MuscleMeat

"Apenloop" plaatst wetenschap voor raadsel

:D

Je zal raar staan te kijken dan. ;)

Tijd voor een

chain-dog-collar-choke-dog-collar-hs-dog-collar.jpg

nofear train! zei:
Wanneer regel je eens een online dbbpoker tournooi? Speel het nu een paar weken en win nu al van die nietszeggende tournooitjes op die site die je ons gaf.

Hey bro, ik PWNE daar die hele site! Je kan daar niet makkelijk zelf een tafel regelen, tafels zitten altijd snel vol. Moet dan eigenlijk een besloten tafel hebben.

wel toeval dat sommige mensen uit arabische landen dingen uit de evolutie missen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Jihad komt met nieuw wapen bij strijd tegen ongelovigen!

Rob G zei:
Hey bro, ik PWNE daar die hele site! Je kan daar niet makkelijk zelf een tafel regelen, tafels zitten altijd snel vol. Moet dan eigenlijk een besloten tafel hebben.

m.a.w dat zit er niet?

Over 3 kwartier is er weer zon multitable tournooi, kzie je wel in de finale dan ;)

Lijkt wel of die moslimlanden steeds meer achteruit gaan in de tijd...

Of mischien hopen ze wel een schaap op 2 benen tegen te komen :D

Ze vonden gewoon hun triceps wat aan de minne kant.
en volgens mij is het ook goed voor hun buikspieren.

als dit geen broodje AAP vehaal is, maar ja waarom zou je zelf zo voor AAP willen lopen dat doe je natuurlijk ook niet.. maar miss na het zien van de docu op BBC komt de AAP uit de mauw.

jordy zei:
als dit geen broodje AAP vehaal is, maar ja waarom zou je zelf zo voor AAP willen lopen dat doe je natuurlijk ook niet.. maar miss na het zien van de docu op BBC komt de AAP uit de mauw.

Broodje kebap-verhaal

mn maag begint spontaan t knorren

Terug
Naar boven