Fitness Seller

Eerste kuur, twijfel bij tbol of dbol kickstart

Bezoekers in dit topic

wittepinda

Cool Novice
Lid geworden
16 aug 2013
Berichten
83
Waardering
5
Hey,

Ik train nu zo'n 4-5 jaar, ben 29 jaar met 93kg BW en 14% BF. Ik ben nu bezig met een cut om rond de 12%, wellicht 11% te eindigen voordat ik begin met m'n kuur. Doel is voornamelijk kracht en massa, maar ik heb geen wedstrijd ambities.

Heb het volgende in gedachten:

Week 1-12, Test-E 500mg/week
Week 1-4, Tbol (of Dbol) 40mg/dag
Week 1-12 hCG 1.500IU/week (maandag, woensdag, vrijdag elk 500 IU)
Week 13-14 Niks
Week 15-16 Nolvadex 40mg/dag
Week 17-18 Nolvadex 20mg/dag

Week 0, 6 en 22 bloedprikken

Nu twijfel ik dus tussen Tbol en Dbol. Tbol schijnt wat minder heftig te zijn, maar is natuurlijk minder vocht dan bij Dbol.

Een andere vraag is eigenlijk over de AI die ik erbij gebruik. Ik zal in ieder geval Arimidex en Aromasin in voorraad nemen, maar Arimidex schijnt meer estrogen rebound dan Aromasin te hebben. Valt dit wel mee, of is het iets om extra rekening mee te houden bij Tbol/Dbol?

Heb NAC, ALA en TUDCA als support voor de lever.
 
Cut naar 8% en dan dbol starten. Thank me later.
 
Als je turinabol doet wel op 60mg.
 
HCG doortrekken tot begin nakuur. Dus week 15 in jou geval.

2x500iu per week voldoet
 
Als je turinabol doet wel op 60mg.
Bedankt. Zal dit zeker meenemen. Ik had Dbol graag willen proberen, wellicht de volgende keer maar ik ga nu voor iets milders. Het is ook maar de vraag hoe ik reageer op de 500 Test-E per week.
HCG doortrekken tot begin nakuur. Dus week 15 in jou geval.

2x500iu per week voldoet
Ok, dus week 1-14 hCG 500 IU op bijvoorbeeld maandag en donderdag.
 
Bedankt. Zal dit zeker meenemen. Ik had Dbol graag willen proberen, wellicht de volgende keer maar ik ga nu voor iets milders. Het is ook maar de vraag hoe ik reageer op de 500 Test-E per week.

Ok, dus week 1-14 hCG 500 IU op bijvoorbeeld maandag en donderdag.
wat bedoel je met 'iets milders'?
Je kan ook gewoon geen kickstart doen, heb het er persoonlijk niet zo voor. Maar is een keuze natuurlijk en als ik zou moeten kiezen dan is het cutten tot <10% staat en dan Dbol kickstarten.
 
  • Like
Waarderingen: Dr X
Nolva nooit hoger dan 20mg!
 
ik zou tbol op het einde doen,vorige zomer heb ik zo gedaan en was super blij met de resultaten. Voor estro raad ik aromasin. succes met uw keuze
 
500 test, hcg en dbol. Succes met je vocht en estro sides :o
 
Back
Naar boven