo zie je maar weer,.. al heb je een kromme neus of een korte.
Ze kunnen allebei ruiken, en daar gaat het om. :D

Ik zie een kromme neus gewoon als kenmerk, net zoals chinezen bijvoorbeeld spleetogen hebben, ik zie dat niet als belediging. Maar ik weet al hoe het zit, thinkalot moet mij op alle punten wijzen om zichzelf uit de brand te helpen:rolleyes:

Oja ik ben een racist klopt:eek: omdat ik het op bepaalde punten niet eens ben met het moslim geloof. En dan ben ik iemand met vooroordelen :roflol: En beter heemland als bron als jouw:rolleyes:

Volgens mij moet jij je roze bril is afzetten:o

het moslimgeloof, Je had het toch over marokkanen en dat je slechte ervaringen met hen had?

Zo zie je maar dat je er niks van afweet en alles door elkaar gooit.

neen, cbs of wodc, dat zijn mijn bronnen. Blijf jij maar verder blindstaren op heemland.

Ik zie een kromme neus gewoon als kenmerk, net zoals chinezen bijvoorbeeld spleetogen hebben, ik zie dat niet als belediging. Maar ik weet al hoe het zit, thinkalot moet mij op alle punten wijzen om zichzelf uit de brand te helpen:rolleyes:

ja alle marokkanen hebben haakneuzen en dat is tevens heel belangrijk bij de analyse van hun gedrag. Jeetje man.

ja alle marokkanen hebben haakneuzen en dat is tevens heel belangrijk bij de analyse van hun gedrag. Jeetje man.

Serieus gast, lees is even terug in 1 van mn posts wat ik zei.

het moslimgeloof, Je had het toch over marokkanen en dat je slechte ervaringen met hen had?

Zo zie je maar dat je er niks van afweet en alles door elkaar gooit.

neen, cbs of wodc, dat zijn mijn bronnen. Blijf jij maar verder blindstaren op heemland.

Makkelijk he om te zeggen dat iemand er niks van afweet, tevens hoef je er ook niks van af te weten, je kunt als Nederlander heel goed zien dat het gedrag van marokanen/moslims niet echt past in onze cultuur, laten we dat voorop stellen. En ik had alleen maar die 31% van de allochtonen crimineel is van heemland, waar het tenslotte helemaal niet meer over gaat.

Wat maakt het nou uit of ik moslim geloof of marokanen zeg, ik ben met beiden niet eens, maar dat maakt mij niet meteen een racist, maar jij snapt dat niet en valt me toch echt zwaar tegen van iemand die criminologie gestudeerd heeft.

Wij komen hier toch niet uit, ik zie en merk andere dingen als jouw, en tot nu toe heb jij mij nog van niks overtuigd terwijl ik heel makkelijk te overtuigen ben, dus geef het op.

Nee heb je gelijk in, zal er voortaan aan denken.

weet ik niet, maar als je iemand met een haakneus ziet en is getint is het vaak een marokaan, wil nog niet zeggen dat een marokaan zonder haakneus geen marokaan is he.

Deze discussie is voor mij nu gesloten trouwens, hier komen we toch niet uit gezien iedereen dingen anders ervaart en beleeft en zo een andere mening vormt. Thinkalot, verplaats je bijvoorbeeld is in mij, wat ik meegemaakt heb, hoe ik dingen zie .... dan zul jij hetzelfde denken als ik en dat moet jij weten en daarom vind ik dat jij andermans mening moet respecteren.
Dat bedoel ik dus
Je zegt feit....
Oftewel het is geen feit, en daarmee valt je conclussie want ik heb geen haakneus, eerder een kleine neus :o
Overigens hebben turken,koerden en heel veel mensen uit de balkan ook een haakneus dus de vergelijking als een kenmerk voor een bevolkingsgroep gaat niet op
Maar ik kan dit dan ook niet staven met een onderzoek;)

Dat bedoel ik dus
Je zegt feit....
Oftewel het is geen feit, en daarmee valt je conclussie want ik heb geen haakneus, eerder een kleine neus :o
Overigens hebben turken,koerden en heel veel mensen uit de balkan ook een haakneus dus de vergelijking als een kenmerk voor een bevolkingsgroep gaat niet op
Maar ik kan dit dan ook niet staven met een onderzoek;)

Ik wist niet dat turken en koerden ook haakneuzen hebben, maar goed, die zijn weer een stuk minder aggresief:rolleyes: waren duidelijk marokanen waar ik het over had.

Het is idd belachelijk hoe wij over andere mensen praten.
Beetje discusseren over andere hun neus.
Tegenwoordig zie je niet aan een buitenlander of hij Nederlander is.
En door plastic chirugie kan je er helemaal geen pijl op trekken.
Het is ook een slechte manier van iemand beoordelen.
Er zijn genoeg Blanke Nederlanders met haak neusen.
En dan zit het nog meestal in de familie ook.
Dus screenen op iemand zijn neus is waardeloos. :D

Serieus gast, lees is even terug in 1 van mn posts wat ik zei.

