AndroidHealthClinic

Arnold schwarzenegger, president van Amerika?

THomas.W

Cool Novice
Waardering
1
Afgelopen tijd veel docu's gekeken waar veel informatie te vinden is, die niet in de mainstream media wordt/werd behandeld.

Het gaat om de volgende docu: http://www.youtube.com/watch?v=FIzT6r56CnY

Vanaf: 2:00 uur gaat het voornamelijk over Arnold, zijn vader en hun connecties met nazi Duitsland en aanhangers in Amerika van nazi Duitsland. De hele documentaire is zeer interessant, maar gezien dit een bodybuildingforum betreft.

Ben benieuwd hoe jullie hierover denken.

Ben gestopt met lezen toen ik Alex Jones zag staan in de titel van het filmpje.

• Topic Starter Topic Starter
Ja, ik begrijp dat hij ooit eens iets vaags geroepen heeft dat met reptielen te maken heeft? In ieder geval, de bronnen kun je uiteraard ook zelf opzoeken. Ze laten continue de beelden&teksten met bijbehorende bron zien. Daarnaast zijn de real-life beelden, best overtuigend.

Bedoel dat Amerika ziek is, dat wisten we wel, maar dit gaat net een stap verder (qua informatie)

alex jones das die schreeuwlelijk met al zijn complot theorieeen en illuminati shit enzo zeker? pas ik ook voor

Ja, ik begrijp dat hij ooit eens iets vaags geroepen heeft dat met reptielen te maken heeft? In ieder geval, de bronnen kun je uiteraard ook zelf opzoeken. Ze laten continue de beelden&teksten met bijbehorende bron zien. Daarnaast zijn de real-life beelden, best overtuigend.

Bedoel dat Amerika ziek is, dat wisten we wel, maar dit gaat net een stap verder (qua informatie)

Hier zit nou juist het probleem van deze documentaire.

Ach, dan zou hij moeten strijden tegen Donald Trump, kan leuk worden.

ja ok hij heeft zijn verleden, iedereen heeft dat wel. En buiten dat, hoe oud was ie toen? komaan, nooit gedacht dat hij een boomknuffelaar zou worden, maar nu nog een nasi..

En was t een belg? M'n tante haar grootvader die werkte voor de Nazi om zijn familie in leven te houden, tegen zijn wil wel. Is mijn tante daarom een nazi?

Ze kunnen wel 700miljard euro lenen van US bank, zonder dat er wetten worden toegepast en geen rechtbank het mag inzien.. zijn genoeg voorbeelden, van mij mag t veranderen na x aantal jaar gouverneur..

ARNOLD FOR PRESIDENT wooot :D

ja ok hij heeft zijn verleden, iedereen heeft dat wel. En buiten dat, hoe oud was ie toen? komaan, nooit gedacht dat hij een boomknuffelaar zou worden, maar nu nog een nasi..

En was t een belg? M'n tante haar grootvader die werkte voor de Nazi om zijn familie in leven te houden, tegen zijn wil wel. Is mijn tante daarom een nazi?

Ze kunnen wel 700miljard euro lenen van US bank, zonder dat er wetten worden toegepast en geen rechtbank het mag inzien.. zijn genoeg voorbeelden, van mij mag t veranderen na x aantal jaar gouverneur..

ARNOLD FOR PRESIDENT wooot :D

Nasi is lekker, hmmmmmm.

Terug
Naar boven