- Waardering
- 51
- Lengte
- 2m
- Massa
- 110kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Z'n benen zijn echt te klein. Wel supermooie definitie. Maar vergekeken met Ronnie of Platz zijn het echt takjes.
Was een bovenlichaam tijdperk, eigenlijk vind ik zo'n fysiek echt het mooiste. Hazelbruine tan en geen roodbruine dikke lagen zoals nu. En 'vormloze' spiergroepen die uitpuilen van ziek roidgebruik.
Bump:
Wat is het verschil tussen Total Rebuild en Pumping iron eigenlijk? Het gaat toch allebei om zijn comeback na Conan?

IMO was hij de beste van zijn tijd, maar zijn er na hem ook genoeg geweest die ik nog beter vond.
maar vergelijken is moeilijk.
de middelen en kennis die toen beschikbaar waren waren natuurlijk veel beperkter dan nu.
Was het maar zo beperkt gebleven, als je nu die chemische tanks ziet rondlopen. Het zijn geen bodybuilding shows meer maar freak shows, waar alles draait om synthol, nubain, tanning, gay for pay, pumping, drugs.
Ik verkies arnold zijn benen. Niet die ubermassa van platz enz..
Dikke poten zijn cool en freaky maar toch verkies ik de Y-vorm boven de X-vorm
Was het maar zo beperkt gebleven, als je nu die chemische tanks ziet rondlopen. Het zijn geen bodybuilding shows meer maar freak shows, waar alles draait om synthol, nubain, tanning, gay for pay, pumping, drugs en supplementen.
Pumping Iron was voor/tijdens de mr O van 1965. Total Rebuild was na Conan voor/tijdens de mr O van 1970. Of die wedstrijd eerlijk gewonnen is wordt nogal betwijfeld
Wat ik persoonlijk vind is dat Pumping Iron het geheel beter benandert, terwijl Total Rebuild veel meer over de wedstrijd laat zien en minder accent legt op alles eromheen. ( Het kan zijn dat ik een niet complete versie heb gezien btw )

Snap persoonlijk niet de hele heisa en aanbidden van Arnold. The greatest ever.... kom op zeg wat een bullshit. Niemand zou dit zeggen als ze niet van jongs af aan keken naar Terminator etc.. Face it fanboys.. Arnold is een matige bodybuilder die alleen maar won op charisma en marketing power van de Weiders en een goede bicep/borst.
Uit puur bb standput is Serge Nubret,Sergio Oliva en Franco Columbo uit dezelfde tijd veel completer en symetrischer. Uit het Pre-Insuline tijdeperk is het onbetwistbaar dat Lee Haney de The Greatest Ever was

is insuline dan het geheim van die enorme massa tegenwoordig?![]()
Oliva idd!!!Snap persoonlijk niet de hele heisa en aanbidden van Arnold. The greatest ever.... kom op zeg wat een bullshit. Niemand zou dit zeggen als ze niet van jongs af aan keken naar Terminator etc.. Face it fanboys.. Arnold is een matige bodybuilder die alleen maar won op charisma en marketing power van de Weiders en een goede bicep/borst.
Uit puur bb standput is Serge Nubret,Sergio Oliva en Franco Columbo uit dezelfde tijd veel completer en symetrischer. Uit het Pre-Insuline tijdeperk is het onbetwistbaar dat Lee Haney de The Greatest Ever was

Ja eigenlijk wel. De meeste AAS was er al. GH gebruikte Arnold al. Dorian was grondlegger van insuline gebruik en sindsdien is iedereen een stapje groter geworden dus ik denk echt dat Insuline een groot deel verantwoordelijk is. Natuurlijk ook dingen als IGF/MGF/PGF en middelen die wij niet kennen. Maar daaarom noem ik he het Pre-Slin tijdperk

Z'n benen zijn echt te klein. Wel supermooie definitie. Maar vergekeken met Ronnie of Platz zijn het echt takjes.
Was een bovenlichaam tijdperk, eigenlijk vind ik zo'n fysiek echt het mooiste. Hazelbruine tan en geen roodbruine dikke lagen zoals nu. En 'vormloze' spiergroepen die uitpuilen van ziek roidgebruik.