- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 70kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog tips voor de binnekant van de borst een duwtje te geven,ook een klein probleempje?![]()

Ik ben niet echt jaloers op die gast zijn biceps...
Nog tips voor de binnekant van de borst een duwtje te geven,ook een klein probleempje?![]()

Ik train ze 2 keer per week zo een 4 oefeningen!Doe ik mischien te weinig reps ofzo ik doe 12,10,8,6 reps telkens verzwaren met gewicht!
Het is echt een zwaar dilemma ik begrijp er de ballen!
en voor iedereen al karma als ik terug mag delen!![]()
Voor je biceps probleem: varieer, eet (veel) en squat
HET grote voordeel van veel en zwaar squaten is dat je niet meer tijd hebt om 2 keer in de week 16 setjes biceps te doen.

Waarschijn doet hij niet de juiste oefeningen.
Ik ken ze alle vier en het zijn leujke burn oefeningen, maar imo niet echt massabouwers. Leuk voor de variatie
Biceps zijn klein, en groeien langzaam. je zult ook niet van de een op andere dag verschil zien.
ben je wel sterker geworden,dus doe je dumbbell curls enzo zwaarder dan vroeger.
21-curls is imo een van de beste bicep oefeningen.
Vooral als killer op het einde van je training om je biceps nog even helemaal te slopen.
Ik train ze 2 keer per week zo een 4 oefeningen!Doe ik mischien te weinig reps ofzo ik doe 12,10,8,6 reps telkens verzwaren met gewicht!
Het is echt een zwaar dilemma ik begrijp er de ballen!
en voor iedereen al karma als ik terug mag delen!![]()
try this
Bicep Exercises | Naturally Ripped Bodybuilding System
Waarschijn doet hij niet de juiste oefeningen.
Ik ken ze alle vier en het zijn leujke burn oefeningen, maar imo niet echt massabouwers. Leuk voor de variatie
is gewoon 21 herhalingen met eender welke oefening?