AndroidHealthClinic

Apps met schema's, van bodybuilding.com

HANAK

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m83
Massa
87kg
Vetpercentage
22%
Wat denken jullie van de apps die je overal kan krijgen op bodybuilding.com.
Big Man On Campus, Living Large of Modern Physique om er maar een paar op te noemen.

Zijn dit goeie schema's, of goeie manier van trainen?

Zoek je een app (tracker) of een goed trainingsschema?
Goede trainingsschema's vind je hier in de topics, goede apps kan ik je die xxl base wel aanraden.

Sheiko app :heart:

• Topic Starter Topic Starter
Zoek je een app (tracker) of een goed trainingsschema?
Goede trainingsschema's vind je hier in de topics, goede apps kan ik je die xxl base wel aanraden.

Ook bedankt, zal zeker eens kijken.
Ik zoek misschien schema's, als ook kan je via apps alles makkelijk bijhouden en u schema volgen.

Ik denk dat het ook leuk is om afwisseling in u training te stoppen.
Zo wordt het niet altijd hetzelfde en worden u spieren het ook niet gewoon.

of zit ik verkeerd?

Ook bedankt, zal zeker eens kijken.
Ik zoek misschien schema's, als ook kan je via apps alles makkelijk bijhouden en u schema volgen.

Ik denk dat het ook leuk is om afwisseling in u training te stoppen.
Zo wordt het niet altijd hetzelfde en worden u spieren het ook niet gewoon.

of zit ik verkeerd?
Helemaal verkeerd. Schema's moet je pas gaan veranderen als je geen progressie meer maakt, je spieren wennen niet aan dezelfde oefeningen als je progressieve overload toepast (dus gewicht/reps verhogen).

Voor het bijhouden van je trainingen kun je de xxl app die hierboven genoemd werd of simple workout log gebruiken.

Ik gebruik de app: JEFIT . Vind het zelf erg fijn. Makkelijk je eigen schema maken en vervolgens tijden de training invoeren, ziet gelijk wat je vorige keer had en of je omhoog kan. Rusttijden houdt hij ook bij waardoor je precies de zelfde rusttijden aanhoudt.

• Topic Starter Topic Starter
Ik gebruik de app: JEFIT . Vind het zelf erg fijn. Makkelijk je eigen schema maken en vervolgens tijden de training invoeren, ziet gelijk wat je vorige keer had en of je omhoog kan. Rusttijden houdt hij ook bij waardoor je precies de zelfde rusttijden aanhoudt.

Ik gebruik Jefit ook, als vond ik de oudere versie beter.
Wat zeer goed is binnen Jefit, is dat je de video's kan downloaden op u gsm, zo is u data ook wat gespaard.

Maar inderdaad TOP soft.

Terug
Naar boven