Fitness Seller

Nieuws Arnold: dure grap

Musculo

Adolescent bodybuilder
Elite Member
Waardering
235
Lengte
1m80
Schwarzenegger: politiek kostte me fortuin

SACRAMENTO - De Oostenrijkse ex-bodybuilder en filmster Arnold Schwarzenegger vindt het gouverneurschap van de Amerikaanse staat Californië de bekroning van zijn werkzame leven, maar het heeft hem wel een fortuin gekost. Hij meent dat het hem ruim 200 miljoen dollar (140 miljoen euro) heeft gekost.

Schwarzenegger_801685d.jpg
Foto: REUTERS

Zijn politieke carrière kostte hem sowieso al 35 miljoen dollar privékapitaal. „Eigenlijk is dat 70 miljoen dollar, want ik betaal 50 procent belasting. En ik had elk jaar een film kunnen maken, daardoor ben ik nog eens 140 miljoen dollar misgelopen”, zei Schwarzenegger zaterdag in de Oostenrijkse krant Krone Zeitung. „Maar ik heb er geen spijt van. Het was het meer dan waard. Veel erger is de schade die het gouverneurschap aan mijn gezin heeft toegebracht. Daar is veel te repareren.”
Schwarzenegger zegt dat zijn vrouw en kinderen zijn baan haatten, omdat hij zo vaak weg was. „Hartverscheurend”, noemt hij het als zijn vrouw en kinderen hem weer huilend vroegen of zijn baan hem liever was dan het gezin.
Als gouverneur van de qua inwonertal de grootste staat van de Verenigde Staten, liet hij een enorme schuld achter. Hij erkent dat hij eerder had moeten bezuinigen. Dat zijn populariteit kelderde, deert hem niet. „De politiek is net als showbusiness: als een film succesvol was, kreeg ik als acteur complimenten. Nu neem ik de schuld op me als het niet zo goed gaat, hoewel ik er niets aan kon doen. Maar algeheel was mijn politieke carrière erg succesvol.”
De Oostenrijker nam op oudejaarsdag afscheid van zijn baan als gouverneur, na zeven jaar. „Ik stort me nu op nieuw werk”, zei Schwarzenegger, terwijl hij een dikke sigaar rookte. Dagelijks gaat hij naar zijn bedrijf Oak Productions, dat vooral zijn vermogen beheert.

Bron: http://www.telegraaf.nl/buitenland/8744197/__Arnold___dure_grap__.html

Iemand die weet wat hij nu gaat doen dan?

Het heeft hem dus 35 miljoen gekost, geen 200 zoals het begin van het artikel doet vermoeden. Dat kan hij wel vrij makkelijk ophoesten lijkt me.

Staat in de laatste regel van je artikel.

Arnold is een koning:bow2:
:suckit:

Ik denk dat ie gewoon een paar bijrolletjes gaat doen in films.
Maybe bad guy in Expendables 2?

Arnold is toch een beetje een vijgen na pasen-prater, als ik dit gedaan had of dat had ik nu zoveel miljoen.. :rolleyes: Valt me trouwens wat tegen van hem, hij geeft op die manier aan dat hij acteert puur voor het geld en niet voor de kunst. En ik die je nog zo aanbad Arnie. :(

En Cali is er ook niet bepaald beter op geworden. Schoenmaker blijf bij je leest.

• Topic Starter Topic Starter
Volgens mij interesseert hem dat geen reet, hij bereikte boven de andere bodybuilders de top door in de politiek van Amerika te komen als immigrant (al dan geen president, toch een hoge functie -> gouverneur) en had dus zijn doel bereikt, net als dat hij met acteren (wat hij graag wou doen) zijn doel bereikt. Hij hanteert denk ik een extreme vorm van 'doel heiligt de middelen' :p Daarnaast is al die publiciteit omtrent hem als muscle-acteur en in de politiek volgens mij alleen maar gunstig voor BB'ing.

Volgens mij interesseert hem dat geen reet, hij bereikte boven de andere bodybuilders de top door in de politiek van Amerika te komen als immigrant (al dan geen president, toch een hoge functie -> gouverneur) en had dus zijn doel bereikt, net als dat hij met acteren (wat hij graag wou doen) zijn doel bereikt. Hij hanteert denk ik een extreme vorm van 'doel heiligt de middelen' :p Daarnaast is al die publiciteit omtrent hem als muscle-acteur en in de politiek volgens mij alleen maar gunstig voor BB'ing.

Maar al deze dingen zou hij niet hebben bereikt zonder bodybuilding. Vanuit bodybuilden gaan acteren en met die fame weer politiek in. Allemaal leuk en aardig, maar de mensen daar zagen zijn gezicht en hadden in feite al gestemd. Met one-liners in je speech als "i'll be back" heb je al automatisch gewonnen.

Nu dan een aantal jaren later had hij weer een aantal dingen anders kunnen doen en blablabla... zoals elke politicus. Zoals hieronder:

http://www.youtube.com/watch?v=eds2k67PCKw

Hij van allen zou steroïden moeten goedkeuren. Hij zou zelf niet zover zijn gekomen als dat hij nu is. Alleen omdat het maatschappelijk is geaccepteerd dat het 'schadelijk' is, vaart hij mee op die boot.

Onze gesynthetiseerde monster miljonair gaat nu ook nog lopen klagen... moet niet gekker worden.

Het heeft hem dus 35 miljoen gekost, geen 200 zoals het begin van het artikel doet vermoeden. Dat kan hij wel vrij makkelijk ophoesten lijkt me.

Opportuniteitskost moet je altijd meerekenen als je een financiele analyse maakt.

Arnold is toch een beetje een vijgen na pasen-prater, als ik dit gedaan had of dat had ik nu zoveel miljoen.. :rolleyes: Valt me trouwens wat tegen van hem, hij geeft op die manier aan dat hij acteert puur voor het geld en niet voor de kunst. En ik die je nog zo aanbad Arnie. :(

Valt me juist mee dat hij er eerlijk voor uitkomt, zie ik die andere hollywoodhippies nog niet zo snel doen.

al zal dat niet wegnemen dat hij t ook graag deed

arnold gaat weer het podium op?:)

Stel je voor na een jaartje trainen bij de masters en nog winnen ook, problem current masters fags?

hij heb genoeg geld voor HGH, Slin en allemaal andere lekker spul:D

plus een eigen privekok en nog eens een eigen legertje aan privé-artsen:p

Terug
Naar boven