MuscleMeat

Arnold classic 2010

• Topic Starter Topic Starter
wanneer is de meeting van de athleten zoals bij de olympia ?

roelly is wel goed maar deze keer ga hij niet winnen,5de of 6de plaats voor roelly

link opgeslagen.

ben benieuwd naar de uitslag.

• Topic Starter Topic Starter
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol:

Even een vraagje:
Hoe kwalificeer je je voor de AC? Of kun je gewoon meedoen als je een pro-cart hebt?
Omdat Branch meedoet vroeg ik me af waar deze wedstrijd voor staat zeg maar?
Zou Cutler bijvoorbeeld ook mee kunnen doen als hij wil? Zo ja, waarom doet hij dan niet mee? :P
Vind hij dit te min voor hem of richt hij zich op andere wedstrijden?

Hoop dat m'n vraag een beetje duidelijk is :D

Even een vraagje:
Hoe kwalificeer je je voor de AC? Of kun je gewoon meedoen als je een pro-cart hebt?
Omdat Branch meedoet vroeg ik me af waar deze wedstrijd voor staat zeg maar?
Zou Cutler bijvoorbeeld ook mee kunnen doen als hij wil? Zo ja, waarom doet hij dan niet mee? :P
Vind hij dit te min voor hem of richt hij zich op andere wedstrijden?

Hoop dat m'n vraag een beetje duidelijk is :D

Via amateur wedstrijd kun je je pro card halen..
Dus roelly via de Amateur arnold, heeft ie zo z'n pro card gehaald :D

uhmm over Cutler, die richt zich alleen op de O, en vind dit volges mij te minne wedstrijd..
Maar als je ziet wie op de Algehele ranglijst het hoogst staat, staat Cutler daar niet de nr 1, omdat hij niet alle wedstrijden draaid..

( als ik het goed heb hoor )

snappie? :rolleyes:

Dat wil niet zeggen dat hij die wedstrijd te min vind, hij zal gewoon de O belangrijker vinden EN denken een betere kans te maken op de overwinning + geen zin hebben om vaker zo af te zien in de wedstrijd voorbereiding dan nodig is.

2010 Arnold Preview with Jay Cutler and Hany Rambod

[Link niet meer beschikbaar]

@ 6:50 hebben ze het even over roelly

Hany Rambod ?

Shawn Ray zeker

nevermind :)

Laatst bewerkt:
het gaat goed met de nederlandse inbreng zover ik het weet Quincy ,Koert en Debby zijn door naar de finale en nu de rest nog

Dus morgen om 18:00 ? want het zeg atm binnen 5 uur, maar dat zal nog voorbereidingen etc. zijn zeker?

Terug
Naar boven