Fitness Seller

arm wil niet groeien

will not stop

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
70kg
Hallo,

Ik zit met een groot probleem ik train goed mijn biceps en mijn triceps en ook mijn onderarmen,maar mijn biceps willen niet groeien wat doe ik dan zo verkeerd????
Ik train enkel met halters en kabeloefeningen en niet groeien?
Met mijn triceps heb ik geen problemen die groeit maar de biceps die blijft ver achter,iemand die wat kan voorstellen om te proberen?Alle hulp welkom

:lifter::lifter::lifter:

karma is what i like,karma is what i give!:thumbs:

(Om de rest maar ff voor te zijn)

Squats and Milk !!!

Heb je al verschillende soorten trainingen geprobeert?
Je kan bijvoorbeeld een paar setjes 21-en of heel rustig concentration curls doen, of belachelijke hammer curls etc etc.

• Topic Starter Topic Starter
Habbekrats squats is toch voor de benen!???

TJOK ja heb wel beetje vanalles geprobeert maar niks,probeer goed zuiver te trainen,maar niks!als er voorstellen zijn voor een of andere methode laat maar komen!

Je kan het ook een keer anders proberen, bijv zware rows en chinups enz.

Of mischien over train je ze wel ?

Edit- Ja maar is gunstig voor het hele lichaam, bv omdat het de afgifte van groeihormonen vergroot

Ik zou proberen om je biceps 2 keer per week te trainen, bvb op maandag en donderdag. En na eerst wat opgewarmd te zijn door met lichtere gewichten te werken, zou ik direct werken met zware gewichten .

Ik doe biceps enkel via bicepsmachine, soms thuis via halters.

Ik train ze 2 keer per week zo een 4 oefeningen!Doe ik mischien te weinig reps ofzo ik doe 12,10,8,6 reps telkens verzwaren met gewicht!
Het is echt een zwaar dilemma ik begrijp er de ballen!???

en voor iedereen al karma als ik terug mag delen!:thumbs:

Idd, verklaar je nader christopher psi :)

Ik train ze 2 keer per week zo een 4 oefeningen!Doe ik mischien te weinig reps ofzo ik doe 12,10,8,6 reps telkens verzwaren met gewicht!
Het is echt een zwaar dilemma ik begrijp er de ballen!???

en voor iedereen al karma als ik terug mag delen!:thumbs:

16 sets biceps....
Misschien eens wat minder doen en wat intenser???

Volgens een sticky is het inderdaad het beste om voor de kleine spiergroepen 9 sets aan te houden, en de grote spiergroepen 12. Uiteraard kan dit voor elke persoon verschillen, maar probeer eens wat minder setjes te doen.

Eens proberen met wat minder sets,duidelijk dat ik wel wat teveel zal doen!:mad:
Hopelijk dat het werkt,hou jullie op de hoogte en alvast iedereen bedankt!:thumbs:

Wil je grotere biceps, begin je dan eerst druk te maken over je benen.

Squatten met die luie reet van je :)

ik doe 2 oefeningen per week

sets 4
reps: 12 / 8 / 8 / max

oefeningen preacher curl of concentration curl

en

barbell curl of dumbbell curl

Dit is toch niet echt voor massa maar voor meer definitie in de spieren. Om massa in de biceps te krijgen moet je gewoon zwaar maar correct trainen (ook goed de biceps opspannen op het toppunt van de oefening), niet veel herhalingen (tussen 10 en 6, vb. 10-8-6) en ze zeker niet overbelasten (vb 1 x per week 3 oefeningen van 3 setjes).

zou niet weten waarom. in het filmpje pakt hij ze eerst kort en daarna neemt hij liggend de full range of motion met de lying cable curl niks mis mee lijkt me.
de oefening die hij er na doet is er eentje die je niet veel mensen ziet doen, een keer een andere oefening kan wel eens prettig zijn. op het laatst doet hij zeer strikte bb curls tegen de muur waardoor je absoluut niet kan smokkelen. kortom geen slechte bicepstraining lijkt me.

overigens kun je ze best 2x pakken in de week als je er maar genoeg dagen tussen laat.

Terug
Naar boven