Fitness Seller

arm wil niet groeien

• Topic Starter Topic Starter
Nog tips voor de binnekant van de borst een duwtje te geven,ook een klein probleempje?:mad:

:roflol:

hehe nee dat gaat niet. gewoon meer massa pakken op borst

Waarschijn doet hij niet de juiste oefeningen.

Ik ken ze alle vier en het zijn leujke burn oefeningen, maar imo niet echt massabouwers. Leuk voor de variatie

Laatst bewerkt:
Ik train ze 2 keer per week zo een 4 oefeningen!Doe ik mischien te weinig reps ofzo ik doe 12,10,8,6 reps telkens verzwaren met gewicht!
Het is echt een zwaar dilemma ik begrijp er de ballen!???

en voor iedereen al karma als ik terug mag delen!:thumbs:

Een beetje afwisseling kan wonderen doen.
Probeer andere oefeningen, 1x in de week en zwaar intensief. 12 reps is veel te veel, daarvoor gebruik je zeker p*ssy weights. Waste of energy. Begin gewoon heel zwaar en zorg evoor dat je tussen 4-8 reps blijft en blijft zware gewichten gebruiken.

doe bv concentration curl met een gewicht waarmee je maar 8 herhalingen kunt doen,en dan doe je er ng vlug 2 bij,maar voor die laatste 2 help je met je ander hand voorzichtjes mee om het gewicht omhoog te krijgen.
barbell curl,zittend dumbbell curl en concentration curl zijn DE oefeningen voor de biceps (zo zei arnold het)
natuurlijk moet je ook eens varieeren anders zul je op een bepaald moment niet meer groeien

Sommigen zeggen dat hun biceps of andere spier niet groeit, terwijl het niet juist is.

Biceps zijn klein, en groeien langzaam. je zult ook niet van de een op andere dag verschil zien.

ben je wel sterker geworden,dus doe je dumbbell curls enzo zwaarder dan vroeger.

je biceps apart nemen op een dag en dan dumbbell crul en met de stang crullen gee halve bewegingen of ellebogen naar achter bewegen

ik szie afentoe mensen crulen nou ik weet niet wat die trainen

Waarschijn doet hij niet de juiste oefeningen.

Ik ken ze alle vier en het zijn leujke burn oefeningen, maar imo niet echt massabouwers. Leuk voor de variatie

je bedoelt die uit het filmpje?

ik heb die eerste gedaan maar die korte range of motion is idd meer om te pompen misschien.

echter die op de grond vind ik toch best een aardige oefening, heb em iets lichter moeten pakken als anders maar voelde wel oke. die aan de latpull vond ik totaal niet relaxed (kreeg mn armen niet in de goede positie)
laatste oefening is vrij strikt op zich niks mis mee lijkt me. Maar goed ik doe ze nu vooral voor de variatie en ga ze gewoon een aantal weekjes doen.

21-curls is imo een van de beste bicep oefeningen.

Vooral als killer op het einde van je training om je biceps nog even helemaal te slopen.

Ik train ze 2 keer per week zo een 4 oefeningen!Doe ik mischien te weinig reps ofzo ik doe 12,10,8,6 reps telkens verzwaren met gewicht!
Het is echt een zwaar dilemma ik begrijp er de ballen!???

en voor iedereen al karma als ik terug mag delen!:thumbs:

Dat is het, je doet 16 setjes. en dat 2 keer per week. Dat is simpelweg vaak teveel, beste optie voor jou is nu gewoon in sets te verminderen en gewoon 9 sets totaal te pakken. Doe je daarnaast ook altijd tot faillure, zoja, je kunt ook proberen met je huidige schema door te gaan en dan je biceps niet tot faillure te trainen zodat het herstel beter zal gaan.

Wil je een ander schematje waar je ook wel tot faillure kan gaan, probeer dit maar eens:

dumbbell Curl 3 sets
Barbell Curl 3 sets
Concentration Curl 3 sets

Deze vindt ik zelf wel lekker

Daarnaast lijken je biceps al kleiner als je bocen de 14% BF komt, triceps lijken ook bij mij groter in verhouding de biceps, maar ik heb ook weer en vet% van 15%.

try this

Bicep Exercises | Naturally Ripped Bodybuilding System

Ben ik ook niet echt onder de indruk van, ik had hem eerder ook al gezien, zoals 3xl al zei, leuk voor variatie maar verder ook niks meer.

Terug
Naar boven