MuscleMeat

Aromasin/Arimidex noodzakelijk tijdens kuur?

Altijd wel leuk als er geroepen word dat AI's niet nodig zijn of je ze 'liever niet' gebruikt. Dit roepen vooral mensen die geen aanleg hebben voor gyno.
Als ik bij 500 test geen AI pak kan ik rechtstreeks door naar de plastisch chirurg. In dit geval zeggen die onderzoeken me allemaal niks. Geen AI is voor mij geen AAS...helaas
Wat bedoel je precies? Als je ze niet nodig hebt, moet je ze niet gaan slikken. Zo simpel is dat. En welke onderzoeken precies?

• Topic Starter Topic Starter
En als je kuurt met Masteron erbij (in plaats van een AI)? Of heb je hier (nog) geen ervaring mee?

Hmm,

Zou dat wat zijn, Teste, Dbol, Deca en Masteron? Was eigenlijk alleen van plan om Test dbol en deca te draaien. Wordt dat niet te zwaar voor een eerste kuur?

Wat bedoel je precies? Als je ze niet nodig hebt, moet je ze niet gaan slikken. Zo simpel is dat. En welke onderzoeken precies?

Heb ff terug gelezen, geen onderzoeken word er idd gezegd.
Niet goed gelezen.
Als ze niet nodig zijn moet je ze niet slikken, dat is een ding dat zeker is. Er word alleen vaak gezegd dat het gyno verhaal wat overdreven is. Heb het idee dat toch erg veel mensen er wel last van hebben, het is geen pretje.

Masteron wel eens geprobeerd maar dit was samen met tren bold en test. Had ook toen een AI nodig.
Misschien bij test/ mast niet, nog niet geprobeerd.

Hmm,

Zou dat wat zijn, Teste, Dbol, Deca en Masteron? Was eigenlijk alleen van plan om Test dbol en deca te draaien. Wordt dat niet te zwaar voor een eerste kuur?

Mijn post was vooral gericht aan bodyfreakz :P

Voor een eerste kuur zou ik, persoonlijk, zo weinig mogelijk stoffen tegelijk doen. Althans, in ieder geval niet 4 :p

Stel dat je ergens last van krijgt weet je niet welk stofje de oorzaak is.

Terug
Naar boven