XXL Nutrition

Arnold Classics Figure _Fitness!!!!!

Kelly Ryan, Julie Palmer, Adela Garcia Friedmanski
[Abeelding niet meer beschikbaar]

Jennifer Hendershott, Stacy Hilton, Kelly Ryan

Jennifer Hendershott op de achtergrond en Adela en Arnold en een onbekende dikkerd aan de linkerkant.

Julie Palmer

Valt me op dat ze op een enkeling na nog zo ontzettend mooi en vrouwelijk er uit zien! Daar zou ik zeker voor tekenen Yasmin!

Vind Elaine Goodlad en Monica Brant de mooiste uitstraling hebben. Maar idd Adela is ook heel fraai. Persoonlijk vind ik blokjes bij vrouwen wat vreemd staan, maar dat zal er wel bij horen en wat dat aangaat heeft Adela de mooiste blokjes, of niet?

Espi

Vreemd.. Ik vind het echt onwijs mooi...

Ik vind die blokjes bij vrouwen ook niet zo mooi .... Maar ik vind het zowiezo allemaal net beetje TE . Kwestie van smaak.
Alleen wat wel echt supermooi is.....de billen!!! WOW man , wat prachtig !!!

bah en niemand van de dames op dit forum ziet er zo uit ? bah moet ik arnie maar eens bellen of ik weer kan langskomen :)

Heb je dat eigenlijk ook in NL die miss fitness dingen ?

die miss fitness dingen in nederland..........?
hoe weet jij dat nou, misschien zitten ze er wel????

Laatst bewerkt:
ik vraag toch ook EI of ze er zitten of niet ?

Bij de meeste wedstrijden is wel een damesklasse. Of bedoel je dat niet?

Ik doe zelf ook wedstrijden, vandaar...Bijna bij elke wedstrijd in nederland zijn er ook damesklasses...fitness, figure en bodybuilding (fysiek)....Ik doe zelf in de fitness klasse mee, dus die dames zijn hier wel hoor...een in ieder geval...Maar aan die meiden op de foto's kan ik nog lang niet tippen, maar ben hard aan het werk...hiihi

echt heel erg mooi die fotoos allemaal,mijn persoonlijke favoriet is monica brandt,maar er zijn wel heel goede bij hoor.
Dus jij doet al wedstrijden Rinsam?tof!ook ik heb ambitie in die richting,heb er 2 jaar voor uitgetrokken tot de eerste,(om het doel een beetje realistisch te houden)moet een heel gaaf gevoel zijn of niet??

niet mis..prachtige lichamen maar ik mis hier en daar toch een leuk snoetje :)
Maar ze zijn zeker allen topklasse :)

heb zoiets op spaans kanaal gezien..

maar om eerlijk te zijn vind ik het.

100x niks

Hi Diana
Bij mij ging t anders...ik ben in zomer 2002 naar Rinus gegaan, hij heeft me het een en ander verteld over de sport etc... en toen had ik al in Nov 2002 mijn eerste wedstrijd...ben in sept. 2002 pas begonnen met trainen...hiihi. maar heb al veel geleerd, heb nu kennis gemaakt met het wereldje, al op een WK gestaan en nu weet ik hoe het in elkaar zit, wat het niveau is en waar ik aan moet werken...Ik ga ervoor, k ben benieuwd.....Jij suc6 met de voorbereidingen etc... groetjes

Laatst bewerkt:
hi, zoals ik al eerder heb gezegd is dit niet mijn streven maar ik ben stik jaloers op de benen van de dames :thumbs: WOW!!!!!!!!!!!! ze zien er goed uit zeg!!!!!!

Terug
Naar boven