Makkelijk he om te zeggen dat iemand er niks van afweet, tevens hoef je er ook niks van af te weten, je kunt als Nederlander heel goed zien dat het gedrag van marokanen/moslims niet echt past in onze cultuur, laten we dat voorop stellen. En ik had alleen maar die 31% van de allochtonen crimineel is van heemland, waar het tenslotte helemaal niet meer over gaat.

Wat maakt het nou uit of ik moslim geloof of marokanen zeg, ik ben met beiden niet eens, maar dat maakt mij niet meteen een racist, maar jij snapt dat niet en valt me toch echt zwaar tegen van iemand die criminologie gestudeerd heeft.

Wij komen hier toch niet uit, ik zie en merk andere dingen als jouw, en tot nu toe heb jij mij nog van niks overtuigd terwijl ik heel makkelijk te overtuigen ben, dus geef het op.

HET gedrag vanmoslims en Marokkanen? En hoe zie je dat? Je ziet alleen die Marokakanen en die moslims die kattekwaad uithalen; deze groep is zichtbaar. De andere groep die veel groter is (en je cijfers van heemland zijn onzin!) zit thuis en daar heb je geen last van maar die merk je niet op.
Neerlanders zijn ook crimineel maar omdat ze meer versreid zijn merk je dat minder op. acisme maakt je tevens blind voor de criminaliteit van je eigen groep en doet je teveel focussen op de criminaliteit van een midnerheidsgroep.

hmmmz, ik voel weer een lange discussie met uiteindelijk een slotje aankomen :D:D:D

Maar let op. Niemand heeft gezegd dat de allochtonen minder criminaliteit plegen. Ze zijn idd sterker vertegenwoordigd in de criminaliteitscijfers. De strafrechtelijke trechter (typ in search engine en je zal lezen wat dat inhoudt) verklaart een groot deel van dit fenomeen.
Algemeen zou men kunnen stellen dat criminaliteit geen oorzaak vindt in zijn relatie met etniciteit of religie of origine, maar louter en alleen gelinkt is aan armoede en kansarmoede;
De criminaliteit die JAn met de Pet het meeste tegen de borst stoot, is net de criminaliteit gepleegd door de arme mensen. En daar zijn de allochtonen oververtegenwoordigd; In Canada is er ook een heel grote Arabische gemeenschap maar aangezien hun financiële toestand dezelfde is als die van de doorsnee Canadees, zijn zij niet oververegenwoordigd in de criminaliteitscijfers. Onze "fout" was dus gastarbeiders naar hier te halen, louter en alleen gebaseerd op spierkracht.

De eerste generatie "Marokkanen" was minder crimineel dan de doorsnee Nederlander/Belg. Dit kwam omdat ze hun nieuwe leefsituatie vergeleken met de toestand in Marokko. Ze zagen dat ze het hier beter hadden. Maar de generaties die daar op volgden, groeiden hier op. Ze kregen dezelfde verlangens als de doorsnee Belg/Nederlander. Maar hun financiële situatie liet hen niet toe te kopen wat hun vriendjes op school wel hadden. De leraars op school begonnen deze kinderen als lastpakken te zien omdat deze nooit in orde waren met hun boeken,... ,er geen geld was voor de schoolreisjes,./..
De vader had te weinig contact met de school omdat hij te weinig de taal kende. Taallessen waren er niet voorzien. Had men Marokkanen uit Casablanca genomen, en deze alleen in franstalig Belgie ingezet dan was het probleem nooit zo erg geweest.
De zaken zijn natuurlijk nog iets complexer maar deze tekst draagt meer bij tot het debat en het zoeken naar een oplossing dan het roepen dat de Mocro's moeten oprotten.
Gaat veel verder dan financiële problemen, ze hebben ook een eergevoel. Ze willen bijv. zelfstandig zijn en dus werken ze niet graag voor een baas. Ken er zo genoeg die zich te goed voelen voor een bepaalde job, of perse in een BMW willen rijden. Je kan moeilijk stellen dat het door armoede alleen komt, Nederland en België hebben de beste zorg, de beste uitkeringen ter wereld en steeds vaker is er affirmatieve actie vanuit overheid en bedrijven. Als ze hier opgegroeid zijn, dan hebben ze dezelfde voorwaarden gekregen dan autochtonen (hoe denk je dat die zich gered hebben na de oorlog, in weelde zeker?)

Het gaat veel meer om mentaliteit dan om omstandigheden, als je wilt werken, dan vind je werk. Als je succes wilt maken, dan zal je het ook maken. Het enige wat ik van jou hoor is dat het de schuld is van de omgeving en niet van het individu. Dat is loserpraat, als je zo denkt. Je krijgt hier meer kansen dan waar ook ter wereld.

En als je het over armoede wilt hebben, kijk dan ook eens naar de autochtonen die hier in armoede leven, ik zie die mensen echter veel minder over gaan naar criminaliteit in de cijfers.

Ik zie het heel simpel: we zitten met twee culturen die heel moeilijk te verenigen zijn omdat ze steeds botsen, er zijn mensen als jij die de schuld leggen bij de overheid, en er zijn anderen die vinden dat hier genoeg kansen zijn voor mensen van goede wil, ik ben blij dat ik tot die laatste groep behoor.

Radicale Moslims die keer op keer de anderen van goede wil beïnvloeden, de maatschappij ontwrichten, die mogen idd oprotten.

Terug
Naar boven