AndroidHealthClinic

ANWB geeft spitsalarm

Realist

Massive Warrior
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
851
Lengte
1m85
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ROTTERDAM - De ANWB geeft een spitsalarm af voor morgenochtend voor de Randstad en het midden van het land wegens sneeuw en gladheid. De verkeersdienst waarschuwt voor een 'ernstige ontwrichting' van het verkeer in de ochtendspits. Automobilisten die de weg opgaan kunnen extreem lange reistijden verwachten, aldus een woordvoerder van de ANWB.

Nederland kan zich wederom op gaan maken voor een koude periode. Vandaag sneeuwt het vooral in het zuidoosten, maar vannacht en morgen krijgt het hele land te maken met een nieuwe serie winterse buien, die ons vanaf de Noordzee bereiken.

Automobilisten moeten vanaf rekening houden met gladde wegen als gevolg van winterse buien. Ook het KNMI waarschuwt dat de ochtendspits opnieuw te maken krijgt met overlast door winterweer. Volgens een woordvoerder van het KNMI kan het op sommige plaatsen spiegelglad worden.

Horrorwinter
De sneeuw die morgen valt zal door dooi snel zijn verdwenen. Lang duurt de dooiperiode echter niet. De komende dagen wordt het weliswaar even iets minder koud, maar vanaf volgende week slaat de winterkou weer keihard toe.

Het begint allemaal in Duitsland waar metereologen al spreken over een 'horrorwinter', met temperaturen tot -12 graden komende week.

En dat front komt ook naar Nederland. Vanaf begin volgende week komt de temperatuur niet boven de nul graden uit, het wordt alleen maar kouder, om te beginnen met -5 graden volgende week woensdag. (ANP/MV/AK)

Ad.nl

Gaan we weer :mad:

Ik zal over jullie dromen ;).

-12 graden, Nice

Nee, dat is niet "nice" als je buiten werkt! :(

Het ijs op de parkeerplaats is ondergesneeuwd. Ik ben blij dat ik morgen niet met de auto ergens heen hoef te gaan! Hopen dat de bussen in heel het land blijven rijden!

Eckte bazen zitten altijd thuis.

Ik heb een oplossing gevonden om dit verschrikkelijke weer te lijf te gaan: global warming. Morgenochtend ga je een half uur eerder opstaan en start dan je auto een half uur eerder. Verwarming aan, en dan hoef je ook niet te krabben.
Hierdoor A.smelt de sneeuw B. krijgen we warmere zomers zodat we geen verre reizen meer hoeven te maken naar exotische landen.

Ik heb een oplossing gevonden om dit verschrikkelijke weer te lijf te gaan: global warming. Morgenochtend ga je een half uur eerder opstaan en start dan je auto een half uur eerder. Verwarming aan, en dan hoef je ook niet te krabben.
Hierdoor A.smelt de sneeuw B. krijgen we warmere zomers zodat we geen verre reizen meer hoeven te maken naar exotische landen.

Bruine bonen?

Doe ik ook altijd :D.

• Topic Starter Topic Starter

Wie ben jij nou weer in godsnaam.

Ik heb vrij t/m zondag. :thumbup:

u jelly?

Ik ben na deze week vrij voor zolang ik maar wil.

U mad?

De verwachte ijzel bleef in de Randstad toch aardig uit. Stond wel aardig wat file, maar extreem glad was het niet vond ik.

• Topic Starter Topic Starter
Terug
Naar boven