AndroidHealthClinic

Arnold classic 2010

Roelly verdienstelijk 6de. Alleen Rockel voor zich van degenen die ik niet voor hem verwachtte; de rest verwachtte ik inderdáád voor 'm.

En je kunt inderdaad twisten over de 1ste en 2de plek. Wel beste mannen in de show m.i.! Denk dat pure massa he4t hier gewonnen heeft van hardheid en definitie.

Je kunt de foto's van de twee aanvinken en op 'compare' klikken, dan krijg je een vergelijking van de poses van de heren. Erg handig.

Laatst bewerkt:
Roelly verdienstelijk 6de. Alleen Rockel voor zich van degenen die ik niet voor hem verwachtte; de rest verwachtte ik inderdáád voor 'm.

En je kunt inderdaad twisten over de 1ste en 2de plek. Wel beste mannen in de show m.i.! Denk dat pure massa he4t hier gewonnen heeft van hardheid en definitie.

Je kunt de foto's van de twee aanvinken en op 'compare' klikken, dan krijg je een vergelijking van de poses van de heren. Erg handig.

Roelly is ZEVENDE, waar zijn die foto's waar je kan vergelijken

Roelly zevende, prachtig resultaat!

Roely 7e super pro debuut. Dat beloofd wat!

Roelly!

Nice :D Zeer mooi resultaat!

nee hoor, toney en ronnie waren duidelijk beter dan roelly,
armen en schouders overzwelgden gewoon zijn hele rug, wat niet mooi oogde op symmetrie. volgend jaar misschien, keihard aan die rug werken ! en dan is top 6 zeker voor hem weggelegd

Toch wel raar dat er hier nooit een woord gerept werd over zijn rug, het ging steeds over zijn borst.. En nu gaat het ineens alleen nog over zn rug.. :roflol:

maarja, ik vond het ook erg meevallen on stage hoe klein zn chest was, zag er goed uit..

Toch wel raar dat er hier nooit een woord gerept werd over zijn rug, het ging steeds over zijn borst.. En nu gaat het ineens alleen nog over zn rug.. :roflol:

maarja, ik vond het ook erg meevallen on stage hoe klein zn chest was, zag er goed uit..

Komt denk ik door de vergelijkingen, zodra je ruggen ziet als kai, phil en toney, gaat zijn rug automatisch kleiner tonen. Terwijl die er op z'n eigen zonder te kunnen vergelijken goed bij staat. Mooie prestatie op z'n pro debuut!

Komt denk ik door de vergelijkingen, zodra je ruggen ziet als kai, phil en toney, gaat zijn rug automatisch kleiner tonen. Terwijl die er op z'n eigen zonder te kunnen vergelijken goed bij staat. Mooie prestatie op z'n pro debuut!

Voila had net hetzelfde gedacht toen ik alle foto's van Roelly apart zag. Totdat ik hem nu zie naast de echte pro's, toch nog een wereld van verschil!

Kay en Phill staan er overigens super bij!

Als je roelly naast de anderen zag staan viel het wel op dat zijn borst niet dik genoeg was. En zijn rug moet wijder en dikker gaan worden maar dat gaat allemaal wel goed komen. Hij weet dat ie nog overall gezien nog wat massa tekort komt maar verder stond hij er gewoon super bij.

Gefeliciteerd Sibil en Roelly!

volg het bodybuilding niet meer echt, maar nu afgaande op de foto's vind ik phil toch wel veruit beter dan kai.

heeft iemand al een replay van de finale gevonden? kan het niet vinden

Snap echt niet dat Kai boven Phil staat, heb nog geen 1 pose gezien bij het vergelijken waar die beter is.

[Link niet meer beschikbaar]

Op 10 min ong een interviewtje met Kai. Hij geeft nou niet precies de antwoorden die je verwacht. Mooi is dat. :D

ik vond dat roelly echt een vette poseerroutine had.. goede muziek ook.. en ook goed daarop ingespeeld

Kai vind ik echt een dwaas trouwens

zijn er trouwens nog post-intervieuws met phil heath enz. roelly?

Terug
Naar boven