Fitness Seller

Arnold Schwarzenegger The Best Bodybuilder Ever

Ja eigenlijk wel. De meeste AAS was er al. GH gebruikte Arnold al. Dorian was grondlegger van insuline gebruik en sindsdien is iedereen een stapje groter geworden dus ik denk echt dat Insuline een groot deel verantwoordelijk is. Natuurlijk ook dingen als IGF/MGF/PGF en middelen die wij niet kennen. Maar daaarom noem ik he het Pre-Slin tijdperk

wat is dit trouwens? heb der nog nooit van gehoord

maar hoe weet ej trouwens dat arnold GH gebruikte.
dorian insuline gebruikte etc?

denk je echt dat er nog middelen zijn die ronnie en co gebruikt waarvan wij hier op het board nog nooit gehoord hebben of in verband met bb hebben gebracht?

Aantal pro football players en pro BB'rs uit dezelfde tijd hebben toegeven GH te gebruik te hebben in die tijd (Platz, Michailik). Aangezien Arnold het wonderkind van de Weiders was is het logisch dat hij ook GH draaide. Weet niet of dit als rHGH was of nog HGH gewonnen uit lijken.

Dat van Dorian heb ik niet echt concreet een bewijs voor maar dat is wat er veel op USA boards verteld werd tijden terug. Wij amateurs lopen toch altijd 5-8 jaar achter en dan zou het ook aardig kunnen kloppen.

Ik heb BigCat ooit een keer zien posten hier op het forum dat IGF-1 en HGH en andere middelen die wij hier gebruiken primitief zijn en dat de pro's al toegang hebben tot IGF-II en andere leuke speelgoedjes. Of dit waar is weet ik natuurlijk niet. Lijkt me sterkt dat ze wondermiddelen hebben die wij niet kennen. Maar ze zullen ongetwijfeld zuiverdere en verbeterde middelen.

wat is dit trouwens? heb der nog nooit van gehoord

PGF2a is injecteerbaar en smeermbaar vekrijgbaar en is voor plaatselijke groei

http://forum.dutchbodybuilding.com/f133/veel-gestelde-vragen-pgf2a-70320/

PROSTAGLANDINE!
Alpha- prostaglandine F2 (PGF2A) Lutalyse

PGF2A werking
Allereerst komt een deel van anabolische werking van androgenen ten goede aan de lokale vorming van PGF2A.
Echter toch zorgt PGF2A voor een andere manier van spiergroei dan androgenen.

PGF2 houdt dat slechts enkele minuten vol hoewel zijn stimulerende invloed op het anabolisme veel langer duurt (uren).
Dat betekent dat frequente injecties noodzakelijk zijn.
Ideaal gezien zou dat vijf keer per dag moeten zijn, 30 minuten na de maaltijd.

PGF2A en lokale groei/achterliggende spieren

PGF 2A zorgt voor lokale spiergroei.
Dit maakt het ideaal voor het bijwerken van achterliggen spiergroepen.
Veel gebruikers injecteren/smeren het dan op hun kuiten.
Als die nooit wilden groeien....met pgf2a en daarna wel.

Waarom is de groei zo lokaal?

De levensduur van de geïnjecteerde PGF2 is verschrikkelijk kort (minuten).
Het meeste ervan zal worden vernietigd in de longen.
Als je injecteert in de kuiten bijvoorbeeld, zal deze spier worden blootgesteld aan een maximale concentratie van PGF2.
Als de prostaglandine razendsnel uit de kuitspier lekt en passeert in het bloed, zal het snel de longen bereiken waar het meeste wordt vernietigd.
Wat er over is aan PGF2 zal zich gelijkmatig verspreiden door het gehele lichaam.
Dat betekent dat de andere spieren worden blootgesteld aan een veel lagere concentratie PGF2.
En dus als je geen achtergebleven spiergroep extra wilt laten groeien, zal je de plaats van injectie frequent moeten roteren,
wat zoals we zullen zien geen probleem hoeft te zijn.

Weet iemand het exacte verhaal van zijn eerste tot zijn laatst BB competitie.

Zijn stats toen hij besloot om een comeback te maken en zijn stats op zijn hoogtepunt van zijn comeback?
Welke jaren was hij t best enzo?

zijn maten in topvorm waren : arm 56cm
borst 145cm
middel 86cm
dijen 72cm
kuiten 51cm
gewicht107kg
lengte 1.88m

Terug
Naar boven